Oh fijn anouk om te horen. Gelukkig is nu alles voor jouw op een rijtje gezet, wel zo rustig. Geniet lekker van je vakantie, en hou ons op de hoogte (als je kunt).
Gr patries
Oh fijn anouk om te horen. Gelukkig is nu alles voor jouw op een rijtje gezet, wel zo rustig. Geniet lekker van je vakantie, en hou ons op de hoogte (als je kunt).
Gr patries
Wat een positief nieuws allemaal.
Echt heel fijn voor je dat je zo gerust gesteld bent en vooral dat alles met jullie meisje goed is. En het zou helemaal super zijn als je nog op de natuurlijke manier kunt bevallen, want dat wilde je zo graag. Hoe dan ook ik hoop gewoon dat alles goed blijft gaat en jullie dochtertje gezond ter wereld komt.
Succes met de laatste loodjes enne echt niet te veel gaan doen he !! Gewoon echt kerstvakantie houden
Groetjes,
Sandra
Dit zijn goede berichten Anouk. Eindelijk ook iets waar je iets mee kan!
En duim voor nog een paar onbezorgde weken voor je, lekker Kerst en Oud & Nieuw vieren, proberen een beetje uit te rusten, nog even genieten met z’n 3tjes en daarna volop genieten van jullie nieuwe gezinslid!!
Das echt goed nieuws allemaal. Fijn dat die arts het allemaal zo duidelijk uitlegde en je gerust heeft kunnen stellen. Geniet lekker nog even van je kerstvakantie en doe het lekker rustig aan.
Groetjes Ramona
Wat een goed nieuws! Lekker uitrusten nu en ontspannen en hopelijk kan je op de natuurlijke manier bevallen straks!
Groetjes,
M
Goed nieuws Anouk! Probeer lekker te ontspannen en te genieten van je kerstvakantie!
Groetjes Natasja
zo meis dat is goed nieuws
probeer te genieten van andere dingen .
en hoop dat de kleine nog even op zich laat wachten
groetjes marielle mama van tanja
Fijn dat het er allemaal goed uitzag Anouk en dat je gerustgesteld bent. Nu ff lekker genieten nog van de rust (nouja rust met joey??)
Liefs Michelle
Hier ben ik!!! Haha
De baby zit nog op haar plaats Ik heb het lekker rustig aan gedaan de afgelopen dagen, en toch was het vermoeiend! De dag voor kerst zijn we bij mijn schoonmoeder geweest in de middag, eerste kerstdag een middagje bij mijn ouders en tweede kerstdag ben ik lekker thuis gebleven met Joey, we zijn 's middag met z’n drietjes gaan gourmetten. En hoewel het dus net als thuis, nu eens bij een ander op de bank zitten was, ben ik er toch kapot van!
Vandaag ben ik jarig, maar ook de meeste visite afgebeld. Vanochtend mijn
schoonmoeder, maar die was ook zo weer weg want toen zat ik al weer drie uur met regelmatige harde buiken! Ik wilde niet direct het ziekenhuis bellen, want dan moet ik toch weer langs komen en uren aan het ctg. Ik ben lekker naar bed gegaan, en na drie uur slapen was het wel weer rustig! Ik begin mijn eigen lichaam zo langzaam aan te kennen met die rare fratsen steeds Gelukkig dus niks gebeurd verder, ik had er niet aan moeten denken dat juist op deze dag de baby werd geboren!
Vanavond zijn mijn ouders en broertje en zusje geweest met vriend en vriendin, en die gingen netjes om half elf weer weg, dus al met al een lekker rustig dagje
Nu hopelijk nog rustig oud en nieuw doorkomen, en dan mag het van mij gebeuren! Ik heb het echt helemaal gehad nu met al die rust, maar wie weet moet ik wel gewoon wachten tot na 8 januarui, en word ik alsnog ingeleid!
Ik houd jullie op de hoogte!
Op de valreep dan nog, Gefeliciteed met je verjaardag!!!
tuurlijk zijn zulke dagen toch vermoeiend. Het is niet hetzelfde als dat je gewoon met zijn drietjs thuis bent en ieder zijn eigen gangetje gaat.
Ik duim voor je dat ze tot na 1 januari blijft zitten
Liefs Michelle
Oh je houd het echt spannend enne gefeliciteerd meid.
Nou hopen dat ze niet schrikt en komt met oud en nieuw en dat het dan snel daarna geboren word.
Groetjes,
Michèle
Alsnog gefeliciteerd dan!!
Enne… fijn dat ze nog even lekker blijft zitten, hopen voor jou dat het zich net na nieuw jaar aandient
Succes nog met rusten!
Liefs, Anne
Nog gefeliciteerd!!
Hopenlijk blijft het kleintje lekker zitten tot in 2010
Liefs, Melanie, (mama van Noah)
Ook hier nog even Anouk: blijf lekker rustig aan doen en hopelijk wordt ze een 2010-baby!
Groetjes,
M
anouk als nog van harte
en neem je zelf in acht .neem de rust als het kan .
meis succes .ik volgje
groetjes marielle mama van tanja
Dankjewel allemaal!
Het is nog steeds redelijk rustig in de buik! Ik begin alleen wel stukjes van de slijmprop te verliezen. Volgens de gynaecoloog hoeft dat nog niks te betekenen, sommige verliezen hem ineens en dan begint de bevalling, maar het kan ook in gedeeltes en alsnog twee weken duren!
Het komt echt dichtbij nu Overmorgen al oud en nieuw, en dan nog een week te gaan! Pffff word wel zo langzaam aan een beetje zenuwachtig hoor! En een enorme nesteldrang is begonnen, lastig want ik kan er niks mee, tja orders geven
haha!