Babyboom in de familie

Ja ook wordt weer tante en maar liefst drie keer…
Aan de kant van Daan z’n familie is t echt een virus geworden. twee schoonzussen en een nichtje zijn zwanger en zullen allemaal eind dit jaar of anders begin volgend jaar bevallen.
Hardstikke leuk natuurlijk, maar weet nou al niet meer wat voor verschillende dingetjes ik moet halen. misschien dat ik voor allemaal maar hetzelfde pakket maak, kan er ook geen onderschijdt worden getrokken

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Jeetje joh, Ik weet dat als vrouwen veel bij elkaar in de buurt zijn of in 1 huis wonen dat hun menstruatie gelijk gaat lopen, maar dat ze ook allemaal tegelijk zwanger worden had ik nog niet gehoord Maar gefeliciteerd.

Enne ja lijkt me de juiste oplossing en dan hooguit afstemmen op geslacht van de baby.

Groetjes,

Michèle

Dan krijgen jullie als familie het nog erg druk! Al die kraamvisites! Wel leuk hoor, zoveel baby’s. Dan kunnen ze ook fijn samen opgroeien.

Is het voor allemaal de eerste?

pfoe nou dat wordt nog wat. voor 1 schoonzus van me is het niet gepland maar voor de andere twee wel, maar alle drie even welkom hoor.
voor m’n nichtje (is de dochter van Daan z’n zus) is het de eerste en voor m’n twee schoonzussen de tweede. ik denk alleen niet dat ze echt samen op zullen groeien de familieband aan die kant is niet echt super (zacht uitgedrukt). best jammer want t zou zo leuk kunnen zijn, ik kom zelf uit een best wel hechte familie en dan is t toch best vreemd om t anders mee te maken. maarja helaas het is niet anders.

liefs,
Rinske

[img]http://b1.lilypie.com/SThIp2.png" alt=“Lilypie 1st Birthday Ticker” border=“0” />

Das jammer dan ja, maar ik ken dat van hier. Morgan zal ook niet veel hebben met haar neefje, maar toch al die baby’s zijn wel leuk

Groetjes,

Michèle

dat zeker! ik zal me tegen die tijd vast wel verbazen dat Lindsey ook zo klein was.

liefs,
Rinske

Ik heb besloten gezien Morgan vandaag thuis komt en wij dus nergens heen gaan even al haar ‘oude’ kleren te wassen en weg te werken (strijken en vaccuum verpakken) maatje 50 tot 62. En dan heb ik die maatje 50 in me handen en dan denk was ze zo klein… en daar zwom ze nog in de eerste periode.

Groetjes,

Michèle

nou hier hetzelfde inderdaad, ik moest voor de eerste tijd zelfs nog maatje 46 hebben en dat was zelfs nog aan de grote kant en nu gaat ze alweer bijna naar maat 74. en ongelooflijk dat ze die kleine kleertjes hebben gepast.

liefs,
Rinske

hier geen extra gekocht dus lekker laten zwemmen in maat 50. Ze was namelijk maar 44 cm toen ze geboren werd. Extra sokjes en zo aan over pakjes waar al voetjes aan zaten. Maar ik heb net het eerste deel gedaan, Jeetje wat veel kleren heeft die meid zeg.

Groetjes,

Michèle

Lindsey was 46 cm met d’r geboorte maar ik kan je zeggen dat ze ook niet echt veel hadden in maatje 46 (toch maf want ook dat was nog te groot) dus idd ook hier regelmatig in maatje 50 zwemmen. dan kloppen de maanden die bij de maten staan bij jou zeker ook niet, er staat dat maat 74 van 6 tot 9 maanden is. nou Lindsey is inmiddels bijna 9 maanden maar begint nu pas naar 74 te gaan.

liefs,
Rinske

Dylano heeft nu van sommige kleren 68 en andere 74. alleen zakken zijn broeken altijd van zijn kontje hij heeft geen buikje hahhahaha. Hier de kleine maatjes al weer doorgegeven hier komt er geen meer dus maar iemand anders blij mee gemaakt

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Ja morgan in nu ook 9 maanden (oke woensdag pas) en nu map een beetje maat 68. Ze is 70 cm. Dus inderdaad niks aantrekken van de tabellen.

Groetjes,

Michèle

@michelle: hier precies hetzelfde broekjes en rokjes past ze zelfs nog wel van maatje 62 alleen worden ze wat kort. shirtjes e.d. past ze al wel van maatje 74. dus inmiddels van 3 verschillende maatjes de kleertjes in de kast leggen hahaha.

@michele: nee inderdaad, als ik me aan die maattabellen moet vasthouden dan verzuipt die kleine meid continu in d’r kleertjes.

liefs,
Rinske

Zo, even op het zwangerschapsforum. Terwijl ik toch niet zwanger ben, maar gewoon even kijken!

De maten kloppen inderdaad van geen kanten. Ik heb kleertjes die van 6-9 maanden zijn en die gaat ze nu pas aan doen! Dat is dan 68…Bij Prenatal lopen de maten ook raar, daar is 6-9 maanden al 74. Nou, dat zou Eva echt niet gepast hebben. Terwijl ze nu gewoon een normale baby is, niet klein. Ze heeft nu 68, maar ik ga naar 74 binnenkort omdat de broekjes soms wat kort worden (passen wel perfect nog in de taille) en omdat ik de 68 wel gezien heb nu. Op naar een volgend maatje bij bijbehorende KAST vol kleren. Dat kind van ons zwemt ook in de kleren, maar dat komt omdat ik nu eenmaal winkelfreak ben! Wat waren jullie meiden klein zeg. Eva was een reusje met 52 cm en 4015 gram! Maar na haar geboorte groeide ze gewoon gestaag en zat ze niet meer bovenin de curve. Ze had bij mij gewoon veel gegeten! Dubbele placenta…

Groetjes Rainbow, trotse mama

en zelfs 52 cm zouden ze hier nog aan de kleine kant hebben gevonden. ik maakte me er totaal niet druk om tijdens de zwangerschap maar de verloskundigen (op eentje na) vonden het toch wel zorgwekkend. ze verwachten hier toch minimaal wel iets van 56 cm. ach zowel Daan als ik zijn niet echt groot en ook zijn we beide vrij klein geboren. nou is Daan er wel eentje van een tweeling dus dat scheelt ook wel natuurlijk, maar toch!

liefs,
Rinske

dat gezeur en geneuzel over klein. Ik was zelf 42 cm en 1900 gram. Ja dan moet je je zorgen maken. (ik was met 7 maanden gestopt met groeien maar wel 9 maanden voldragen, zelfs 12 dagen te laat geboren).

Maar onze meiden doen het prima. Ook verschillen de maten per winkel en merk verschillen. Zo is noppies onwijs klein, en hema onwijs groot. Dus het is altijd passen en meten.

En meende je dat rainbow dubbele placenta of was dat omdat Morgan zo klein was??? Want daar had ik nog nooit van gehoord dat dat kan.

Groetjes,

Michèle

precies zo dacht en denk ik er dus ook nog steeds over, inmiddels zit ook Lindsey perfect op de curvelijn.
Jeetje trouwens 42 cm en 1900 gram, dat is idd pas klein!!

liefs,
Rinske

Dat was ook heel klein, Ik was 30 augustus geboren en ik mocht 15 oktober mee naar huis. Ik heb 4 weken in de couveuse gelegen met onderontwikkelede longen en een dubbele longonsteking. Het was volgens mij ma een wonder dat ik het overleefd heb. Daarom is ze ook zo gek op morgan omdat zij haar laat zien wat een sterk kindje allemaal kan zeg maar. Met mij heeft ze heel veel gekwakkeld.

Groetjes,

Michèle

Wat leuk dadelijk al dat kleine grut!!

Van die kleertjes word ik ook knetter! Past het in de lengte, is de omtrek veel te groot. Een ‘riempje’ er op doen en aantrekken zorgd er voor dat het model er helemaal uit gaat en het niet meer leuk uit ziet.

De meiden zijn nu ruim 2 jaar en hebben maatje 80/86 en nog een enkele 74.
Dus aan die tabellen heb ik ook helemaal niks!!

Jacqueline was bij de geboorte 41cm en 1835gram en Silvana 44cm en 1745gram. Tja en dan maatje 50 van de zeeman…dan zie je geen kindje meer liggen. Had laatst ook een truitje vast, helemaal mini (maatje 50 van mexx), maar die was dus na de geboorte ook te groot, ongelofelijk!

Ook van die mini’s dus. Kun je nagaan zij waren met zijn twee en ik alleen. Maar Jolan halen ze dat nog in, ik bedoel kunnen je meiden heel lang worden of blijven ze wat aan de kleinere kant. Want niet erg is hoor, ik ben ook maar 1.60

Groetjes,

Michèle