Baby ingedaald maar nog zo bewegelijk

Hoi,

Mijn kindje is al een tijdje ingedaald en heb het idee dat het nu ook echt niet meer lager kan maar het is nog zo bewegelijk. Ik dacht dat wanneer een kindje helemaal is ingedaald het minder zou bewegen. Nou dat is dus bij mij niet het geval. Het rolt van links naar rechts, als het hoofdje dan ook wat draait voel ik dat ook goed, soms is dat wel even pijnlijk. Herkent iemand dit?

Groetjes Spruit

Ik ken dit van Morgan, die rolde regelmatig met haar hoofd langs mijn blaas. Verschrikkelijk was dat en pijnlijk. Echt ik was blij dat ze er was op dat punt, wel scheelde het toen op mijn maag. Want daar kon ze niet echt meer bij. Ze was achteraf ook maar 44 cm toen ze geboren werd

Groetjes,

Michèle

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Oh ja lekker dat hoofdje de hele dag tegen je schaambeen en je blaas! Heel herkenbaar dat gedraai tot het laatste moment toe! Helaas niks aan te doen. Even doorbijten meissie tot de bevalling!

Groetekes, Sje

Ik weet niet hoe lang je nog moet???

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Wat leuk die snelle reacties.
Ik moet nog 4 weekjes. Heb al wel veel last van harde buiken, ook als ik gewoon rustig op de bank lig. Ben wel beniewd wanneer het zich meld en er uit wil. De vk denkt wel dat het eerder komt, het was al met 27 weken ingedaald. Maar goed volgens mij hoeft dat niet echt wat te zeggen. Ik wacht het gewoon rustig af. Kan eigenlijk ook niet zo heel veel meer doen, ben snel moe en heb snel last van mij buik, hard en zwaar. Slaap de laatste dagen ook slecht maar het hoort er allemaal bij, je moet er wat voor over hebben he.

Groetjes Spruit

Oh was morgan ook. Alleen zij is met exact 39 weken geboren. En ja hoort er allemaal bij. Ze zijn het waard, maar leuk is anders. Probeer wel je rust te pakken, geloof me je hebt het nodig.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Nou het mag van mij ook wel met 39 weken komen hoor, ben er wel klaar voor. Ja ik neem wel mijn rust, ben soms gewoon te moe om wat te doen, dus heb dan niet echt een keus. Ik heb rond mijn 30 week een groei echo gehad en toen zeiden ze dat het geen kleindje was, lange benen en een dikke buik en een groot hoofdje maar gemiddeld zat het wel binnen de lijnen, beetje vaag dus. Maar als ik het zo voel bewegen den ik dat het niet zo heel groot is , haha of dat hoop ik.

Nou we zullen het wel zien.

Groetjes Spruit

Ik ben ingeleid bij Morgan dus wij wisten dat ze kwam

Enne ik hoop het voor je. Morgan was een echte wurm. Haar neefje was 58cm lang…

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Ja nou we wachten af en zien het wel.

Het moet er toch uit.

Ben wel erg benieuwd wanneer het komt?

Waarom was je ingeleid dan?

Groetjes Spruit

Dat kindje met 27 weken ingedaald is wil helemaal niks zeggen. Dat had ik ook met mijn zoontje en ik wil je niet ontmoedigen maar ik ging toch mooi over de uitrekendatum heen met paar dagen. Mijn gynecoloog in het ziekenhuis zei toen ook dat indalen met 27 weken geen garantie biedt want baby kan ook terugschieten gebeurd niet zo heel vaak maar het kan wel. Daarnaast wil het ook niks zeggen als je baby met zn hoofdje naar beneden ligt want hij kan op het laatste moment ook zn kont keren. Maar het is een drukkend gevoel en harde buiken kan ook betekenen dat je wat meer rust moet nemen.
Baby komt wanneer hij of zij er klaar voor is en niet eerder en met 1ste kindje komt het vaak na de uitrekendatum. Denk dat je nog even geduld zal moeten hebben en wat aan moet keutelen en heel veel rusten, is goed voor jezelf en de baby. Daarnaast probeer elk uurtje die je kan toch te slapen, je hebt het hard nodig voor de bevalling.

Hoi,

Het is mijn tweede dus ik weet wel een beetje hoe en wat. Had ik ook niet gezegd. Daarom denken ze misschien dat het eerder zou kunnen komen,(vk).Maar net wat ik al zei ik maak me er niet zo druk om en zie het wel. Maar het wordt nu zeker zwaar. En neem mijn rust zeker heb het ook nodig. Anders kan ik haast niks meer. En dat vind ik soms wel erg vervelend dat ik niet zo veel meer kan en snel een harde buik heb en moe ben. Maar goed we weten waar het voor is.

Ik wens iedereen een gelukkig en gezond 2009!!!

Groetjes Spruit

Bij mij werd in mijn 31ste week zwangerschapssuiker ontdekt en ik moest aan een dieet maar omdat de suikers zo slecht waren moest ik ook insuline spuiten en op de lange duur is dat niet zo goed voor je placenta en ik spoot dagelijk 23 eenheden per dag en als ze haar niet zouden halen zou het alleen maar meer worden. Dus met 38+4 ingeleid.

Groetjes,

Michèle

Hoi,

Nou de drukke dagen zijn achter de rug en het kindje in mijn buik is ook een stuk rustiger. Af en toe voel ik wat bewegen. Vind het wel wat prettiger zo, soms was het namenlijk wel heel heftig. Nu wachten we maar rustig af tot het zich meld en klaar is voor de grote wereld. Ben wel benieuwd wanneer de grote dag is. Moet nu nog 20 dagen. Maar wie weet komt het eerder, is mijn tweede dus wie weet en het ligt al helemaal goed voor de bevalling. Vind het wel weer spannend allemaal.

Groetjes Spruit

Ha ha ha kan ik me goed voorstellen dat je het weer spannend vind. Moet persoonlijk nog niet aan een tweede denken ha ha ha maar ik leef met je mee

Groetjes,

Michèle

Zullen we de meldplicht vast in gaan stellen voor Spruit?

Groetekes, Sje

Meldplicht???

Groetjes,

Michèle

Ja, elke dag even laten weten dat je nog niet aan het bevallen bent zodat wij niet onnodig in spanning zitten.

Groetekes, Sje

Oh ha ha ha ja sorry, ik snap hem… hmmm misschien toch maar weer gaan verven…

Groetjes,

Michèle

Ja, haal die brunette-kleur er maar uit want je kunt toch niet verbergen dat je blondt bent!

Groetekes, Sje

Brunette?? Eh ben knal en knal rood sje… Maar blondt ben ik zeker

Groetjes,

Michèle