Bedtijd

@Aaron,

Noah is 1.5 jaar hoezo dan??

Groetjes Melanie, mama van Noah

Lilypie Tweede Ticker

lieke is wel wat ouder maar gaat om 20.00 naar bed! slaapt smiddag’s nog.
Als ze smiddags niet slaapt of ze moet de volgende dag naar PSZ gaat ze om 19.00 naar bed, ze moet er dan om 7.15 uit
als ze niet naar PSZ gaat slaapt ze tot 8.30-9.00.
heerlijkkkkkkkkkkk
En ik vindt het savonds ook wel fijn als ze tot 20.00 op is anders ziet mijn man haar ook maar eventjes! en ze is echt nog niet moe om 19.00

Groetjes Gytha

Mijn vriend is pas om 18.30 thuis, maar Noah gaat gewoon om 19.00uur naar bed.
Niet kwaad bedoeld hoor!!

Lilypie Tweede Ticker

kan zijn dat jullie haar om 18.30 te bed doen wij doen het niet!
lieke is echt niet moe en erg gezellig!
bij iedereen anders dus en lieke is een jaar ouder als Noah

Groetjes Gytha

Ja dat klopt, jou dochter is inderdaad een jaar ouder.
Misschien tegen die tijd dat wij hem ook wel rond 20.00uur naar bed brengen, ligt er net aan hoe hij zelf is.
Als ie niet wil, dan wil ie niet meer om 19.00uur.

Lilypie Tweede Ticker

@Michèle: er zit denk ik niets anders op dan ja…narcosehamer…;p

@Danielle: hij is inderdaad wakker dan van 6.15 uur tot 12.30 uur. Hij is dan wel echt moe hoor, maar trekt het zonder jammeren of vervelend worden. Bikkel hè?

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Nu hier al voor de 3e keer dat hij smorgens niet wakker kan blijven zoooo moe. Na uurtje is hij wakker. Dan gaat hij smiddags weer naar bed maar… slaapt helemaal niet!! Gaat dan staan… zitten roepen etc etc.

Wat zouden jullie in mijn situatie doen?
*hem smorgens niet naar bed en kijken hoe het dan gaat?
*…
*,…

Ik weet het zelf niet …

@mini-boy: en als je hem dan na een half uurtje weer wakker maakt? Misschien wil het middagslaapje dan nog wel. En als dat niet werkt, kijken of hij toch zonder kan. Even afleiden op een moe moment, boekje lezen op schoot ofzo.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Misschien kun je hem sochtends iets langer laten liggen, zodat het ochtendslaapje ook later valt?

Of, als hij er niet uberchagerijnig van wordt, gewoon alleen het middagslaapje. Als hij weer behoefte heeft aan meer, merk je dat ook snel genoeg aan hem.

kan natuurlijk ook een beetje schommelen voordat het ritme van 2 naar 1 is verschoven…

Liefs!

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

quote:
Kindjes zijn soms maar moeilijk te begrijpen. Zijn ze supermoe, weigeren ze te slapen! ...

Groetjes Rainbow, trotse mama

Dat ben je al een poosje te laat met op bed leggen.
Dan zijn ze namelijk een beetje over de slaap heen,
en is het heel moeilijk om in slaap te vallen.

M.

Hallo
Hier zit Emma ook 9 van de 10 dagen op 1 slaapje. Zij gaat ook om 20u naar bed, eerder is ze niet moe. Ze speelt altijd nog heerlijk na t eten. Nou scheelt het ook dat wij pas om 18.30u eten denk ik…
Ze wordt ook pas tussen half 8 en half 9 wakker 's ochtends.

Groetjes gidget

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

quote:
Dat ben je al een poosje te laat met op bed leggen. Dan zijn ze namelijk een beetje over de slaap heen, en is het heel moeilijk om in slaap te vallen.

M.

</BLOCKQUOTE id=quote>

Klopt Marsel. Ik had Eva al 3-4x op bed proberen te leren, maar elke keer begon ze te huilen. Dan liet ik haar even, maar na een kwartier krijsen pakte ik haar maar weer. Maar toen raakte ze steeds meer gefrustreerd. Hoe moe-er ze is, hoe minder ze wil slapen en dat klopt inderdaad, dat ze dan oververmoeid is. Gelukkig ging het vandaag weer prima. Ze was lekker even aan het spelen en viel vanzelf heerlijk in slaap!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 07 Oct 2009 21:01:18

Hoi,

Melanie: Ik wist niet hou oud Noah was maar 1 1/2 is ook nog niet zo oud om niet meer te slapen overdag…de onze doet het gelukkig tussen de kwartier en 1.20 uur.
Kan hij het dan de hele dag volhouden zonder jengelen en/of moe te zijn?

Mriek: Gossie, das wel een lange ruk ineens!
Als Aaron om half 7 wakker is dan gaart hij er zeker om 12 uur in en is hij om half 8 wakker dan kan het wat later…maar hij slaapt niet lang dus is om 7 uur weer echt erg moe.

Gr, Danielle

Nayaro gaat hier ook rond 20.00 uur na bed!
Eerder is hij ook niet moe, en hij doet ook echt maar 1 slaapje meer per dag. Alleen op de dagen dat hij na het kdv gaat, dan doet hij wel 2 slaapjes.
Thuis wil hij dat niet, maar ik bouw in de middag wel altijd een rust moment in, voor hem & voor onszelf.
Dan leg ik hem gewoon in bed, 9 van de 10 x ligt hij dan gewoon te spelen, en heel soms valt hij nog in slaap. Maar vind het ook niet erg als hij dan gewoon rustig speelt, maar dan is hij ff uit de prikkels dat heeft hij dan weer wel nodig!

Mijn vriend is ook pas wat later thuis, en kvind wel belangrijk dat hun ook samen nog een uurtje hebben om te spelen enzo. En nayaro is altijd door het dolle als hij thuis komt, dan hoef ik hem een half uur later echt niet op bed te leggen! haha, heb het wel geprobeerd, maar daarvoor kreeg ik van de dreumes geen akkoord!

Nayaro - Danil / 14 September 2008

Heyy… Soms kan Noah het wel volhouden, vaak wel onrustig rond 5/6uur!
Als ie een middag niet heeft geslapen, wil hij wel de volgende dag lekker slapen tussen de middag.

Het is inderdaad nog jong om niet meer te slapen, maar ja wat moet ik dan hè? kan hem moeilijk laten huilen toch?

Lilypie Tweede Ticker

Ik was anderhalf toen ik niet meer sliep tussen de middag. 1x in de twee weken haalde ik dat in zei me moeder. Ze heeft alles geprobeerd toen, maar zij zegt ook als ze niet meer willen willen ze niet.

Groetjes,

Michèle

Klopt michèle, tjaaa als ze niet meer willen, dan willen ze niet meer. Noah is ook anderhalf nu.
Als ie een dag niet geslapen heeft, dan probeer ik hem de volgende dag wel weer in bed te leggen, En dat gaat tot nu toe nog altijd goed…

Vindt het zelf nog wel errrrggg lekker als ie even tussen de middag slaapt.
Kan ik zelf alles hier weer even aan kant maken. en even lekker RUSTIG op Ikkeben :smiley:

Lilypie Tweede Ticker

Morgan slaapt gelukkig nog wel 2 uur tussen de middag alleen als we naar de voetbal gaan dan slaapt ze minder maar dat haalt ze zeker in de volgende dag. Overigens is zij pas 13 maanden dus als het goed is heb ik nog even rust op de middag. Al moet ik zeggen ik ga op zaterdagmorgen zwemmen met haar en dan slaapt ze wel 's middags.

Groetjes,

Michèle

Ohh wat lekker dat zwemmen Dat doen wij helaas niet, alleen in de vakantie gedaan in Centerparks… Moeten we maar gauw wat vaker gaan doen.

Lilypie Tweede Ticker

Het is heel goed voor kindje en mamma

Moet je ook doen het is zo lekker enne ik weet niet hoe Noah het vind, maar hier is het altijd feest dan.

Groetjes,

Michèle