Au, uitpuilend aambeitje

NEE HE! Ik kan me totaal niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst naar de wc ben geweest. Ik denk een week, of een dag of tien geleden…Ik heb weer vreselijk veel last van verstopte darmen. Argh. Daar ben ik wel mee bekend, ik slik er af en toe een laxeermiddel voor, al mag ik dat van de vk niet te vaak gebruiken. Maar dat is niet alles. Door het duwen heb ik een aambei gekregen! Nu heb ik die vaker gehad en daar had ik verder niet veel last van. Maar deze…eh…puilt uit. Je voelt 'm zitten en het doet pijn. Zitten is niet echt een lolletje! Ik kan 'm met een wc-papiertje (hij bloedt trouwens niet) wel wat terug naar binnen duwen, maar daarna floept 'ie weer terug. Tja, genant! Maar ja, wat kan ik er aan doen? Ik heb wel zalf voor de jeuk, maar daar heb ik niet direct last van. Het is meer het feit dat 'ie uitpuilt waar ik pijn door heb. Wat kan ik daar aan doen, behalve terugduwen? HELP! Wat een lullige kwalen kun je tijdens een zwangerschap toch krijgen zeg!

Huis-, tuin- en keukentips zijn van harte welkom, maar een middel van de apotheek wil ik ook best vragen via de huisarts. Auw, auw, auw!

Groetjes Rainbow, trotse mama

otrivin…wat zegt kim nu…ja otrivin

neusspray

echt

verminderd de zwellingen…en jaook daar is het een zwelling van een vat…

en neem van mij aan het werkt

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor ,Alexander & Emily!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Gewoon even bij de huisarts een smeerseltje halen. Dat had mijn collega ook en hij was zo weg.

Groetjes,

Michèle

Otrivin! Dat is wel het laatste waar ik aan dacht Kimmetje! Maar als jij zegt dat het werkt, geloof ik je meteen! Ik heb hooikoorts en de Otrivin ligt al in de badkamer, dus ik ga vanavond meteen aan de slag!

@Michele, even vergeten te vragen: weet jij ook hoe dat spulletje heet? Ik ga eerst de Otrivin proberen, maar anders kan ik altijd even de ha bellen.

Gewijzigd door - Rainbow op 18 Jul 2010 13:49:50

Nee geen idee, ik heb alleen wat ik kreeg nog boven liggen maar daar was het niet in een keer mee weg. Dat spulletje wat ik nu bedoel dat kreeg mijn collega en dat was 4 jaar terug en haar kennende weet zij dat ook niet meer. Sorry. Maar eh anders valdispert halen bij de drogist.

Groetjes,

Michèle

Hihihi, je bedoelt SPERTI! Valdispert is voor de zenuwen en die heb ik gelukkig nog niet! Sperti helpt alleen niet, dat heb ik al eens gehad. Ik zal anders de ha-assistente morgen even bellen, want het doet echt pijn!

Oh meis vreselijk… wat een shit ellende is dat! Ik lijk wat dat betreft op jou … Ook altijd met die darmen bezig grr!!

Vorige zwangerschap er heel veel last van gehad. Waren een week op vakantie in Duitsland en ja hoor dag 1 schoot er eentje tevoorschijn. Vanaf die dag niet meer kunnen lopen en bijna niet zitten. Waren echt aan huis gekluisterd. En dan baal je enorm! Daar had ik natuurlijk ook niet op gerekend en had dus niks in huis… Toen geprobeerd door middel van vaseline (vette zalf) het ‘soepel’ te houden. En dit verzachte de boel wel maar weg ging het natuurlijk niet. Uiteindelijk ging ik met een tros aambeien naar huis toe

Deze zwangerschap mag ik het afkloppen. De darmen spelen wel op, maar de huisarts zei probeer het vet te houden (dus de vaseline weer ter hand genomen ) en nog geen aambei gehad. Wel zie ik er tegenop als ik straks bevallen ben (met dat persen) en de eerste keer weer ontlasting krijgen. Maar de huishoudmiddeltjes staan al klaar …

ik had er nog nooit van gehoord tot na mijn laatste bevalling!!! ik heb staan huilen denkend wat is er nu mis gegaan, schaamde me dood en weigerde het met de verloskunde te bespreken puur uit schaamte, mijn man heeft toen aangegevn bij de vk dat er iets was , nou zei dus heel luchtig oooh das een aambei niks om je druk over te maken en terug duwen die handel.het deed toen ook geen pijn ofzo

vorig jaar waren wij op vakantie en kwam die ineens terug nou toen kon ik niet zitten van de pijn maar gelukkig nu al een jaar clean hahaha

de tijd vliegt voorbij, geniet van elke dag

@ Rainbow ha ha ha ja ik haal die twee altijd door elkaar. Al kan je van die aardbeien wel aardig de zenuwen krijgen

Groetjes,

Michèle

Michéle gaat het goed? Aardbeien of Aambeien groot verschil

och pupke! de dokter heeft er perfecte zalf voor hoor! zou er gewoon heengaan.
enne, drink dan wat roosvicee laxo (ik weet het het is niet te drinken maar goed misschien werkt het!) of mag dat ook niet?
beterschap he!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Hoi,

Ik heb het perfecte middel net gebruikt na mijn bevalling!! Curanol tabletten en zalf. Als je het intoetst bij google krijg je een of andere baby site waar je het kan bestellen, dag daarna in huis. En 3 dagen later geen last meer!!! En ik had een flinke pijnlijke.

Succes!!

@ Mini boy sorry dat komt ondat mervin het steeds over me aardbei had toen ik er last van had… :smiley:

Groetjes,

Michèle

Ja, die dingen kunnen echt verschrikkelijk zeer doen! Vroeger bij de Sperti-reclame zag je dan mensen die niet konden zitten en dat snapte ik toen niet. Nou, nu wel! Pijnlijk! En opstaan doet ook al zeer! Gelukkig gaat het weer beter. Ik heb 'm ingesmeerd met aambeienzalf en een beetje weggeduwd en nu is de pijn weg. Ik had wel ook die Curanol besteld, zalf en tabletten en die lag net in de bus! Lekker zo zonder recept. Ik ga het eens proberen, want ik vrees dat ik er de komende 10 weken nog wel mee te maken zal hebben, met die rotdingen!

Is het belangrijk dat je én de zalf én de tabletten beide gebruik? Ik wil ze nl ook op voorraad hebben liggen…

Ik had eerst alleen de zalf maar sinds ik beiden gebruik gaat het heel snel beter!

Ik heb ze ook meteen allebei besteld. Ik geloof 16.50 in totaal. Even googlen op ‘Curanal’ en je kunt ze zo on-line bestellen. Binnen 1 dag in huis. Ik had met Eva alleen de zalf, maar nu heb ik meteen de pilletjes erbij.

Heb er deze zwangerschap nog geen last van gehad … dus wacht even of ze dit keer misschien (duim duim duim) wegblijven, en anders bestel ik ze snel. Vooral omdat ik ze dan de volgende dag al in huis heb! Anders toch beetje zonde van het geld… offe ben ik nu dom?

Heeft het geholpen rainbow? En hoe is het met je hechtingenpijn?