Ben naar kind en gezin gewwest

hoi bieb
geeft niet hoor dat heet zwangerschapsdementie en heb er toen zelfs ook veel last van gehad…
ik bedoelde het zo lars is nu vijf maanden oud… moest hij nu zo een broekje gaan aan doen voor een aantal maanden ben ik bang dat hij achter gaat komen met kruipen en zo want stefke kon met zeven maanden al ’ sluipen’ en als hij zo een broekje aan heeft kan hij dat toch niet? ale denk, ik begrijp je wat ik bedoel? ma als ik zo hoor en lees denk ik dat ik me zorgen maak om niks waarschijnlijk ,want heb nog gene enkele keer gehoord dat er iemand achterstand door heeft,ben opt moment gewoon een overbezorgde muts denk ik

liefs jessica, &

allemaal bedankt hoor!! ben toch gerustgesteld nu!!! en het is waar wat moet dat moet het is voor zijn eigen goed
bianca fijn die tip van maxi cosi!!! dacht al dat als het zover zou komen ik die tijd niet meer met hem weg kon,ziet er geloof ik allemaal erger uit dan het is!!

liefs jessica, &

hoi hoi
alles was prima in orde er was een hele kleine afwijking,ma niet de moeite om er iets aan te doen zei dokter,dus ik ben blij!!!

liefs jessica, &

pfffffffff een opluchting is dat dan

nou lekker genieten van je knul

Ooooh heerlijk!!!
Wat zal jij blij zijn zeg!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya, die in nov. verwacht wordt.

Jippie dat is super goed nieuws
Snap heel goed dat je blij bent

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje van Robin die in okt geboren word