Au, uitpuilend aambeitje

De aambei LIJKT te zijn verdwenen! D.w.z. ik heb er nu geen last van. Kan ook zijn doordat ik alweer sinds het weekend niet naar de wc ben geweest en 'm dus niet naar buiten hebben kunnen duwen. Bah. Hij lijkt een beetje te zijn ‘ingeklonken’. Wel doe ik er elke avond Theranal-zalf op. Die Curanol heb ik nog niet gebruikt…

En de hechtingen trekken nog lekker. Brrr. De ene keer meer dan de andere, maar ik voel het wel! Maar nog even volhouden. Ik heb die Perineumzalf van Weleda ook nog nooit gebruikt, staat onaangeroerd in de kast. Heb jij trouw ge-olied?

Groetjes Rainbow, trotse mama

Euh… wil je dat echt weten … Ja ik ben nog volop aan het oliën. Het valt best mee om te doen, klinkt erger dan het is. En met de woorden het is een GROOT HOOFD, olie ik graag

Maar wat jij nu smeer helpt dat beter dan? Heb jij ook een apotheek thuis zo te lezen

auw!! Ik ben er nu ook mee gemoeid… morgen gelijk naar de apotheek!!!

ooh fijn rainbow dat hij weg lijkt te zijn,
maar je hebt het over je litteken neem ik aan? toen je het over de hechtingen had? want die zitten er niet meer he mupke

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker

Wat ben je oplettend Inge! Ik bedoel inderdaad het LITTEKEN! Enne…de aambei was weer gezellig terug, doordat mijn darmen weer niet goed werkten. Helaas! Het is een beetje op en af wat dat betreft! GRR.

Ik vond de prijs toch best hoog en wilde het zsm in huis hebben dus ben even in consult met de huisarts gegaan. Ze zei we hebben er een perfecte zalf voor … dus die gekregen en … nu al bijna weg!!!

AFSCHUWELIJK. HIJ ZIT ER WEER. En hij heeft vriendjes gekregen. Bah. Wat een genante kwaal is het toch. Maar ja, logisch ook als je alleen ‘steentjes’ kunt produceren, zoals ik. Voortaan maar meer drinken, want dit is niks. Ik ga beginnen met de Curanol tabletten (al snap ik niet zo wat die aan die dingen kunnen doen) en de zalf smeren. Hopelijk verschrompelen ze dan. Zo erg als nu heb ik het met Eva nooit gehad, ook niet zo veel last van de darmpjes. Argh. Gelukkig ben ik niet de enige die ‘ze’ heeft!

Wat vervelend joh! Hopelijk helpen die tabletjes en de zalf. Ik heb ze ook gehad en brr … vond het ook heel akelig.

Groetjes,
M

Lilypie Derde Ticker

Gatsie. Ik had er even geen last meer van, maar nu zijn de aambeien erger dan ooit! Ze doen vreselijk pijn, ik kan amper zitten, bukken of opstaan. Ik heb Curanol zalf, maar ik vind die totaal niet helpen? Mijn vk zei dat ze er bij zwangerschap niks aan doen, dat ze waarschijnlijk straks alleen maar nóg meer naar buiten komen met persen (fijn om alvast te weten, NOT) en dat ze daarna meestal weer weggaan. Ik hoop het, want ik vind dit he-le-maal niks. Wat een gedoe. Badedas schijnt toch ook te helpen? Weet iemand dat?

Lilypie Third Birthday tickers

Ik had andere zalf en die werkte super… 2 dagen gesmeerd en niks meer aan de hand later ook niet. Weet alleen even niet zo snel hoe die zalf heet. Zal het maandag even nakijken… Hij is heel bekend… maar daar heb je nu ook niks aan

Ooooow meis, wil je dat even doen voor me?? Ik doe er alles aan om die dingen kwijt te raken! Mocht je het vergeten, dan herinner ik je er wel even aan!

Sperti? HemoClin?

Wat vervelend Rainbow, ik leef met je mee. Zo pijnlijk als jij heb ik het nooit gehad, maar vond dat al wel erg. Laat staan wat jij nu hebt.

Groetjes,
M

Curanol tabletten hielpen bij mij echt goed, die zalf maakte ze iets zachter maar niet weg…

Ik zweer ook bij Curanol en de tabletten !!! Na de bevallingen ook erg veel last van gehad en niet zomaar een, maar een hele bananentros… ja het klinkt heel genant allemaal, maar als je er last van hebt dan is het echt een drama. Ik kon ook helemaal niks, niet zitten, niet bukken, niet naar de wc en als ik dan kon dan durfde ik er niet aan te komen, want dat deed zo zeer. Ik heb deze bij mijn 2e bevalling ook gehad tijdens de bevalling zelf en schaamde me dood, maar gelukkig zien ze wel meer. Wat ook wel eens helpt is een koud waterstraaltje erop houden (schrikt hij van), is erg verkoelend. Wel even met lauw water beginnen haha
Nou meid sterkte.
Gr. Natas

Ja, ik vind het ook best genant! Ook al heb ik geen hele bananentros, hahahaha! Ik gebruik nu de zalf en de tabletten en moet zeggen…klop, klop, klop…het lijkt alsof 'ie minder is geworden! Mijn vk zei dat 'ie waarschijnlijk met bevallen flink naar buiten zal komen, argh, maar dan duwt ze 'm terug. Ze zei dat Curanol inderdaad goed is, dus we blijven smeren!