Hey MiniBoy,
Eva gaat om 19.00 uur naar boven en dan kleden we haar uit, poetsen we haar tanden etc. Even nog wat drinken en dan ligt ze er toch wel rond 19.10 uur echt in. Ze is dan ook echt moe, dus ze slaapt vrijwel meteen dan. Tot 07.15-07.30 uur zoiets. Eva zou 20.00 uur echt niet halen! Overdag slaapt ze 's ochtends van 09.00-10.30 uur en dan 's middags nog van 13.00-14.30 uur zoiets. Maar vandaag wilde ze dat bv niet, maar over het algemeen lukt dat wel.
Het is toch niet erg dat Jurrian wat later gaat slapen? Zolang hij dat ‘aankan’ is het toch prima? Mijn neefje en nichtje gaan van jongs af aan laat naar bed, nu zelfs om 20.30 uur (ze zijn 5 en 6), maar ze slapen wel dan tot 08.00 uur. Ze voelen zich er goed bij. Hoe mijn zus dat 's ochtends haalt, geen idee, maar dat is een ander verhaal! Misschien geeft Jurrian later inderdaad eerder aan dat hij moe is en dan kun je hem altijd op een eerder tijdstip laten slapen. Maar voor nu gaat het goed en zou ik me er geen moment druk over maken! Hij ligt nu toch ook alweer 1,5 uur heerlijk te ronken! En beter een kindje dat vanaf 20.00 uur prima slaapt, dan eentje die om 18.30 uur naar bed moet en dan 5x wakker wordt! Ja toch?
Groetjes Rainbow, trotse mama