Hallo allemaal,
Ik zal me even voorstellen: ik ben Liesbeth, de trotse mama van Bram, 6 maanden oud.
Bram is een heerlijk, vrolijk ventje dat overdag goed slaapt maar 's nachts lukt het hem nog niet om rustig door te slapen.
Hij wordt per nacht gemiddeld 4 keer wakker. Begint dan (al slapend) te huilen en houdt vaak zijn speen in zijn handjes bij zijn mond.
Wij doen zijn speen er dan in, aaien hem over zijn bol, stoppen hem weer toe en gaan de kamer weer uit.
Het komt heel vaak voor dat hij dan een uur later weer komt. We herhalen dan het ritueel. Soms huilt hij zo hard dat ik hem er maar uit haal en bij ons in bed neem (het is dan meestal al tegen 05.00). Laten huilen hebben we wel eens geprobeerd maar dat houdt hij echt heel erg lang vol en hij geeft niet op.
Ik vroeg me af of er moeders zijn die dezelfde ervaring hebben. Mijn vriend en ik worden zo langzamerhand wel een beetje wanhopig. Het CB bel ik regelmatig maar de adviezen die zij geven werken ook niet echt (o.a. de laatste voeding vervroegen zodat we zijn slaap niet onderbreken).
Alvast bedankt!
Liesbeth
Gewijzigd door - MamavanBram op 29 Apr 2010 12:11:27