Misschien een hele rare vraag, maar hoe hou je een baby de hele dag bezig. Ik zla het uitleggen. Morgan is een klein sponsje als het gaat om nieuwe dingen. Ze wil alles weten en alles zien. Ze probeerd ook al dingen die ik in het hoofdstuk 12 weken van oei ik groei tegen kom. Ze is dus nogal vroeg wijs. Dat hoor ik van iedereen.
Nou is het dus ook zo dat ze zich snel verveeld. Als ik haar in de box leg in het even leuk, zo’n 15 minuten maar dan slaat de verveling toe. Ik heb nu een rammelaar gekocht voor haar en ik ga zometeen een babygym halen. Das het voordeel van sinterklaas, alle aanbiedingen
Ik leg haar ook vaak voor het raam dan ligt ze naar buiten te kijken naar alle vogels en zo (in zo verre ze al die dingen ziet). Maar er zijn momenten dat dat allemaal niet meer boeit. Wat doe ik dan?? Ik kan wel even met haar spelen, maar ook geen twee, drie uur achter alkaar. Ze slaapt ook slecht door de Kiss, dus ik hoop dat dat na maandag beter gaat want dan gaat ze naar de manueel therapeut.
Maar heeft iemand tips om zo’n kleinte bezig te houden??
Groetjes,
Michèle