Baby en doorslapen?

Heerlijk meis! En hoe ging het vannacht?

De nachten kunnen behoorlijk zwaar zijn, hier met alle drie de meiden eigenlijk tot een jaar of twee…drie… Dacht eerst ook dat het aan de borstvoeding lag, maar mijn middelste heeft vanaf vier maanden kunstvoeding gekregen en die sliep toen (en daarna) ook nog niet door. Mochten we vier/vijf keer per nacht erheen om speen te zoeken en te geven, er even naast blijven staan tot ze haar speen echt goed vasthad en weer zoetjes sliep…

Tja, ik kies dan toch liever voor even knus aan de borst. Heb zelf wel voor co-sleeper gekozen, dus haar ledikantje aan ons bed, zonder tussenschot tussen haar en ons bed. Kon ik voor het voeden haar kant oprollen, na het voeden (als ik dan nog wakker was) weer terug op mijn eigen plekje. Dit scheelde ontzettend in de nachtrust, zelfs tijdens fikse groeispurten kon ik 's morgens nog redelijk helder opstaan (wel fijn als je nog twee dames hebt rondhobbelen en niet kan slapen overdag)

Succes meis en het borstvoedingsforum is idd een heel fijn forum om je borstvoedingsvragen te stellen.

Groetjes Nynke

http://www.borstvoeden.info/tickers