Dat zegt inderdaad niks, ik ben hem uberhaubt niet verloren althans niet dat ik weet en mijn collega verloor hem met 20 weken al en die liep tot 42 weken rustig door.
Enne lekker orders geven, je moet er toch aan toe geven toch
Groetjes,
Michèle
Dat zegt inderdaad niks, ik ben hem uberhaubt niet verloren althans niet dat ik weet en mijn collega verloor hem met 20 weken al en die liep tot 42 weken rustig door.
Enne lekker orders geven, je moet er toch aan toe geven toch
Groetjes,
Michèle
Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag.
Spannend allemaal zeg. Hoop dat je dochter nog even blijft zitten tot januari.
Groetjes,
Sandra
quote:
Dat zegt inderdaad niks, ik ben hem uberhaubt niet verloren althans niet dat ik weet en mijn collega verloor hem met 20 weken al en die liep tot 42 weken rustig door.Enne lekker orders geven, je moet er toch aan toe geven toch
Groetjes,
Michèle
En ik zat er precies tussenin: ben hem wél verloren en kreeg binnen een paar uur m’n eerste wee…
Oftewel: het kan alle kanten op Anouk! Maar we hopen dat het nog even duurt natuurlijk.
Groetjes,
M
Echt heel spannend voor je!
Het is inmiddels oud en nieuw geweest, dus ik hoop dat je dochter nog lekker in je buik zit
Sterkte!
Groetjes,
Sandra
JAAAAAH ik heb het gered, nou ja bijna dan, maar ik neem aan dat er vandaag niks meer gebeurd, en dat als er iets gebeurd, ze er pas na 12 uur vannacht uitkomt hahah!
Ik was zo bang dat ze tijdens of tussen de feestdagen geboren zou worden, maar dat is gelukkig dus niet gebeurd!
Ik kan me nog helemaal niet goed voorstellen dat er over een week een lieve zachte roze kleine baby hier inbed ligt! Hihihi wat een raar idee, die feestdagen hebben voor zoveel spanning en afleiding gezorgd, dat de bevalling nu ineens wel heel dichtbij komt!
Volgende week vrijdag moet ik naar de gynaecoloog en een echo laten maken, en dan word er beoordeeld of het een keizersnede of inleiden word gedaan, en dat zal waarschijnlijk die maandag er op zijn, dus 10 januari
Een enorme onrustige nesteldrang heeft bezit van mijn gedachten genomen, ik slaap er zelfs slecht van… Ik blijf maar piekeren over wat allemaal nog gebeuren moet, echt om gek van te worden! Dit heb ik met Joey ook heel erg gehad, twee dagen voor zijn bevalling heb ik toen nog tapijt gelegd op de waskamer (inmiddels babykamer) Maar toen was ik er lichamelijk ook iets anders aan toen!
Nu valt er voor mij weinig te doen, en dat frustreerd, maarja… Van de week gaat Joey nog een keer een nachtje bij mijn ouders slapen, zodat ik rustig met mijn vriend de laatste puntjes op de i kan zetten, en dan ben ik er helemaal klaar voor… volgens mij… hoop ik… slik…
Wat spannend allemaal Anouk! Als het kindje wordt geboren op 10-01-10 is dat wel een hele mooie datum! En dat is al over 10 dagen! Ik volg alles op de voet, ik ben zo benieuwd. Ook hoe ze gaat heten enzo! Ik ken die enorme nesteldrang wel, bij mij MOEST het hele huis schoon, de handdoeken moesten kaarsrecht in de kast en ik heb zelfs met een tandenborstel voegen staan schoonmaken! Maar dat hoort erbij he? Rustig aan nog en maak je niet te druk…jullie meisie ziet het écht niet als er nog een kruimeltje in de rand van de koelkast zit hoor!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Prik jezelf niet vast op maandag 10 januari want het is maandag 11 januari. )
Maar 11-01-10 is nog een veel mooiere datum (110-110)
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 01 Jan 2010 19:30:25
Sje, wat ben jij nog HELDER zeg! Maar je hebt hartstikke gelijk! Maar 11-01-2010 is ook heel mooi, al moet ik nog wel wennen aan die 10 i.p.v. die 9…Deed ik op school vroeger in het begin ook altijd fout, dan schreef ik nog 04-01-1998 i.p.v. 04-01-1999…Dat duurt zo zeker wel een weekje!
Groetjes Rainbow, trotse mama
Ik ben niet helder, ik ben secretaresse geweest en dan ben je een wandelende agenda!
Ik schreef op school ook nooit 04-01-1998 i.p.v. 04-01-1999, want toen zat ik niet meer op school. Hahahaha!
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 01 Jan 2010 20:00:08
Spannend word het anouk, ook ik volg je hier op de voet. Kleine meid houd zich toch nog kranig zo in het buukske, en…je hebt het nieuwe jaar gehaald. Fijn hoor ben blij voor je, nu nof ff 1 klusje klaren en dan kun je lekker gaan genieten. Hou je nog ff taai anouk.
Gr patries
Spannend meid… ondanks weinig reactie (nog geen internet thuis) probeer ik je wel te volgen! In ieder geval heel veel succes!!
Volgens mij is elke datum mooi als je kindje daarop geboren wordt toch Al moet ik zeggen ik ben blij dat ik niet op mijn uitgerekende datum bevallen ben (11-9).
Enne nesteldrang, was dat??? Ik ben met 38 + 4 ingeleid maar eigenlijk was ik er niet klaar voor, althans mijn lijf, en ik had echt geen nesteldrang in de zin alles nog een keer soppen. Mijn moeder overigens wel. Ze was op mijn verjaardag bij me en de dag erna zou ik ingeleid worden en ze liep maar mich nog een keer alles doen hoore ik help wel. Echt we hebben van top tot teen alles gezongen en gedwijld en ik had echt zoiets van nou ja als jij het zo graag wil ga je gang maar ma, maar egh ik gaat even zitten oke.
Groetjes,
Michèle
Nou heerlijk dat je dat zo door je moeder kon laten doen! Mijn moeder wil ook wel helpen, en iedereen eigenlijk wel, maar dat wil ik niet! Vind het echt verschrikkelijk om op de bank te zitten terwijl mijn moeder op de badkamertegels staat te boenen!
Ik moet dan ook eerlijk bekennen dat ik die hulp tot nu toe niet heb aangenomen… Mijn vriend doet wat ik vraag, en dan doe ik het nog eens dunnetjes over, want ik doe het toch beter, hihihi
Vandaag lekker alle kerstspullen opgeruimd, heeeerlijk om weer wat ruimte in huis te hebben! De box en een kastje zijn van plaats verwisseld en de box is vast verhoogd voor de baby. Zo kan Joey nog een weekje wennen aan alleen nog maar op de grond spelen, en wij natuurlijk ook… Dat word vast zwaar, maar het lijkt me wel beter voor hem, anders is hij straks in die hectische kraamperiode met dat kleine ‘‘indringertje’’ ook nog eens direct zijn box kwijt! Vandaag ging het redelijk, al is dat moeilijk te zeggen, want eigenlijk is hij al weken van slag… arm ventje, ik voel em zo schuldig naar hem toe…
Weet je wat eigenlijk wel erg is… Het is niet eens voor mezelf dat ik alles zo netjes en schoon wil hebben, want zo ben ik normaal nooit. Ik ben meer het type van in een huis moet gelefd worden, en alles hoeft niet keurig netjes en steriel, maar ik wil me niet schamen als hier straks een kraamverzorgster alles van me overneemd! Dus toch even dat aanrechtkastje netjes inrichten, ipv drie omgevallen stapels theedoeken met flessen afwasmiddel er boven op enzo…
eigenlijk slaat het nergens op… als ik nu vannacht spontaan beval, zal dat aanrechtkastje wel het laatste zijn waar ik me druk over maak, maar toch… nu ik nog tijd heb, kan ik moeilijk stil zitten zolang dat allemaal nog door mijn hoofd spookt! Pfff zal blij zijn als dat hormonen niveau straks weer een beetje daalt
Nog ff volhouden Anouk
En je eigen niet schuldig voelen naar joey toe, komt allemaal goed. Hij vind jou nog steeds de liefste van de wereld hoor
Liefs Michelle
Ha ha ha dat was ook inderdaad de enige reden waarom ik aan de slag ging in huis. Onder het mom wat zal de kraamhulp zeggen. Had al allemaal horror verhalen gehoord van verschrikkelijke vrouwen die alles beter wisten. Overigens heb ik een heel lieve geweldige kraamhulp gehad hoor, ik was in tranen toen ze wegging
Groetjes,
Michèle
@Michelle
Ja ik weet het, maar het is soms zo zielig dat ik steeds boos op hem moet worden omdat hij zo slecht luisterd, terwijl ik eigenlijk wel weet dat hij zo vervelend is door al die drukte, dus niet zijn schuld… Maar om hem dan maar te laten doen wat hij wil, no way! Ach en nadat ik boos op hem ben geworden, kruipt hij ook net zo hard weer naar me toe om me een kusje te brengen
@Michèle
Ja ik was bij Joey al in staat om die hele kraamhulp af te zeggen, zo bang was ik dat er een of andere heks kwam, maar dat viel 100% mee! Ze was echt geweldig, en ook ik had er best moeite mee dat ze weer weg ging. Ik heb al aangegeven dat ik graag dezelfde wil nu, maar ik hoor het pas of het kan als de baby er is… Als het niet kan hoop ik maar dat er een andere lieve vrouw komt, want afzeggen kan nu echt niet met nog een kleine Joey er bij Die gaat het echt wel druk krijgen dit keer!