Hoi Astresky
ik geef ook BV,al bijna 6 maand en je kunt het zo lang geven als je zelf wilt eigenlijk.
Het si normaal dat je kindje nog niet doorslaapt,de een doet dat al snel en een ander kindje juist weer niet.
Djayden heeft ook heel lang snachts om voeding gevraagd en ook bij mij was het soms maar 10 minuten maar dat had hij dan even nodig.
het is zwaar ja maar ik heb het er voor over gehad.
ik maakte hem voor zijn laatste voeding wakker om half 12 en iemand gaf mij hier een tip dit niet meer te doen en het werkte.
nu doe ik Djayden al een hele tijd om half 9 in bad,om 9 uur zijn voeding en dan slaapt hij tot 5uur of half 6.
er zijn nachten dat hij om 4 uur komt of half 5 maar het wisselt en ik kan vroeg op bed savonds.
Ik zou,voor je gaat afbouwen, goed overwegen of je dat echt wilt,ik heb het vaak gedacht maar ben blij dat ik het niet heb gedaan.
Djayden is nu bijna 6 maand en drinkt overdag korter omdat hij meer kracht krijgt en effectiever drinkt.
Je moet je ook gee zorgen maken of je wel genoeg BV hebt,zolang je kindje tevreden is,lekker slaapt en goed groeit is alles goed.
quote:
Een vriendin van mij gaf op den duur 's nachts een flesje afgekolfde melk om te zien hoeveel haar kindje dronk. Hij bleek weinig te drinken en nu (hoe moeilijk het ook is) laat ze hem wel huilen. Hij had kennelijk geen echte honger
Dit hoeft niet zo te zijn,afgekolfde melk geven is heel anders dan de borst,de baby voelt duidelijk het verschil tussen de speen en de tepel,soms drinken ze uit een fles zelfs meer omdat het makkelijker gaat en soms minder,hier kun je niet vanuit gaan,waarschijnlijk had haar baby aan de borst wel gedronken!!?
gr diana

Gewijzigd door - diaan27 op 18 Feb 2008 14:34:29 [quote]
</BLOCKQUOTE id=quote>
Gewijzigd door - diaan27 op 18 Feb 2008 14:36:32