http://www.telegraaf.nl/binnenland/2073985/Baby_Bassie_reclamestuntje.html hihihi reclame stunt
Bassie weer papa word?
hahaha kom niet meer bij, hij is echt goed hahaha.
Liefs en dikke kus brenda en charissa
en dan is dit de reclamespot dus
http://www.clownbassie.nl/downloads/ohra_meerweten.mpeg
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
We zijn er allemaal ingetuind!!! Super! Dit zou ook iets zijn voor even Apeldoorn bellen!
Nah, kan niet zeggen dat ik het zo super grappig vind, maar dat zal ermee te maken hebben dat ik deze irritante clown niet mag. Vond het al debiel dat we ons allemaal zo druk maakten over die gast. Maar goed, dat de media er zo over zou vallen is natuurlijk ook een beetje van de zotte, uiteraard doen we daaraan mee want anders deden ze dat ook niet. En ik kan me voorstellen dat ze zich rot hebben gelachen om te zien hoe ons kikkerlandje er zo over viel.
Ach ja, ik vind hem ook maar een beetje lauw die grap, maar ik vind het een beetje balachelijk hoe mensen tekeer gaan op forums waar je kunt reageren.
Nou hij doet zijn naam Clown nu echt eer aan! Haha! Die floeperd.
(Maar ik blijf erbij dat ik voor geen goud met die man naar bed ging. Ook niet voor de nep in een reclamespotje!).
Groetekes, Sje
En weet je wat nu extra suf is aan het hele verhaal?
De roddelbladen liggen vandaag nieuw in de winkel. Die staan bol van het zwangerschapsschandaal rondom Bassie. Nu zijn de roddelbladen boos omdat het een grap blijkt te zijn. Ze denken inkomsten te gaan missen omdat ze een verhaal gepubliceerd hebben wat niet waar is.
NOU VRAAG IK JE?! Hoeveel van wat er normaal in de roddelbladen staat is waar? Weinig! Dus die bladen krijgen nu een koekje van eigen deeg en meteen zetten ze er advocaten op om Bassie aansprakelijk te stellen omdat ze iets gepubliceerd hebben wat niet klopt!
Superkinderachtig! Wat laten die bladen zichzelf nu ontzettend kennen zeg. Voelen ze zich voor paal gezet en stappen meteen naar de rechter. Belachelijk!
Groetekes, Sje
Kijk ! Dat vind ik dan wel weer een goeie grap. Whahaha alsof ik die bladen nu wel gekocht zou hebben ??? Dacht het niet he…
Jakkes!!
Ik had het ook gelezen!
Het idee alleen al maakt me ziek bah!
En weet je, het is echt een kwal die bassie!! Hij was hier een aantal jaar geleden op de kermis, Demi was op dat moment een echte bassie en adriaan fan, dus ze wilde hem een handje geven, het mocht NIET!!!
Want al die kinderen konden wel een ziekte bij hen dragen, dus handjes geven daar doet hij niet aan, pffff K*t clown zei ik en ben aangelopen!
Groetjes Nathalie & Co