Babygehuil nergeren

Ik zeg helemaal niks tegen Morgan als ik haar tul terug geven moet. Ik geef der tul draai me om en ga meteen weer weg. Klinkt gek maar ze slaapt dan al als ik me omdraai. Als ik haar aanraak of zo dan is ze wakker en dan wil ze spelen of zo.

Groetjes,

Michèle

@ Linette, ik heb de slaapgids al via de mama van Mini BOy gehad, dus is niet meer nodig. Toch bedankt hoor! Daar heb ik dus die 5-10-15 minuten uit. Ze zeggen daarin wel dat je kerel eruit moet (heeeeeerlijk toch) en dat doet die van mij wel. Maar ook hij maakt wel duidelijk dat ik soms ook weer een keer moet lopen hoor! Zo issie dan ook wel weer!

En ik heb toch weer moeten lachen om hoe jullie allemaal praten: hup, wegwezen uit die kamer, ophouden met die hap, hahaha, heel grappig en standvastig allemaal! Maar jullie hebben gelijk! Het is een dramaqueen/diva/Paris Hilton en ze weet drommelsgoed dat mama of papa altijd komt als ze alleen al kucht bij wijze van. Het is eigenbelang ook van mij hoor, ik denk dan: als ik haar nu sus, kan ik straks ook slapen…Maar werkte vannacht dus niet. Maar als je altijd komt, ben je op een gegeven moment gewoon de spreekwoordelijke l.l! En irritant is, dat madam zelf gaat pitten van 09.00-11.00 uur! Ik maak haar dan ook lekker wakker hoor, zo van: nu mag JIJ wakker worden gemaakt. Helaas (hehehe) was ze me voor en lag ze al wakker heel stil in bedje rond te kijken! Ik kon mijn plan dus niet uitvoeren }.

Vandaag bij opa en oma wilde ze niet slapen. Ze wilde erbij zijn en zette het toch op een krijsen toen ik alleen al haar slaapzakje aan deed! Oma ging er toen bij zitten en toen sliep ze. Maar voor een half uur, toen merkte ze dat oma weg was en weer brullen. En wat denken jullie? Toen oma haar ging halen en beneden kwam met haar op de arm LACHTE ZE VALS! Zo van: hehehehe, gelukt! Ze zat daarna als een engel zo stil bij oma, ze was tevreden. Het lijkt erop of ze ons inderdaad test. En ik altijd maar zeggen dat ze zo lief is! Maar het is ook verlatingsangst. Zodra ik de kamer uit ga, is het huilen. Als ze daar zin in heeft, want daarstraks was ze zo kapot dat ze meteen haar hoofdje draaide en in slaap viel en niet eens merkte dat ik weg ging.

Hopelijk slapen we vannacht beter, ik ga er zo in. Ik denk dat het ook haar sprongetje is, het feit dat haar papa weg is (het is volgens mij een papakindje, hij verwent de madam nogal eens) en dan ook nog steeds iets rode billetjes…Het is allemaal wat veel voor die babyhersentjes om te verwerken! Maar oe als ze 's nachts blijft huilen, sta ik wel op met een hoge irritatiegraad hoor. Ik praat dan soms best streng tegen haar, zo van: en nu slapen Eva, heel Nederland slaapt, behalve jij! Maar dan kijkt ze me aan met die blauwe oogjes en dan geef ik haar toch een aai over haar bol. Ik kan niet boos zijn om haar, ze weet ook niet beter…Wish me luck! Weltrusten!

Groetjes Rainbow, trotse mama

oh meis toch… Kom die kleine diva maar eens hier brengen, ik moet nu toch wakker blijven!! kan ze mij wakker houden…

Pittig lijkt mij. Gelukkig heb ik er geen ervaring mee… maar mijn tweelingzus maar haar zoontje wel. Die is al vanaf zijn geboorte onrustig. Nu gebruikt ze kindival tabletjes van VSM. Die hebben echt top resultaat… want hij slaapt zelfs snachts door. Daarna is ze de tabletjes weer gaan afbouwen (na 2 maanden continu gebruik) en zit het ritme erin dat hij blijft doorslapen. Misschien dus iets voor jouw om te proberen. Weet dat Michelle deze ook gebruikt voor Morgan als er een onrustige dag in aankomst is bijv met een verjaardag. En volgens mij heeft zij er wel resultaat bij. Alleen is het echt van belang dat je het doet volgens voorschrift en paar dagen volhoudt zodat het tijd/kans heeft om zijn werk te gaan doen. Te koop bij drogisterijen. Kruidvat niet meer.

En Rainbow, hoe ging het?

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Hmmmm…vannacht ging het wel redelijk. Ik legde haar op bed en ze sliep echt meteen. Ze was dood-op van de hele dag spelen. Maar 's nachts hoorde ik toch wat gemorrel en ben ik denk ik 3x gelopen. Vanmorgen lag ze ook weer heel lief rustig in bedje te kijken naar alles toen ik haar ging halen. Ik heb in elk geval een paar uur achter elkaar gemaakt en ik heb ook echt vast geslapen en gedroomd. Ik voel me alweer een stuk beter, al zou ik zo nog steeds kunnen slapen!

En die Kindivall heb ik ook, al heb ik het nog nooit gebruikt Mini Boy. Ik ga het toch eens proberen, het ligt toch al klaar he! Hopelijk wordt ze er iets rustiger van, het mopje!

quote:
Maar jullie hebben gelijk! Het is een dramaqueen/diva/Paris Hilton en ze weet drommelsgoed dat mama of papa altijd komt als ze alleen al kucht bij wijze van. Het is eigenbelang ook van mij hoor, ik denk dan: als ik haar nu sus, kan ik straks ook slapen...Maar werkte vannacht dus niet. Maar als je altijd komt, ben je op een gegeven moment gewoon de spreekwoordelijke l.l!

Daar ben ik dus op een gegeven moment accuut mee gestopt om bij elk kuchje te lopen. Nou weet ik niet of het helpt dat ik een camera in haar kamer heb, maar ik had op een gegeven moment zoiets van bekijk het, ben je meoder geen sloofje. (ik hoor trouwens mijn moeder als ik dit typ). Heeft 3 nachten geduurd en toen had ze door dat het menes was. Ik loop alleen als het moet, helaas is tulloos in een sprong moeten. En vanacht was dat maar drie keer, alleen pappa ik snurk niet had het weer op zijn heupen…

Enne die kindival helpt hier ook goed. We hebben het gegeven nadat spot was overleden. Door iedereens emotie en spanning was ze heel onrustig en de koninginnedag kwam eraan dus weer gegeven en overal rustig doorheen gegaan. Het is homeopatisch dus baad het niet dat schaad het niet. Enne als ik nu tegen Morgan zeg snoepje dat doet ze haar mondje open en weet ze dat ze hem in haar wang krijgt (kindival of chamodent) en gaat ze heel intersant zitten kijken van ik heb een snoepje en jij niet.

Groetjes,

Michèle

@Rainbow: klinkt inderdaad als een acceptabele nacht. Gewoon die kindival proberen joh, wie weet is dat de sleutel tot de oplossing!

duim duim duim

Groetjes!

Geef haar dan zo ie zo de eerste dag 6 stuks en dan daarna 4 per dag dan weet je zeker dat de eerste basis meteen goed gelegd is. Enne geef het een kans. Verwacht niet na een uur al verandering

Groetjes,

Michèle

haha dat zou wonder spul zijn als het na een uur al werkt… nee net wat je zegt geeft het de kans … homeopatisch heeft toch altijd meer tijd nodig?!

we duimen!! Heeft eva haar 1e snoepje al op?

Ja het moet altijd even opgenomen worden. Ik moet wel zeggen dat Morgan het al een paar keer gehad heeft en dan lijkt het wel sneller herkent te worden door het lichaam.

Groetjes,

Michèle

Yes, het eerste snoepje is op. Ze schreeuwde het uit toen ze naar bedje moest. Normaal laat ze zich meestal wel rustig toedekken. Nu duwde ze kwaad en huilend haar beentjes tegen de deken aan. Ik gaf haar het snoepje in haar wangetje en ze at het meteen op. Uiteindelijk viel ze huilend in slaap, wel al na 5 minuten, want ze was kapot! Ik geef het haar morgen ook weer, maar de beste remedie is denk ik dat papa terug is. Ze is duidelijk uit haar hum, papa’s kindje! Ga nu ook lekker slapen weer, ben benieuwd hoe we vannacht slapen!

En, en???

Groetjes!

jah inderdaad ennnnnnnnnn???

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday Ticker

Nieuwsgierige aagjes! Het ging redelijk. Ik ben toch een paar keer gaan lopen en dan was het even tul in en weer slapen. Ik denk een keer of 4. Ik viel wel meteen zelf in slaap en heb ook weer best ok geslapen. Maar ook weer niet helemaal optimaal hoor, ik werd toch vaak wakker. Ik verlang naar Moederdag, dan mag ik heerlijk uitslapen! Het slapen is en blijft toch een beetje moeilijk voor Eef. Gisteren zag ik een collega die ook een kindje heeft dat niet doorslaapt. Hij had dikke wallen joh! Daar zijn die van mij maar klein bij! Als papa er weer is, gaan we dus ‘doordouwen’ en haar laten miemelen. Oooo, ik zie nu al op tegen die slapeloze nachten, maar als we er dan van af zijn…Ik denk dat het wel zal helpen, want vannacht liet ik Eva ook even miemelen en toen was ze wel weer stil…!

Hoe hebben jullie geslapen?

Ook 3 keer moeten lopen en de vierde keer is papa gegaan maar heb het idee dat het nu echt de tanden zijn hij is nu ook al weer wakker dus gaan we maar alvast aan het brood zijn we als het een beetje meezit om 12 uur klaar hahahahha. de fles en fruit ging vanochtend ook niet vlot dus vrees het ergste. vandaar dat ik nu dus denk dat het echt zijn tanden zijn.

Groetjes Michelle

WIL TOCH! Een klepperend kunstgebit! En dan allemaal in de Steradent zeker? Meid toch, getsie, dat zou ik een vies idee vinden. Heb liever dan toch eigen tanden! En ik herken het hoor, dat je dan zelf wakker blijft worden. Papa belt elke dag en die slaapt dus ook slecht, terwijl Eva niet bij hem is. Gewoon ritme. En toen we eens een weekend weg waren, werd ik 's nachts ook steeds weer wakker, dan hoorde ik Eva huilen in mijn oor! Gek he?

En ik moest ook lachen om jou Michelle, dat je hoopt dat Dylano na 1,5 uur zijn brood op heeft! Wat een geduld moet jij hebben! Eva doet na 4 hapjes (bv op het kdv waar ze wel brood eet, ‘divatrutje’) gewoon haar mondje dicht of ze blaast het op en dan hou ik er gewoon mee op! Ga straks in de melk proberen te dopen, dat schijnt ze lekker te vinden. Brrrr, is toch goor? Zo’n brooddrap? Wel handig voor mensen met kunstgebitten trouwens!

hahahahahaha dames jullie zijn ereggggggggggggggggg. pfffffffffff zit intussen al een uur met die boterham maar ja hij eet nog steeds weet ook niet hoe ik het sneller kan laten verlopen. Nog droger??? isal van een dag oud maar mekr wel steeds dat hoe droger het wordt van op het bordje liggen hoe sneller het gaat of hij wordt ht dan zelf beu. ik heb geen ideeeeee.
Enne ik ben geduldig ga intussen me eigen dingen doen aan tafel na een half uur.

Groetjes Michelle

Hier een heel rustige nacht. 1 keer om 23.00 gelopen (we lagen er heeeeel vroeg in) en een keer om 4.30 gelopen en pappa was stil. Lig ik dorrie zelf wakker omdat het te stil is. Echt het is nooit goed

Enne Rainbow hoeveel kindival geef je??

Groetjes,

Michèle

Volgende keer porren dat hij moet gaan snurken Michèle

Groetjes Michelle

Hier heerlijk geslapen vannacht. Erik heeft geen kik gegeven, dus hoefde ook niet te lopen. Al weken niet eigenlijk. Is nog nooit zo goed gegaan, hoop dat het zo blijft!

Groetjes!