Ben in de bossen

Heeerlijk soms he, gewoon effe alleen shoppen en naar de kapper! Ga je je haren weer lekker fel laten kleuren Michele?

Eva had, toen we op de terras zaten, flink gepoept. Ik met haar de wc in, waar ze gelukkig zo’n aankleedkussen hadden (ik heb haar ooit moeten verschonen op een aanrecht, hoe kindonvriendelijk was dat cafe!). Heel haar billen zaten onder. Ik wil de bildoekjes pakken…VERGETEN! Heel vervelend! Toen ben ik heel snel een wc-rol gaan halen, want ik weigerde haar met een poepkontje in een schone luier te doen. Dat werkte 0,0. Ik schuurde haar kontje zowat open. Dus toen maar het papier nat gemaakt. Dat ging wel. Maar ik miste de doekjes! Neem die dus zeker mee Karin! Veel plezier alvast! Sandra zit nu ook in een huisje, gezellig allemaal zeg!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Nee deze keer alleen even knippen Rainbow. Ben net zelf al met de verf aan de slag gegaan. Heel misschien dat ik er wat blonde strepen in laat trekken, die worden dan lichtoranje, maar dan lijken het net vlammen in mijn haar

Hmm het kan erger… de luiers zelf vergeten zijn. Dus ook die op het lijstje zetten.

Oh en ik bedenk me ineens dat toen we morgan uit logeren brachten we de oplader van de ontvander van de babyfoon vergeten waren.

Groetjes,

Michèle

Gewijzigd door - Michèle op 18 Apr 2009 21:03:35

Nee deze keer alleen even knippen Rainbow. Ben net zelf al met de verf aan de slag gegaan. Heel misschien dat ik er wat blonde strepen in laat trekken, die worden dan lichtoranje, maar dan lijken het net vlammen in mijn haar

Hmm het kan erger… de luiers zelf vergeten zijn. Dus ook die op het lijstje zetten.

Groetjes,

Michèle

Oef, dat is inderdaad veel erger! Luiers vergeten! Hoe heb je dat opgelost joh? Mijn zus heeft het ook ooit gehad, toen heeft ze de poep er uitgeschraapt (natuurlijk had mijn neefje net gepoept) en de luier toch maar weer aan gedaan. Tja, beter dan alles nat laten plassen!

Ik wil deze zomer ook weer strepen. Ik verf mijn haar ook altijd zelf, want vind het erg duur bij de kapper. Alleen strepen maken kan ik niet, dus dat laat ik doen. Heb het ooit allemaal bij de knip laten doen, maar toen zat ik 3,5 uur in die k-stoel. Er kwam geen einde aan! Wassen, knippen, verven, in laten treekken, uitspoelen, strepen maken, in laten trekken, uitspoelen…Dat doe ik nooit meer!

Gaaf joh, al die kleuren! Inge heeft volgens mij ook heel veel verschillende haarkleuren gehad. Ik hou het op rood-bruin, dicht bij mijn eigen kleur (donkerbruin). Ik wilde ook een keer permanent, maar ik heb al een rond gezicht en met zo’n krullenbos wordt dat nog ronder volgens mij?

Verven kost mij een fortuin met mijn lengte ik heb een dubbele dosis verf nodig. Enne strepen trek ik ook zelf. Ik heb ooit 5 kleuren tegelijk in mijn haar gehad, was helemaal gemeleerd en iedereen wilde weten welke kapper ik had Dus ik moet even kijken enne ik moet ook niet net mijn periode hebben. Anders alleen een stukje eraf en weer goed in lagen laten knippen.

Groetjes,

Michèle

ik verf me haar de meeste van de keren ook zelf…
scheelt een hoop geld!
als ik iets aparts wil ga ik wel naar de kapper!!

groetjes!!

karin

Ja als het echt anders moet dan ook wel kappper, maar meestal ga ik zelf eerst klooien ha ha ha in het ergste geval moet ik het zwart verven

Groetjes,

Michèle