Ben een beetje moe van me broertje

Echt wel San, echt ik heb veel voor hem over maar ik heb ook gemerkt toen het wat rustiger werd hoeveel energie het vergt.

Groetjes,

Michèle

Ja, kan me voorstellen dat je veel voor hem over hebt. Het is tenslotte toch je broertje en helaas heeft hij behalve jullie verder niemand in de buurt die dit voor hem kan regelen.

Zelf zou ik dit ook doen als het nodig zou zijn. Maar goed niet iedereen zou het doen en kunnen, dus vind het hardstikke goed dat je dit voor hem doet. Je hebt tenslotte ook een gezin en een fulltime baan.

Ja, vermoeidheid komt er vaak pas uit om momenten dat je het rustig hebt en je kunt ontspannen.

Voor je broertje zou het ook goed zijn als hij weer lekker zijn eigen plekje heeft en hij goed in de gaten gehouden wordt. Maar zeker voor jou is het een stukje rust als alles geregeld is. Dus hoop echt dat het geen 6 maanden meer zal duren.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers

Nee ik ook niet, Maar dan zou hij dus helemaal zelf gaan wonen en dat begeleiden Mer en ik hem en dat zal best veel kosten. Dus we hopen echt op dat begeleid wonen. Nu maar hopen dat zijn hulpverlening dit ook inziet.

Groetjes,

Michèle

Hoop het echt voor jullie.

Ze kunnen hoop ik toch wel inzien dat het veel te zwaar voor jullie is om hem te begeleiden.

Groetjes,
Sandra

Lilypie Second Birthday tickers