Belgie

Ik heb wel eens zo mijn gedachten laten gaan over wat te doen met dit soort gestoorde mensen. Mijn eerdere ingeving was eigenlijk, zet ze maar eens op een marktplein neer en kondig dit groots van te voren aan. Maar ik denk dat datgene wat er dan gebeurd ook niet juist is. Zo zet je nl wel aan tot geweldadige grwuelijke dingen, hoeft er maar 1 te zijn die er dan achter komt dat hij het wel leuk vind nl. Vandaar mijn gedachtengang om zo iemand maar op een godvergeten en met haaien omringt eilandje neer te knallen met nog meer van die gekken. Brandende zon, geen voedsel en dan gewoon vergeten. Alhoewel dit vergeten uiteraard nooit meer mogelijk zijn voor de ouders en famillies van de slachtoffers. Maar zoals ik al eerder schreef zal er nooit en te nimmer een manier zijn om dit goed te maken.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Vanavond op het nieuws was het bericht dat hij compleet nuchter was. Ergens vind ik dat nog het ergste, Als hij gedorgeerd was of zo dan had ie zich daarna moeten realiseren wat ie gedaan had en dan had als ie het had zijn geweten kunnen gaan spelen. Nu blijkt dat hij het niet eens heeft.

En dat hij waarschijnlijk zijn daden heeft gebaseerd op The Joker. Engeland en andere landen hebben childs play al verboden, moeten we nu ook dit soort films al gaan boycotten omdat de zieken geesten die er rondlopen ze niet kunnen handelen?

Enne Mriek, kaart het wel aan bij het kvd. Het hoeft geen fort te zijn, maar het had hier ook kunnen gebeuren.

Groetjes,

Michèle

Dat hij ook ng niets zegt en vaak erom moet lachen maakt mij gewoon misselijk! Laat zo’n persoon inderdaad maar even een half uurtje met de ouders van de kinderen alleen zijn, denk niet dat hij het er levend vanaf brengt!

Een hele zieke geest is dit gewoon! Geen woorden voor… Wat moeten die ouders en familie mee maken…

Half uurtje is al te lang. 1 minuut overleeft-ie al niet!

Groetekes, Sje

Ik denk dat ze wel even bezig zijn met het fillen van zo’n engerd!

jantje

Welnee joh, de ouders van 21 kinderen hebben dat zo voor mekaar!

Groetekes, Sje

Dan komt ie er wel heel makkelijk vanaf. Volgens mij is er geen straf gepast genoeg voor deze gek. Wat ik zeg hij heeft niet een een geweten dant hem toe kan spreken.

Groetjes,

Michèle

pfff hebben jullie het al gelezen nu zou hij ook een aantal dagen geleden een oudere vrouw hebben vermoord

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker

Ja ik las het in de krant. En heb je zijn foto gezien. Wat een leegte in die ogen. Ik vraag me nu af wat zijn ouders zouden denken ook. Wat ze hebben opgevoed. Een monster, ik zou er niet mee kunnen leven denk ik.

Groetjes,

Michèle

Het wordt steeds erger lijkt het wel! Kim heeft dus waarschijnlijk ook die oudere vrouw vermoord…

Als je de beelden ziet met al die bloemen en knuffels… Dan nog een vrolijk meisje in beeld, dan denk ik ook wel even aan Anna en hoe blij wij zijn met zo’n mooie meid!

En Sje, ik bedoel dat die ouders met die engert ‘even’ alleen moeten zijn met een stomp voorwerp, dan doet et bij die engert misschien nog een beetje pijn. Dan is een half uurtje nog mild denk ik! Die ouders hebben veel meer verdriet dan zo’n vent maar kan mee maken.

Het griezelige is dat hij lijkt te ‘kikken’ op verdriet en pijnlijden. Ze moeten middeleeuwse martelpraktijken op hem toepassen en dan met z’n allen keihard lachen als hij pijn lijdt. Misschien dat het dan tot hem doordringt…

Groetjes,

jantje

Ik las nou vanochtend op Teletekst dat die gestoorde gek bereid is om mee te werken aan een onderzoek. GOH!!!

Zijn advocaat schijnt gezegd te hebben “Hij weet dat hij iets onmenselijks gedaan heeft. Ik denk dat-ie spijt heeft”.

IK DENK DAT-IE SPIJT HEEFT!!! Doe even lekker soft met die gast! Alsof we iets hebben aan spijt. Die engerd heeft weet ik veel hoeveel mensenlevens verwoest! Nog even en hij durft nog om vergiffenis te gaan vragen ook!

En nou vanmiddag stond er weer in het nieuws dat-ie zich er niks van kan herinneren. Ja het moet nog gekker worden!

Groetekes, Sje

Ach het zal wel een ontoerekingsvatbaar zaak worden. TBS voor de rest van zijn leven tenminste als er niet over 10 jaar een arts rondloopt die denkt dat ie genezen is of op proefverlof stuurt. Of doen we dat alleen in nederland.

Enne niks van herrinereren is zo makkelijk. Wat moeten die ouders, die zullen het hun hele leven herrineren, En de stagaire die een van de baby’s heeft kunnen redden en terwijl ze belde zag wat hij deed en nu zich verschrikkelijk voelt omdat ze de rest niet heeft kunnen redden. Nee geen straf is gepast enne als mee wil werken laat ie de ouders dan in vredesnaam een waarom geven in plaats van stoicijns gelach.

Groetjes,

Michèle

Ik was zo geschokt en intens verdrietig door dit nieuws dat ik nu pas kan reageren! Ik ga niet eens optypen wat ik van deze loser vind, dat wordt nooit toegelaten op deze site!

Mijn meedeleven gaat uit naar de ouders van de slachtoffers, de slachtoffertjes zelf én naar de ouders van dit mispunt! Het schijnt dat zij enkele jaren geleden al hebben aangedrongen op een verplichte opname maar dat er niemand naar hen wilde luisteren.

Het wordt tijd dat het hele systeem eens goed onder de loep wordt genomen en dat er eens actie wordt ondernomen.

Volgens mij heb ik ook ergens gehoord dat dit kinderdagverblijf gewoon ‘op slot was’. de dader heeft als smoes gebruikt dat hij iets wilde vragen en is zo binnen gekomen. Hij had er dus ook nog eens goed over nagedacht, ook over het vullen van zijn tas met messen en een pistool. Lekker makkelijk om nu te vertellen dat hij er niets meer vanaf weet!

He, ik begin steeds sneller te typen van de woede!

Liefs Tams

Ja maar dan is-ie toch binnengelaten zonder dat iemand gekeken heeft wie er voor de deur stond? Dan hebben ze toch de deur gewoon klakkeloos opengepiept via de intercom?

Als er iemand naar de deur was gegaan en een belachelijk geschminkte gek daar had zien staan, was er niks ernstigs gebeurd! Althans, ik had hem niet binnengelaten!

Groetekes, Sje

Hoi Sje

Hij blijkt niet gesminkt te zijn geweest. Hij zag er gewoon niet al te jofel uit. Ook had hij een sociale opleiding gevolgd dus misschien heeft hij dat als reden gebruikt?

liefs Tams

nee het kvd heeft al toegegeven dat niemand hem binnen gelaten heeft, de zijdeur stond open voor de ouders die laat waren. Dat was normaal daar, dit wist hij ook want er stond info op zijn pc hierover en over de bejaarde dame die hij vermoord heeft. Hij kon zo binnenlopen.

En ja zin ouders is het ook verschrikkelijk voor. Helaas gebeuren dit soort dingen ook in Nederland. Mijn moeder heeft jaren terug al aangegeven dat mijn broertje hulp nodig had. Hij blijkt schizofreen te zijn. Nee geen zorgen hij is niet gek en veroordeeld dit nog harder dan een ander zeker als ie hoort dat zijn ziekte (weer) als excuus gebruikt wordt.
Ik wil hier alleen maar mee zeggen dat de systemen in beide landen krom zijn.

Groetjes,

Michèle

@Tams, de berichten blijven zeggen dat-ie geschminkt was als The Joker, dat hij niet meer geschminkt was op het moment van arrestatie, dat hij geschminkt gezien is eerder die dag op o.a. het station en dat hij extra schmink in zijn rugtas had zitten. Ik heb nog nergens gelezen dat-ie ongeschminkt tekeer gegaan is.

Groetekes, Sje

Ik blijf erbij martelen die man, gelukkig is bij charissa de deru alleen nog open het kwartier dat we de kinders brengen een hele opluchtign was toch best bezorgt.Er gaan zo veel verhalen dat je niet meer weet wat er precies is gebeurt.

Liefs en dikke kus brenda en charissa
Lilypie 4th Birthday PicLilypie 4th Birthday Ticker
Lilypie 21 - 37 day cycle Ticker