Zo zien mijn ogen er vandaag uit. Gelukkig ben ik vrij vandaag, want ik ben me toch moe. Mijn ogen prikken gewoon van de slaap. De reden: Eva natuurlijk. Gisteravond sliep ze heel lekker, niks aan de hand, maar vannacht rond 01.00 uur ging ze los. Ze huilde en zeurde. Ik was alweer 2x haar tul in gaan doen en ik was het beu. Ik kon al slecht in slaap komen en tot die tijd had ik dus zelf al haast niet geslapen. Papa is weg een paar dagen en ik sta er dus alleen voor. Daarna begon ze echt vervelend te doen. Ze huilde zodra ik de kamer uit kwam. Uiteindelijk wilde ik haar laten huilen, maar ik hoorde het dwars overal doorheen! Ik had mijn arm op mijn oren gelegd en oordoppen in), maar ik hoorde het nog en kon dus niet slapen. De babyfoon stond uit. Uiteindelijk was ik het zo zat, dat ik haar bij mij in bed legde. Ik wilde zo graag slapen! Nou, mevrouw begon toen wild met haar beentjes te wippen en te spelen, dus ik was het snel weer beu en legde haar terug. Toen hebben we toch geslapen van 04.00 uur tot 07.15 uur. Nu ben ik dus doodmoe! Zij ligt gewoon te slapen…Ik heb wel mijn ogen even dichtgedaan, maar ik voel ze nog steeds prikken.
Ik weiger echt om steeds maar weer te komen als ze huilt. Ze stopt als ik haar oppak, wat ik alleen doe als ze echt flink huilt en dat is voor mij een teken dat ze om aandacht vraagt. Die krijgt ze genoeg overdag, maar 's nachts MOET en WIL ik slapen! Een collega van mijmn vriend had het ook, een kindje dat niet doorsliep en hij heeft zijn zoon laten huilen, Na drie keiharde nachten was het afgelopen. Nou, dat heb ik er dan wel voor over! Het is begonnen sinds ze van de nachtvoeding af is…Toen was het 1x wakker om te eten en daarna slapen tot de ochtend. Wat waren dat gouden tijden zeg! Mijn vriend kan door het huilen heenslapen, maar ik niet, ondanks de dopjes dus! Ik kan het ook niet goed negeren. Ik ben er wel uit dat ik haar ga laten huilen, steeds iets langer. Kijken na 5 minuten, kijken na 10 minuten en zo verder. Ze moet het afleren! Kunnen jullie wel tegen dat gekrijs 's nachts?
Groetjes Rainbow, trotse mama