Ze zou me vrijdag bellen als er dan nog niks was. Weet niet wat we dan gaan doen.
Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003
Ze zou me vrijdag bellen als er dan nog niks was. Weet niet wat we dan gaan doen.
het komt morgen als kadootje voor daan ,dat hoop ik voor jullie .het wachten duurt nou wel lang he .en het wordt zo zwaar .houd moet meid sterkte
groetjes marielle mama van tanja
quote:
het komt morgen als kadootje voor daan ,dat hoop ik voor jullie .het wachten duurt nou wel lang he .en het wordt zo zwaar .houd moet meid sterkte
en dan vragen deze mutsen nog elke dag hoe het gaat en of ze niet al is begonnen
Gewijzigd door - bianca4 op 08 Jun 2005 21:55:26
ja erg he, zijn we hihihiihihihihi
we bedoelen het goed hoor astrid .maar kan me voorstellen dat je het vervellent vindt
elke keer weer die vragen .sterkte meid
Nee hoor, vind het niet vervelend. Whahaha zo word ik ook elke ochtend wakker (nog niks daar ?) Als ik het vervelend vind dan kijk ik toch gewoon niet, dat is het leuke van internet. hihihi Maar ik heb tot nu toe nog alles bijgehouden.
Ja er rommelde gisteravond weer genoeg, maar net niet genoeg om mijn vk te bellen. Hihihi ben ik maar naar bed gegaan ik dacht ik merk het heus wel als het serieus is. De vk zou me vandaag bellen om te kijken wat we verder gaan doen, dusssssuuuhhhhmmmm ben erg benieuwd en zit te wachten op de telefoon. 10 juni… mooie dag toch ?
Ennuuhhhmmmm als jullie denken dat jullie erg zijn he… Gisteren ben ik even mee naar de bakker gelopen ( hooguit 30 min weg geweest ). Belde later mijn schoonzusje en raad eens waar die was ???
Whahahaha die stond op de parkeerplaats van het ziekenhuis en had al gekeken of onze auto daar stond. Ze had zelfs al geprobeerd mijn buren te bellen whahahaha. Ze had dus drie keer gebeld blijkbaar toen we net naar de bakker waren, maar geen gehoor gekregen en had alvast dr conclusie getrokken.
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 10 Jun 2005 07:57:31
Hahaha je wordt in de gaten gehouden!!!
En 10 juni is ook een hele mooie dag!
Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).
Gewijzigd door - ~jolanda~ op 10 Jun 2005 10:49:52
hiehiehie! Wel lief van je schoonzus! Leuk om te onthouden als je babytje ouder is om te vertellen wat er allemaal gebeurde tijdens zijn/haar laatste daagjes in de buik!
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
hey ukkie kom er maar vandaag uit ,mooie dag leuke datum .we willen je nou wel eens zien ,je heb lang genoeg bij mama gezeten .en tante bieb is nu nog in de buurt, dus kom eruit.hopenlijk help het astrid sterkte met bevallen
De verloskundige is inmiddels geweest en doet nog effe niks verder. Ik moet maandag naar het ziekenhuis voor een ecg van de baby om te kijken of hij of zij nog lekker zit. En dan kijkt het ziekenhuis verder of de verloskundige. Maar ja, misschien is het voor maandag wel gedaan al. Ik zit nu in ieder geval aan de bramensap ( dit moet volgens mijn schoonmoeder de kruidendeskundige wel gaan helpen)En verder wachten we maar weer gezellie af.
pffff wachten duurt zo lang astrid hihihiihh
denk dat ukkie het nog prima naar het zin heeft daarbinnen…
maare jeword echt goed in de gaten gehouden hihihiih
Lastig hè…dat afwachten.
Ik heb je gisteren nog aan de foon gehad omdat ik dus niet bij je langs ben geweest vanaf Center Parcs
Ben dus op de hoogte hihi
Nou, succes met wachten meis!!!
Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?
Ja, heel veel succes hoor!! Hoop echt voor je dat het nu snel gaat gebeuren…
Groetjes, Esther, mamma van Jonathan
jee astrid ,sterkte met wachten .en hopenlijk werkt het wonder middel
Succes Astrid
We wachten wel met je mee hoor
Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin
Jemig joh wat een gewacht zeg. Fijn dat je het niet zo heel vervelend vindt, maar ik kan me toch wel voorstellen, dat je nu je kleintje in je armen wil hebben. Hoop dat je nog dit weekend gaat.
Help, ben het nu toch wel moe hoor…het wordt nu wel heel zwaar en wil graag me kindje kunnen knuffelen. Pffffffff nog effetjes dan maar he
Gewijzigd door - Evianne`s mama op 11 Jun 2005 13:48:18