hier ook nog een rooie, blond ook wel af en toe maar wie is nou niet af en toe blond haha
Baby ingedaald maar nog zo bewegelijk
Ik want ik ben vaalblondt van nature dus zo min mogelijk mijn eigen kleur. Gek genoeg wordt ik ook bleek van blondt.
Groetjes,
Michèle
humm vaalblond? Tja dat ken ik niet als belgje hier Maar ik ben van nature een echte rooie, genoeg mee gepest vroeger. Boris heeft kleur haar van zn papa drie keer raden wat dat voor kleur is.
Mijn moeder is rossig, mijn pa is of eigenlijk was zwart en ik ben peper en zout. echt zo’n onbestemde kleur…
enne boris is zwart???
Groetjes,
Michèle
Ik ben ook rossig. Ik zeg altijd: ik ben blond op het moment dat het mij uitkomt en ik ben rood op het moment dat het mij uitkomt. Vroeger was ik koperrood!
Groetekes, Sje
haha nee Boris is blond met donkerbruine ogen, papa heeft blauwe ogen en mama de bruine dus ja hij is mooie mix van ons beiden. Tja dus alle nodige pesterijen ook doorstaan als rooie haha, nu willen de mensen het kleuren om t kleur te hebben dus ik ben lekker voordelig uit want ik hoef er geen kleurtje voor te kopen
Ha ha ha ja ik weet het mijn ma is rossig maar haar broer is of was rood. En inderdaad iedereen wil rood nu. Echt rood is zeldzaam tegenwoordig trouwens. Morgan is nog aardig kaal, maar de weinige haren die ze heeft hebben wel een roodbruine gloed. Ben benieuwd wat ze uiteindelijk krijgt.
Groetjes,
Michèle
Zou wel leuk zijn als wat rode pleukjes krijgt en geen nood hoor het haar gaat vanzelf wel groeien. Krijg ook te horen dat het haar nog steeds kan veranderen van kleur, dus ook ik ben benieuwd hoor