Ben naar kind en gezin gewwest

hallo lieve dames
ben vandaag met lars weer op controle geweest in eerste instantie was alles prima 1kg 300 bij gekomen en 4 cm gegroeid, toen na de dokter daar was het wat minder zij merkt een probleem op bij lars zijn heupjes en moet morgen na de huisarts en dan voor foto s te maken van zijn heupjes naar het ziekenhuis! ik hoop dta ze zich vergist en dat er gewoon niks aan de hand is!! hij heeft ook zijn derde spuitje gehad en daar reageert hij tot nu toe goed op…

liefs jessica

Jee, wat spannend joh…Ik hoop echt dat ze zich vergist heeft of dat het gewoon niet zo erg is.
Hoe oud is Lars nu precies?
Heb je eigenlijk een foto van de kids? Ben inmiddels best heel erg benieuwd naar ze!

Hou je ons op de hoogte over hoe en wat met Lars zijn heupjes?

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Och dat is toch even schrikken
Hoop dat ze het mis hebben
Heel veel sterkte morgen bij de dokter
En hou ons aub op de hoogte

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

ja hou jullie zeker op de hoogte
bieb ik foto s van ze ma weet begod niet hoe ik die dingen op de computer krijg lars wordt 1 september alweer vijf maanden

liefs jessica

quote:
bieb ik foto s van ze ma weet begod niet hoe ik die dingen op de computer krijg liefs jessica

Als je ze graag op ikkeben wil mag je ze me ook mailen hoor, dan plaats ik ze wel ff voor je.
Als je uitleg wil kan dat ook

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

pf effe schrikken zeg, ben benieud wat de dokter en de foto`s zeggen. Hopelijk een vergissing hoor. Ennnnuuuuhhhmmmm ook ik ben erg benieuwd naar je kindjes.

Groetjes Astrid, mamma van Evianne 03-04-2003 & Jessin 15-06-2005

naar welk adres moet ik ze dan door zenden? rudi gaat ze dadelijk ff op compu zette

liefs jessica

jeetje idd schrikken,hoop dat het allemaal mee valt

jee wat een toestand ik hoop voor je dat het mee valt sterkte

groetjes marielle mama van tanja

ja hoop het ook allemaal straks weet ik normaal al weer wat meer!
bieb ik heb die foto s op computer staan ma nu weet ik weer niet hoe ik ze door gemaild krijg naar jou, je mag je berichtje wel verwijderen heb je adres opgeschreven moets het me echt niet meer lukken laat ik het rudi vanavond even doen… alvast bedankt voor de hulp he!!

liefs jessica

Oké, heb mijn bericht verwijderd

hoi allemaal ,
vrijdag om half drie kan ik met lars na het ziekenhuis voor zijn heupjes,nu ma hopen dat het niks is he!!!
liefs jessica

liefs jessica, &

En ik duim ook heel hard voor jullie dat het niks is
succes

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word

Spannend…Gaan ze dan die foto’s maken of gaat er eerst een kinderarts naar kijken?
Succes, ook ik blijf duimen hoor!

ze gaan een echo nemen als ze dan iets merken worden er als ik het goed begrepen heb rontgenfoto s gemaakt… als er iets mis is weet ik het wel meteen,dus dat is wel al iets goeds, nu ma hopen dat ze zeggen dat ze niks zien… geloof dat ik dan een gat in de lucht spring,want heb daar straks van iemand wiens dochtertje het ook gehad heeft foto s door gestuurd gekregen terwijl ze zo een spreidbroekje aan had tjeezes ze zat werkelijk compleet in de split… het heeft er mij niet bepaald geruster mee gesteld… och ja langs de andere kant en zijn veel ergere dingen he,zal daar maar aan blijven denken…

liefs jessica, &

Kan me voorstellen dat je echt niet zit te wachten op een spreidbroekje, maar toch even ter “geruststelling” : een kind schijnt er echt amper last van te hebben!

nou hoop is het niks,maar je houd het niet tegen als hij een spreidbroek aanmoet,kaitlyn van mij heeft hem ook gehad die heeft hem 7 maanden omgehad

maar we gaan gewoon duimen dat het niets is

7MAANDEN??? en mocht ze evnegoed proberen te kruipen en zo ik ben gewoon vreselijk bang dat hij er achtersand van krijgt want hij is al 5 maanden achter twee maanden zou hij stilaan beginnen kruipen normaal toch?
bieb ken jij dan iemand die zo een spreidbroekje heeft aan gehad? moest dat beebje ook het broekje 23uren aan houden?
bianca,kaitlin hoe lang moest zij dat dragen op een dag? sorry voor al de vragen hoor, ma zelfs de huisarts kon me er zo weinig over vertellen alleen van ja ik zie wat ze bij kind en gezin bedoelen ,laat toch ma zeker controleren, toen vroeg ik van ja ma wat moet er dan gebeuren ,hij zei dan wel van een spreidbroekje,ma verder kon hij me ook weinig vertellen,en daar wordt ik zo GEK van he… .

liefs jessica, &

kaitlyn moest hem 24 uur om hebben 5 maanden lang,toen was haar heupkolom weer terug,en toen 2 maanden alleen de nachten en met tussen door slaapjes

kaitlyn kroop gewoon,draaide om van buik naar rug,ging met 6 maanden ermee zitten of dat ze niet anders gewend was en met 9 maanden stond ze in de box en met 10 maanden liep ze door de box

die meid van mij heeft zich daar niks van aangetrokken…

alleen in het begin wel omdat ze met 3 maanden al kon draaien en toen ineens niet dus dat was ff bokkie voor haar

iedereen zegt ach gossie dat is zielig en sneu maar ja het moet als het moet en ze merken er niks van

als je lars in de maxi cosi doet is het handig dan om een handoek achterin het keultje te doen dan komen die knietjes net boven het harde uit en knelt het niet…

dus heb je nog vragen brand los

quote:
want hij is al 5 maanden achter twee maanden zou hij stilaan beginnen kruipen normaal toch?

Ik begrijp ff niet wat je bedoeld geloof ik
Hij is nu 5 maanden oud en hij loopt volgens jou 5 maanden achter omdat hij met 2 maanden hoort te gaan kruipen?
Sorry dat ik het ff niet begrijp, heb ik momenteel vaker last van Ligt niet aan jou dus

Ik ken verder niet persoonlijk iemand die een kind heeft met een spreidbroekje.
Maar op een ander forum waar ik kom daar is iemand die haar zoontje had/heeft dat.
Zij had ook foto’s geplaatst enzo.
Dat jochie liet zich er totaal niet door belemmeren.