Ben in de bossen

Hahaha, ik zie allemaal weer leuke verhalen waar ik op wil reageren, maar we zitten tot vrijdag in een huisje in de bossen en internet werkt hier naadje. Dus straks bombardeer ik jullie weer met postings! Eva slaapt best goed hier, al was ze om half 6 opeens klaarwakkker! Nu slaapt ze weer lekker, al rommelt het flink op haar borst. En ze is vanmiddag weer Hollands Welvaren genoemd, jaja, ook in Gelderland lopen irritante mensen! Tot gauw!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Lekker genieten op je vakantie-adres!

Groetekes, Sje

Wij gaan aanstaande vrijdag een lang weekend naar een huisje in Gelderland. Kan nog leuk worden dan, want ook hier zijn de opmerkingen niet van de lucht over zijn gewicht. Dus helaas kunnen we ze daar ook verwachten En dat terwijl het heel erg meevalt hoe zwaar hij is.

Geniet er nog van!

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

haha hier nog zo’n big-boy… alleen gaat die dit jaar niet op vakantie…

Geniet van jullie vakanties… maak ons maar jaloers

Wie weet wordt het hier deze zomer ook heel mooi weer mini-boy.

En jullie krijgen straks natuurlijk een heel mooi nieuwbouw huis, waar je lekker van kan genieten.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

Geniet er maar lekker van Rainbow!

Tot snel!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Lekker genieten enne ook gelderlanders lekah late lulle…

Mijn ex is een geldelander… die sporen niet.

Groetjes,

Michèle

fijn, lekker er even tussen uit! geniet er maar lekker van!
wij gaan volgende week vrijdag een heerlijk weekendje naar sauerland!!!
zin in!!!

groetjes!!

karin

Rainbow!!! jij bent erg, zit zelfs op je vakantie nog op internet hahhahaha. Meid geniet er nog ff van.

Enne mini-boy ook hier geen vakantie deze zomer hoor

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Ha ha ha oke Rainbow jij bent echt wel ikke ben junkie…
Geniet er lekker van.
Wij gaan naar Hintergarten dit jaar

Groetjes,

Michèle

Niks van aan trekken! Net hier ook gezegd! En hij is niet dik! Heeft alleen een bolle kop!

ooh heerlijk meid! geniet ervan jullie hebben dit dik en dwars verdient!

enne kikie tegen wie heb je het??

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ik bedoelde dat ze het hier ook net zeiden in de supermarkt over HOLLANDS WELVAREN…

whahaha verslavend he…ikkeben !!! Veel plezier nog en gooi dat internet maar even plat want met al dat leuke gedoe op ikkeben is je vakantie dadelijk nog voorbij voordat je er erg in had

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

o heerlijk tussen de bomen,buitenlucht is echt zo heerlijk!
Ruikt ook zo lekker altijd(of is dat de sfeer?)
Geniet er maar lekker van ikke ben verslaafde hihi
en lekkere wangen mochen ze best hebben hoor , kunnen we lekker in knijpen(zachtjes dan hihi)
Veeeeeeel plezier!

Lilypie Kids birthday Ticker

@ Will, uitzonderingen bevestigen de regel he

Groetjes,

Michèle

Zoooo, we zijn weer uit de bossen! We hebben het heerlijk gehad! Alleen gisteren viel het weer tegen, maar we moesten toch al weg om half 11. Verder lekker gewandeld, mama heeft geshopt in Zwolle (Eva en papa vertoefden op het terras) en gewoon veel samen gespeeld op het kleed. Het is prima gegaan, al hoestte Eva wel heel veel. Gisteren meteen even naar de ha geweest, ook nog om te checken hoe het zat met die plek op haar hoofdje (die nu weg is). Nou, het was allemaal niks. De plek was een puistje (al kwam er groen uit en dacht ik meer aan een ontsteking) en haar longetjes waren schoon. Ze heeft er geen last van zei de ha, maar ze kucht 's nachts behoorlijk! En ik maar Bisolvon gebruiken 's nachts. Helpt niks. Heeft iemand nog oude huis-tuin-en oma-tips?

Nu zag ik dat ik zwaaaaaar achterloop! Heb wel veel gelezen, maar er gebeurt hier zo veel, dat ik het niet kan bijbenen! Mondjesmaat zal ik dus weer bij gaan springen!

Groetjes Rainbow, trotse mama

De ui he Rainbow anders weet ik het ook niet. Morgan heeft ook een hoest in der keel. Longetjes zijn wel schoon verder. Misschien roken ze stiekum???

Enne lekker he shoppen zonder baby Ik ben 1 mei vrij en Morgan gaat naar de creche. Gaat mamma even naar de kapper toe.

Groetjes,

Michèle

jammer he, dat het er alweer op zit…gaat altijd zo snel…
nog 4 dagen werken en dan gaan wij!!
ruben’s eerste weekendje weg!!
nog tips wat ik absoluut niet mag vergeten? heb al een hele lijst klaar, anders vergeet ik de helft…… mag ik dat nog op zwangerschapshormonen gooien???

groetjes!!

karin

Mijn moeder zij van de week dat je er een jaar voor uit mag trekken dus we hebben nog even dames…

Enne gewoon even een lijstje maken de komende dagen dan als je iets vergeet kun je het erbij zetten dat pakt wat makkelijker in. En ook even aan je man laten lezen dan kan die meedenken…

Groetjes,

Michèle