Belgie

De leidster die doodgestoken is, heeft van de regering een ereteken van uitzonderlijke moed gekregen! Zij heeft geprobeerd de dader tegen te houden, maar is door hem doodgestoken.

Voor de familie wel een grote steun en wat mij betreft voor 100% verdient!

Wat een mooi gebaar inderdaad. Ik las op wat Belgische nieuwssites dat dat een ontzettende lieve leidster was die altijd anderen op de eerste plaats zette en dan pas zichzelf. Ze woonde geloof ik ook bij haar moeder in sinds de dood van haar vader ofzo.

Mooi lichtpuntje voor de nabestaanden die eer die ze gekregen heeft.

Groetekes, Sje

Ben je er lal uit wat het Danielle? Het is een tuigje dat ze omkrijgen met een lange leidraad zodat ze niet weg kunnen lopen. Meer bekend is het leidbandje om de pols, maar persoonlijk vind ik dat je dan weer te hard aan dat armpje trekt

Groetjes,

Michèle

Dank je wel voor je uitleg Michelle. Ik kwam via google op allerlei informatie met betrekking tot militairen etc. Maar kon niets anders vinden, maar nu is het duidelijk

Groetjes,
Sandra

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Ha ha ha ha gelukkig. Ja vroeger zag je ze veel meer, maar gezien je tegenwoordig niks meer mag met je kinderen. Zoals foto’s maken in bad of een corrigerende tik of noem maar op zal dit ook wel door sommige moeders als een martelwerktuig gezien worden. Ik zie het als de manier om Morgan straks veilig van punt naar punt bij te krijgen als ze straks zelf wil lopen.

Groetjes,

Michèle

Mijn vriend kreeg vroeger op vakantie ook zo’n ding om van z’n ouders; hij liep altijd weg, maar ze wilden hem niet vastpinnen op één punt. Dus zo kon hij toch nog een beetje veilig op ontdekkingstocht vonden ze. Tja, je moet iets toch?

Ja zo dacht mijn ma er ook over. Mijn broertje had er ook 1, met zo’n honderiem, kon hem terughalen als ie te ver ging

Groetjes,

Michèle

Haha. Blijft een klein beetje absurd, maar ja…zolang je geen halsband om doet blijft het bij een KLEIN beetje absurd…

Ha ha ha nee hoor die had ie niet om en krijgt Morgan ook niet om… enne een beetje vreemd moet kunnen toch?? Zag twee jaar terug op Parkpop een dreumes met op de voorkant van zijn t-shirt de tekst: NIET VOEREN ALLERGISCH en op de achterkant: ALS IK ZOEK BEN BEL DAN 06 … Met het telefoonnummer van pappa en of mamma. Ik had zoiets van ja waarom niet. Er zijn daar zoveel mensen en je hebt nog altijd lui die zo’n kind ongevraagd eten gaan geven en je hoopt het nooit maar als ze zoek zijn dan kan je gebeld worden. Als zou morgan dan dus juist haar bokketuig aan krijgen natuurlijk en ook met hondenriem

Groetjes,

Michèle

Haha! Maarre, helemaal niet raar. Heel goed idee juist van dat t-shirt, die ga ik onthouden…

Ja ik heb hem ook nog steeds in mijn hoofd al gaat het er maar om dat niet iedereen haar eten gaat geven. Ik vind dat zo raar dat mensen bij kleine kinderen en honden ze altijd willen voeren. Wij zorgen echt wel voro ze hoor.

Groetjes,

Michèle