Babyboom in de familie

kan ik me best voorstellen, jeetje zeg dat lijkt me echt schrikken als je dan zo’n superkleine hummel in je handen hebt. maar ook dat je zo lang nog in couveuse hebt gelegen lijkt me behoorlijk moeilijk geweest voor je moeder. nou dan mogen ze inderdaad helemaal niet klagen over onze moppies toch?

liefs,
Rinske

Wat ontzettend leuk Rinske dat je 3 keer tante wordt.

Gefelcitieerd en geniet ervan.

Groetjes,
Sandra

Lilypie 1st Birthday Ticker

ja daar ging t topic over he, hoe bedoel je snel afgedwaald…
van eentje weet ik inmiddels dat het een jongetje is maar de andere twee is t nog te vroeg om t te zeggen. vind t wel echt superleuk!!

liefs,
Rinske

Ja was ook heel moeilijk rinske. 3 maanden lang elke dag zonder kindje naar huis toe, maar het is goed gekomen en nu heb ik zelf zo’n uk en we mogen zeker trots zijn op ze.

Enne leuk dus 1 neefje is al in de pocket

Groetjes,

Michèle

Yes, ik had echt een dubbele placenta. Dat lieten ze zien in het ziekenhuis. Het was echt een heel vies groot gevaarte (haha) met twee kwabben. Die zaten allebei aan twee puntjes vast, dus Eef kreeg lekker veel eten. Ze zagen het niet vaak zeiden ze, maar het bestaat wel. Ik had geen tweeling overigens…Maar de vk wist niet of het kwam dat 'ie groot was omdat Eva groot moest worden en dat 'ie dus mee groeide om haar groot te maken, of dat Eva groot was vanwege de grote placenta. Wat was de kip en het ei?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Ja dat wou ik dus erachter aan vragen had het geen tweeling geweest. Maar dat zeg je al dat was niet zo. Maar wel grappig. En ja welke het moet zijn zul je wel nooit weten dan denk ik.

Groetjes,

Michèle

Voor wegen zou je zelf op de weegschaal kunnen gaan staan wil en daarna met Bo en dan van elkaar af halen. Zo woog ik ook de kat toen ze op dieet stond

Groetjes,

Michèle

nou dit weekend weer een beetje dubbel nieuws.
van de tweede is inmiddels ook bekend wat t wordt: een meisje. dus erg leuk (had natuurlijk niks uitgemaakt) meer omdat t allemaal ook erg goed gaat.

helaas bij de derde (m’n schoonzus van Daan z’n tweelingbroer) heeft een miskraam gehad vanacht. heb t zojuist gehoord. echt heel erg vervelend want ook zij waren alweer even bezig voor een tweede. het gaat verder wel goed met ze maar wel erg verdrietig natuurlijk!

liefs,
Rinske

Wat sneu voor je schoonzus en zwager. Natuurlijk helemaal omdat er ook anderen in de familie zwanger zijn. Voor niemand makkelijk lijkt me.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Wat ontzettend vervelend dat je schoonzusje een miskraam heeft gehad. Is altijd moeilijk, maar helemaal als er nog 2 andere in de familie zwanger zijn lijkt me.

Groetjes,
Sandra

Lilypie

klopt helemaal, ze heeft t daar dan ook erg moeilijk mee.
dus we doen wat we kunnen doen en zullen er voor d’r zijn. jammer genoeg is de kant van Daan z’n familie niet echt hecht maar alle beetjes helpen denk en hoop ik dan maar.

liefs,
Rinske

he wat naar rinske. Hoop dat het een beetje kunnen verwerken met nog 2 andere zwanger

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Lilypie - Personal pictureLilypie