ja en gelijk heb je natuurlijk alleen was ik toen zo: ik ga me tegen niemand anders voordoen dan dat ik ben en hoe ik me voel en wat ik vind
meneertje gevaarlijk mag dan wel gevaarlijk zijn maar daardoor ga ik niet in een hoekje zitten.
alleen denk ik nu zo: het gaat om mijn kind en die moet ik ongeacht wat dan ook beschermen.
ik ben er een heel stuk op vooruit gegaan… ook betreft mijn eigen veiligheid haha!
Ben vandaag even alles zat
Michele, ik vind het eigenlijk ook nog zeer netjes gezegd! Hahahaha! Wel heel ad-rem! Zou ik er niet zo uit kunnen krijgen!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Kwebbelkont: jaaaaaa, zeker! Maar snel van antwoord helaas niet…Kletsen kan ik als de beste, maar echt adrem ben ik niet. Zou wel willen dat ik dat ook had, zeker als mensen zaniken over mijn buik, zoals nu! Meteen: PATS erop met die hap!
Groetjes Rainbow, trotse mama
ja ik heb het probleem dat ik er dan iets uitknal wat niet echt pakkend is, en 1 min later denk ik: zei ik nou DAT maar dat was veel leuker geweest, haha maargoed dan gebruik ik die opmerking voor de volgende die 'n opmerking over wat dan ook maakt. en daarna weer idemdito zegm aar
Ik heb altijd wel mijn antwoord klaar, maar het ligt wel aan mijn bui hoe iets eruit komt zeg maar.
Groetjes,
Michèle
He meis nou kop op… ik voel me ook verdrietig nu maar dat is omdat Neeltje zo’n koorts heeft… het leven van een mama is niet altijd zorgeloos zal ik maar zeggen…
lieve groetjes!
@ michelle, nee niet gekregen waar heb je hem heen gestuurd?
@ Linette waarschijnlijk heb je mijn nachtmerrie topic niet gelezen en weet je waarschijnlijk niet dat ik gister een van mijn katten dood gevonden heb.
@ Inge dank je meid. Ik zat vandaag gewoon op mijn werk. Mijn collega snapte niet waarom, nou blijft zij wel makkelijk thuis, maar dat was ook geen oplossing. Had ik misschien alleen maar naar die wasmachine zitten staren of op de bank gezeten. Nee dan maar bezig zijn zeg maar.
Groetjes,
Michèle
geen probleem michele, maakt niet uit he wanneer dan ook!
Ik begrijp dat je bent gaan werken.
Toen mijn hond kanker had en ik hem moest laten inslapen ben ik alleen die dag thuisgebleven dat hij een spuitje kreeg. de dag erna ben ik ook weer naar de cursus gegaan omdat ik gewoon niet stil kon zitten en zo ongedurig werd van het niks doen en het nadenken.
mensen adviseerde me wel dat ik er bij stil moest staan zo nu en dan, en dat ik het niet moest opkroppen. Jij ook niet doen he?
Probeer het op jouw manier een plekje te geven, maar overlaad je ook niet met teveel werk. er soms bij stil staan is juist goed maar ik denk dat je dat zelf ook heel goed weet
Naar het mailadres die bij je hyves ingevuld staat. Eeen hotmailadres. Ga hem hier niet neer gooien
Liefs Michelle
Oh nee geen zorgen Inge opkroppen is zo ie zo niks voor mij hoor. Dat kan ik niet eens. Zelfs als mensen er niet meer aan denken dan praat ik er nog over zeg maar. En me overladen met werk?? Ha ha ha niet met het geintje dat ze mijn nu geflikt hebben echt niet.
Groetjes,
Michèle
@Michele: goedzo! ben het helemaal met je eens
maar overladen met werk hoeft niet alleen op je werk te gebeuren he meisie… kan thuis ook.
wil alleen maar zeggen dat je ook aan je rust moet denken. maargoed ik vertel je niks nieuws maar ik zou niet weten wat ik anders moet zeggen
hoe is het nu? hoe is deze nacht gegaan?
@ Inge je kent me, geen zorgen dat zal ik niet doen. Ik heb het ooit gedaan en dat werkt niet.
Ja vanacht op zich wel goed geslapen. Ik heb heel erg liggen dromen, dat ik een andere baan gevonden had met een giga salaris en arbeidsvoorwaarden, bij de HTM (Haagse Tram Maatschappij) en dat ik volgende maand al kon beginnen. Dus geen slechte droom toch
Alleen wilde we er vroeg in maar morgan had andere plannen en die heeft tot 21.30 liggen spoken dus het was uiteindelijk nog 22.00 dat we er in lagen, Enne vanavond zal het ook niet vroeg worden denk ik.
Groetjes,
Michèle
oke dan meis… en ja ik ken je inmiddels wel een beetje… alhoewel niet face to face maar goed dat terzijde
Je droom klinkt idd erg aannemelijk haha, wie weet???
Jammer dat Morgan ging spoken… hier ging het eindelijk weer wel goed. na een brak weekendje qua slapen.
ik zei al in mijn topic ; hij beukte niet eens zijn bed in elkaar (wat hij normaal elke avond wel doet haha!)
sliep vrijwel meteen…
Hoezo moet je vanvaond weg dan? of is het gewoon een voorgevoel dat het niet vroeg gaat worden? (of er is me iets ontgaan… net weer iets voor mij met mijn chaos hoofd)