Ben ik het ziekenhuis... ALWEER!

Oh gelukkig, doe het lekker rustig aan hé.

Gr patries

Fijn dat het nog steeds goed gaat

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie Kids Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wat fijn dat alles nog steeds goed gaat.

Sterkte met de laatste loodjes.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Bleeeeh mag ik even klagen…? Ik weet dat er vele vrouwen zijn die graag in mijn schoenen wilden staan, of in eigenlijk, in mijn pyjama willen liggen… Maar ik heb het even zo gehad! Bah! De muren komen echt op me af zo langzaam aan Ik zit al weken opgesloten in huis, en kan nergens heen! 30 meter lopen is al te veel, dus even een supermarkt bezoeken, al is het met een auto, is niet te doen! Simpel even de eendjes voeren met Joey, wandelen in de sneeuw, een kerstmarkt of tuincentrum, lekker shoppen in de stad met de langverwachte eindejaarsuitkering, het zit er allemaal niet in voor mij… Ik weet dat ik blij mag zijn dat ik ten minste nog thuis zit ipv in het ziekenhuis, en dat ik niet echt plat hoef te liggen, maar toch word het nu wel heel saai hoor…
De griepprik halen was van de week het hoogtepunt, haha! Ben ik toch even 30 minuten het huis uitgeweest, met mijn zusje in de spits-file staan, en na 1 minuutje in de huisartsenpraktijk weer richting huis… We hebben helaas zelf geen auto (en rijbewijs) dus even een stukje touren kan ook niet.
Mijn vriend gaat nu dagelijks naar de winkel, en zorgt dat Joey zo af en toe een frisse neus kan halen. Hij gaat ook nog wel regelmatig 's avonds even naar een vriend ofzo, en onbewust verwijt ik hem dat! Het slaat natuurlijk nergens op, maar ik ben zo jaloers op hem! Hij zei gister al tegen mij dat ik wel erg sjagrijnig ben de laatste dagen, en hij heeft helemaal gelijk… Maar ik kan er niks aan doen! Gelukkig heeft hij wel begrip, maar het word er niet gezelliger op zo…

Nou ja, weinig aan te doen, maar ik wou het toch even van me afschrijven… sorry!

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie Pregnancy tickers

Tuurlijk, soms is lekker klagen gewoon ook even nodig. Niemand zal je dat verwijten hoor. Logisch dat je het zat begint te worden als je niets, maar dan ook echt niets zelf meer kan. Moet er niet aan denken. Gelukkig is het niet iets eindeloos hè, dat scheelt. Je weet dat het geen maanden meer gaat duren, bedoel ik. Nog even doorbijten, heel veel sterkte en klaag maar lekker weg hier hoor!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ha ha ha klagen mag hoor meid. Dit zou ook niks voor mij zijn. Enne hoe vaak is je vriend weg want anders mag je er best wat van zeggen. Enne zeg het wel tegen hem he waarom je sjago bent dan kan hij er rekening mee houden. Enne kun je geen mensen bij jullie vragen zodat jij ook even andere gezichten ziet.

Enne shoppen op internet kan ook hoor, kun je ook heel veel geld uitgevenen en je kan niet uitglijden

Groetjes,

Michèle

Tuurlijk mag je even klagen, kan me goed voorstellen dat je er gek van wordt hoor.

Liefs Michelle

Nou dames, daar ben ik weer, in het ziekenhuis! Ik had de hele dag al een onrustige buik, en van 12 tot 3 uur vanmiddag beon ik er toch echt regelmaat in te ontdekken. Dus heb ik het ziekenhuis maar weer gebeld om te vragen wat ik moest doen. Nou… langskomen dus! Uit het ctg bleek dat ik weer weeen heb, en zeer regelmatig, om de 2 minuten. Er is ook een inwendig onderzoek gedaan, maar ik had nog steeds 1 cm ontsluiting, net als bij 32 weken. (ben nu 35 weken)
Twee uur later wilden ze weer toucheren om te kijken of de ontsluiting vorderd, en tussendoor weer aan het ctg. De weeen zijn wel iets pijnlijker geworden en trekken ook naar de rug, maar van meer ontsluiting was geen sprake, er zat zelfs bijna 3 uur tussen die onderzoeken, doordat de gynaecoloog bij een bevalling was, maar niks dus!
Nu hebben ze me maar weer opgenomen, omdat de weeen te heftig zijn om mee naar huis te gaan. Vanavond om 10 uur krijg ik weer een ctg, en dan zullen we zien of dat meer of minder word, en eventueel pijnstilling geven, zodat ik nog wat kan slapen. Het is namelijk heel waarschijnlijk dat ik nog voor de kerst ga bevallen. en dan moet ik nog wel wat slaap hebben zeiden ze…
Tijdens het typen van dit berichtje alweer drie weeen moeten weg puffen, dus wat mij betreft is het wel echt begonnen, ze trekken ook steeds meer naar de rug en benen
Van Joey heb ik 16 uur vollop weeen gehad, en kwam ik uiteindelijk niet veder dan 5 cm ontsluiting, voor ze me een keizersnede gaven. Die bevalling was dan wel ingeleid, maar toch ben ik nu bang dat ik weer uren weeen weg kan puffen zonder enig resultaat… Hopelijk grijpen ze nu wel wat eerder in! Zou het heel raar zijn als ik dat gewoon eis?
Nou ja, ik hou jullie op de hoogte!

Ten eerste: het is jouw bevalling en jij moet het doen, dus op je strepen staan is niet gek! Gewoon eisen die hap.

Ten tweede: wat heftig zeg, alweer weeën. Dus binnen een week ben je bevallen? Wat spannend. Heel veel sterkte meid!

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Bij deze wil ik je heel veel sterkte wensen bij de bevalling!!
En inderdaad, jij moet het doen, dus als je iets wil, moet je er ook voor gaan!

Probeer nog een beetje slaap te pakken, en probeer ook te genieten, dalijk heb je jouw kleine meisje in je armen!!!

Liefs, Anne

Oh meissie wat en gedoe zeg en wat spannend allemaal. Zou toch wel fijn zijn als ze eerder ingrijpen dan bij de vorige bevalling. Ik neem aan dat de gynaecoloog je voorgeschiedenis bij de hand heeft vlak voor of tijdens de bevalling.

Alle succes en sterkte! Ik zit op je schouder hoor!

Groetekes, Sje

Je moet doen waar jij je het beste bij voelt, dus gewoon eisen als je dat wilt! Heel veel sterkte en succes. Ik hoop dat de pijn straks beter de verdragen is.

Groetjes Natasja

Lilypie Tweede Ticker

Héél veel succes! Denk aan je.

Liefs

Oei spannend!! Als jij denkt dit werkt zo niet zeggen en op de strepen staan. Echt doen hoor, net zoals de rest vd meiden hier ook zegt. Wens je heel veel sterkte toe, en ik denk aan je.

Gr patries

Jeetje Anouk, je houdt ons wel in spanning zeg. In het ziekenhuis, uit het ziekenhuis en weer terug…En dan misschien al vóór de kerst bevallen? Dat is opeens allemaal heel erg snel! Ik volg alles op de voet, dus hou ons op de hoogte als dat lukt. En veel sterkte met puffen en alles wat er gebeurt in het ziekenhuis!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Wat een toestand joh allemaal…dit is echt niet leuk meer.
Ik hoop voor je dat alles nu voorspoedig verloopt en dat jullie zeer binnenkort jullie meisje in jullie armen mag sluiten!!!
Veel sterkte meid!

Wat ontzettend spannend Anouk.

Neem je rust en heel veel sterkte.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Tweede Ticker

Bedankt voor jullie reacties, wat heerlijk om ikkeben bij de hand te hebben hier
Ik heb het ctg wat eerder gehad, ben net klaar. Ik heb nog steeds om de 1,5 a 2,5 minuten een harde buik, of wee, of wat het dan ook maar is. Ik heb net weer een totaal andere uitleg gehad van weer een nieuwe verpleegster aan mijn bed. Zo lang deze ‘‘weeen’’ niet voor ontsluiting zorgen, zijn het geen weeen maar harde buiken. Nou ja, dan maar harde buiken, hoe dan ook, het doet pijn en ik ben het zat! Ik vind het ook zo vreemd dat ze nu niet weer de ontsluiting controleren, want dat is om kwart voor 7 gedaan, we zijn 3,5 uur verder nu! Maargoed, ze willen dat ik nu ga slapen, en zo nodig iets tegen de pijn vraag, en dan morgenvroeg weer een ctg. Het kan dus zijn dat vannacht de bevalling begint, dus ergere weeen en ontsluiting, of de vliezen die breken, of het trekt allemaal weer weg, en dan ga ik weer naar huis morgen om af te wachten hoe mijn meisje, en mijn lichaam het willen… Pffff had ik zelf maar inspraak
Voorlopig wil ik nog geen medicatie tegen de pijn, ik probeer eerst zo te slapen. als ik op mijn zij lig met een kussen tussen de knieen is het nog wel redelijk te doen, en ik ben inmiddels zo moe dat het vast gaat lukken. En zo niet, dan bel ik een zuster Nou zodra ik morgen meer weer laat ik het jullie weten!

Heel veel sterkte meissie, en probeer indd te slapen.
Hoop voor je dat je meissie nog ff blijft zitten hoor, aan de andere kant zo is het ook niks.

Liefs Michelle

Heel veel succes. En inderdaad gewoon eisen. Wou dat ik dat bij rens gedaan had, dat schoot ook niet op. Toen durfde ik mijn mond niet open te doen. Zou dat dus wel doen als ik jou was. Hoop dat het allemaal soepel verloopt.

Groetjes Ramona

Lilypie - Personal pictureLilypie First Birthday tickers