jullie hebben vast het nieuws gezien bassie zou een jongere vrouw zwanger hebben gemaakt, hij zelf is al dagen niet bereikbaar voor commentaar
kan me er wat bij voorstellen allemagies!
jullie hebben vast het nieuws gezien bassie zou een jongere vrouw zwanger hebben gemaakt, hij zelf is al dagen niet bereikbaar voor commentaar
kan me er wat bij voorstellen allemagies!
Hahahahhah super zeg die foto lol
Ik heb het nieuws ook gezien zou het echt waar zijn ?
Word vervolgt hahaha
Whahaha je zal maar van zo`n pipo zwanger worden…
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
hahah ja idd en dat op zo een leeftijd haha.Als het echt waar is dan zullen ze dat vast snel laten weten .
Liefs en dikke kus brenda en charissa
er is nieuws:
Bas ‘Bassie’ van Toor (73) is bereid een vaderschapstest te ondergaan. “Mocht blijken dat ik inderdaad de vader ben van de baby dan zal ik het vanzelfsprekend liefhebben,” aldus clown Bassie. “Alhoewel het mij bijzonder sterk lijkt dat ik daadwerkelijk de biologische vader van het kind ben, dit is volgens mij zelfs onmogelijk, maar wij zullen het over twee maanden zien,” laat hij weten aan de website ShowbiZnewZ.nl.
Oh geweldig die foto! Geen vaderschapstest nodig lijkt me!
Maar wees nou eens eerlijk, hoe wanhopig moet je zijn als je als 31-jarige vrouw met een bijna bejaarde man naar bed gaat. Zo’n knapperd is het nou ook weer niet en aangezien het na een optreden gebeurd is, lijkt het me stug dat-ie al afgeschminkt was. Oh wat is dit slecht voor mijn netvlies…
Groetekes, Sje
Tja ik sanp het ook niet. Ben nu 34 maar als 31 jarige had ik het nooit met deze 71 jarige clown willen doen, bjek zeg. Maar goed het kan… En een vaderschapstest hoef je alleen maar te doen als je ook inderdaad iets met de mama hebt gedaan lijkt me zo. Morgen ochtend zouden ze hem om 7.15 u via de radio bellen. Nou nou nou, de roddelpers heeft weer een leuk slachtoffer zou ik zo zeggen. Vind het al maf dat mensen van 71 en 31 jaar het nodig vinden om het met alkaar te doen maar dat is hun zaak, maar met deze akelige pipo Bassie had en heb ik al helemaal niks, laat staan dat ik er s´ochtends naast wakker zou worden, brrrrrrr. Inderdaad niet goed voor het netvlies.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
iieieieieieieiei ik moet er echt niet aan denken. Als ik iemand niet naast me wil hebben in bed dan is het Bassie wel. Krijg er de rillingen van! Vind het zo’n akelige vent! Arm kind… je zal maar zo’n vader hebben, als blijkt dat hij het is! Of zo’n moeder die lekker met Bassie het bed in duikt! Inderdaad slecht voor mijn netvlies!!!
Je moet maar niet je fantasie de loop laten gaan, dan wordt je gelijk misselijk!! Kan er echt niet bij dat je met zo iemand… jeweetwel doet. Echt, je moet er niet te lang bij nadenken… kotsmisselijk!!!
En dat je er dan ook nog openlijk voor uit durft te komen dat-ie de vader van je kind is! Ik zou het lekker geheim houden. Hoewel dat moeilijk lukt als het kindje er inderdaad net zo uitziet als op de foto. Hihi!
Groetekes, Sje
Nou nou, wat een commentaar dames, is toch best een lekker stuk die bassie !
WOEHOEEAAAAAAAAAAAA
ja idd bah bah bah, ik zou toch nooit met die vent het bed in duiken.