Baby nr 2? update...:(

Dank jullie wel lieve schatten.
groetjes,
Wendy

He, meid wat verschrikkelijk moeilijk! Eerst de prille blijdschap en dan deze klap…

Waarom deel je het niet met een vriendin of familielid? Ik denk dat het erover praten je ook een stuk kan helpen in de verwerking. Maar natuurlijk kun je je verhaal hier ook kwijt.

Heel veel sterkte! Knuffel

Liefs!

Lilypie Pregnancy tickers

Lilypie Third Birthday tickers

Mijn lieve zus weet het maar die is net een weekendje weg en mijn moeder maar om die nou de hele dag lastig te vallen. Ik verdeel het dus een beetje over jullie en over mijn familie…

Heel veel sterkte meis…
Doe maar kalm aan…
Groetjes Kristine

Wat vervelend dat je een miskraam hebt gehad. Je gaf aan bang te zijn voor de toekomst, maar probeer echt positief te blijven. Is heel moeilijk, dat geef ik eerlijk toe. Maar ik heb ondanks de miskramen nooit gedacht dat we geen 2e kindje meer gingen krijgen. Na Tim heb ik 3 miskramen gehad en zoals je ziet ben ik inmiddels 25 weken zwanger. Dus het gaat echt bij jullie ook helemaal goedkomen. Blijf er vertrouwen in hebben en heel veel sterkte.

Groetjes,
Sandra

bedankt meiden en je hebt gelijk Sandra ik wordt alweer voorzichtig iets positiever. Ik kijk al uit naar de kerst want dan mogen we weer aan de klus. Eerder ook natuurlijk maar dat is voor de lol hihi!

Nu wilde ik vragen of er iemand ervaring heeft met misselijk zijn tijdens de zwangerschap en een miskraam. Ik ben nl. nog steeds misselijk. Heel vervelend want vorige week werd ik daar vrolijk van, nu heel verdrietig. Hoe lang na een miskraam kun je misselijk blijven? Een collega zei nl. dat de hormonen met een dag uit je lijf moeten zijn. Dat is hier niet het geval dus dan moet ik misschien toch even langs de gyneacoloog?
groetjes,
Wendy