NEE HE! Ik kan me totaal niet meer herinneren wanneer ik voor het laatst naar de wc ben geweest. Ik denk een week, of een dag of tien geleden…Ik heb weer vreselijk veel last van verstopte darmen. Argh. Daar ben ik wel mee bekend, ik slik er af en toe een laxeermiddel voor, al mag ik dat van de vk niet te vaak gebruiken. Maar dat is niet alles. Door het duwen heb ik een aambei gekregen! Nu heb ik die vaker gehad en daar had ik verder niet veel last van. Maar deze…eh…puilt uit. Je voelt 'm zitten en het doet pijn. Zitten is niet echt een lolletje! Ik kan 'm met een wc-papiertje (hij bloedt trouwens niet) wel wat terug naar binnen duwen, maar daarna floept 'ie weer terug. Tja, genant! Maar ja, wat kan ik er aan doen?
Ik heb wel zalf voor de jeuk, maar daar heb ik niet direct last van. Het is meer het feit dat 'ie uitpuilt waar ik pijn door heb. Wat kan ik daar aan doen, behalve terugduwen? HELP! Wat een lullige kwalen kun je tijdens een zwangerschap toch krijgen zeg!
Huis-, tuin- en keukentips zijn van harte welkom, maar een middel van de apotheek wil ik ook best vragen via de huisarts. Auw, auw, auw!
Groetjes Rainbow, trotse mama