Bedankt meiden… gatver, ik voel me echt naar nu… Ik wou dat mijn vriend nu gewoon bij me mocht zijn, maar helaas…
Ontspannen, dat moet ik ja, dat zegt de zuster ook, maar ik heb de ergste rampsenario’s in mijn hoofd… Bah bah en nog een bah! had ik maar een aan en uitknop… Ik kan echt niet slapen, pffff! maarja, het zal wel moeten… ik laat morgen weer wat horen, als dat kan…
Ben ik het ziekenhuis... ALWEER!
Dat kan ik begrijpen, je voelt je al zo ellendig in een ziekenhuis. Je moet nu ff voor dat mooie poppetje wat in je buikie zit sterk blijven, is makkelijk gezegt dan gedaan weet ik ook. Toch proberen wat wil ook zegt ontspannen, neem lekker een douche als dat nog mag en probeer je rust te pakken. Ga met de duimen gekruist naar bed.
Gr patries
IK BEN NOG STEEDS ZWANGER!!!
Hahaha, er is gelukkig niks gebeurd vannacht. Ik ben ergens ver na 2 uur pas in slaap gevallen, en om 6 uur al weer wakker, maar gelukkig toch nog slaap gehad dus.
Mijn buik is wel wat meer gespannen dan toen ik nog aan de weeenremmers lag, en de baby is ook weer een stuk beweeglijker, maar dat is normaal zeggen ze.
ik zit nu aan het ctg, en blijkt dat ik de laatste 15 min 3 x een beetje een harde buik heb gehad. straks komt de dokter en ik hoor ik of het waakinfuus er ook af mag. ik hoop het, kan ik daarna lekker douchen en een stukje lope. en weer ctg om te kijken of de harde buiken/weeen erger en meer worden, in de loop van de dag hoor ik dan of ik naar huis mag!
Ik ook ik ga duimen dat de weeen niet terug komen en dat je straks lekker naar huis kan
Liefs Michelle
Pffff ik durf bijna nog niet te vroeg te juigen, maar zo als het er nu uitziet mag ik vanmiddag om een uur of 3 naar huis! Ik heb drie kwartier aan het ctg gelegen, en ongeveer om de 5 tot 8 minuten een hele lichte harde buik gehad. Ik maakte me al zorgen, maar het was niet erg, omdat het niet heel regelmatig was, en zo licht dat ik er bijna niks van voelde, en het komt waarschijnlijk omdat mijn buik nu zo lang rustig is gehouden en de baby ook, dat het nu even wat drukker is.
Ik heb geen infuus meer en net lekker gedoucht. (toch weer een stuk fijner met twee handen, haha) en ik heb even wat spullen vast ingepakt. Ik ben nu wel alweer helemaal kapot, dus ga even een half uurtje liggen nu. Dat is ook wat ik voor advies heb gekregen voor thuis. Ik hoef echt niet stil te blijven zitten, maar tillen en lopen en fietsen enzo zijn uit den bozen! Ik mag best afwassen en eten koken, maarik moet heel goed naar mijn lichaam luisteren. Als ik denk van oh ik kan niet meer, ben ik eigenlijk al te laat met rust nemen zeg maar.
Nou ja, we hebben hele hulptroepen achter de hand, en ik kan lekker vanaf de bank opdrachten gaan geven, zo van Mam, was jij de babykleertjes uit, en Pap hang jij die plank even op Hahaha! Mijn vriend moet wel rust houden met zijn duim, maar hij kan Joey tillen met een hand/arm, en Joey heeft zich daar al helemaal aan aangepast, die pakt papa steeds precies op de goede manier vast
Pfff eindelijk weer lekker met ons mannetje vanavond, toch nog een soort van pakjesavond vieren
Ten minste, daar gaan we vanuit! Ik laat het anmiddag weten, nu eerst even weer rusten!
Oh meid wat een goed nieuws enne inderdaad rustig aan doen. Dan de hulptroepen maar wat meer laten doen. Want jij en de baby gaan voor alles he.
enne vanavond als je thuis bent ook alles over je heen laten komen en genieten.
Groetjes,
Michèle
Wat een spannende uren heb je achter de rug zeg. Gelukkig mag je naar huis, fijn! Ik duim dat je kleine meid nog lekker even in je buik mag blijven zitten!
Groetjes,
M
Wat fijn dt het zo goed loopt!!
Ik hoop echt van harte dat je vanavond lekker met je gezinnetje op de bank kan hangen en wat pakjes open kan maken.
Schakel iedereen die je kent, en voer vooral niet teveel zelf uit!
Veel sterkte nog!
Enne… als het goed is mag je nu ongeveer naar huis
Liefs, Anne
Ow we blijven duimen dat die kleien mop nog ff bij mama in het warme nestje blijft zitten
Sterkte meid is vast erg spannend allemaal
ik hoop dat je nu lekker thuis in je eigen bed legt .
en dat de kleine zich even rustig houd .
succes en rustig aan
groetjes marielle mama van tanja
Wat spannend allemaal zeg.
Gelukkig maar dat je nog steeds zwanger bent en ik hoop dat je inmiddels weer lekker thuis bent en dat de kleine voorlopig nog blijft zitten.
Groetjes,
Sandra
Hey meiss, ik lees het nu allemaal pas. Wat een toestanden allemaal…hoe is het nu met je?
Het laatste bericht is dat je bijna zeker naar huis mocht zaterdag? En heb je Sinterklaas thuis kunnen vieren?
Hopelijk blijft die kleine nog een paar weekjes lekker zitten.
Liefs!!!
Nou wil dat idee had ik ook, zeker omdat we haar niet meer gehoord hebben.
Gr patries
och meid ik lees het nu pas!
de pc was stuk enzo en hoorde dus over jouw verhaal, ben meteen gaan lezen.
jeetje wat heftig! ik hoop echt voor je dat je kindje nog veilig in je buik zit, en zou hij/zij geboren zijn hoop ik dat hij/zij kerngezond is! en dat de doktoren goed voor jullie kleine puk kunnen zorgen.
vertrouw de doktoren he meid, ze weten echt wel wat ze doen, maar ik begrijp wat je zegt over die 7 weken te vroeg. het is idd wel erg vroeg en onverwacht ineens.
Denk aan jullie! enne mocht hij/zij toch komen heel snel…dan heel veel succes! en veel plezier
Ooooh sorry sorry! Ik ben nog niet bevallen hoor! Ik ben inderdaat gistermiddag naar huis gekomen, en alles gaat redellijk goed! Ik heb wel regelmatig een harde buik, maar dat is wel normaal. Alleen haal ik me er nu steeds van alles door in mijn hoofd, terwijl ik natuurlijk al vanaf week 19 harde buiken heb! Maar zo lang ze niet regelmatig en pijnlijk zijn is het goed zeiden ze in het ziekenhuis.
Ik heb wel de hele dag een soort zenuwachtig gevoel, moeilijk uit te leggen, maar een beetje bibberig van binnen, zonder dat ik echt tril, haha! Zal wel een beetje nerveusheid zijn… Het heeft toch allemaal behoorlijk wat indruk op me gemaakt, en ook mijn vriend en Joey waren flink van slag.
Ik zit absoluut niet fijn op de bureaustoel, vandaar dat ik weinig, of eigenlijk nog helemaal niet, op de computer ben… Maar ik hou jullie zeker op de hoogte, als er iets gebeurd laat ik het weten Lief dat jullie allemaal zo meeleven
Fijn dat je weer thuis bent zeg! Nu heel rustig aan doen, veel liggen en niet veel zitten waar je niet lekker zit, zelfs als dat betekent dat je even weinig ikkebent!
Jij en je kleine frum zijn nu het allerbelangrijkst!
Ondertussen gaan wij wel lekker speculeren hier…!
Liefs
Lekker even aan jezelf en de kleine mop denken nu, wij zijn er later ook nog wel.
Groetjes,
Michèle
Pff ik kan wel merken dat ik het toch echt kalm aan moet doen! Vandaag hebben we. of eigenlijk vooral mijn vriend, de kerstboom etc opgezet. Ik had alleen de lampjes en de ballen in de boom gehangen, en tussendoor steeds Joey eten gegeven, en een beetje de huiskamer netjes gehouden zodat Joey op de grond kon blijven spelen, en dat is dan blijkbaar al weer te veel! Ik heb toch wel weer wat meer harde buiken gehad, al is het niet pijnlijk en ook niet regelmatig.
Ik slaap ook zo veel, ik ga 's middags met Joey tegelijk naar bed, en slaap dan net als hem van 13.00 uur tot 16.00 uur! En 's avond rond 23.00 uur er in tot 09/00 uur 's morgens! Heerlijk, haha
Nog even een vraagje, ik heb sinds gisteren ook behoorlijk lekkende borsten… Komen steeds dikke druppels melk uit! Dat heb ik al een tijdje, heel af en toe en vooral als ik geen bh aan heb, maar de laatste twee dagen is het veeel erger geworden! Zal dat een teken zijn dat mijn lichaam zich toch een beetje klaar maakt voor de bevalling? Of is het normaal in de 33ste week?