Astridddddddddddddd

Mooi dat je je verveelt, dan vind je het niet erg dat we bij deze een meldingsplicht van elke uur instellen? Grapje hoor!

Krijg je niet de kriebels om nog even de keukenkastjes te gaan schoonmaken? Of wacht je rustig af en kun je zeggen dat je goed uitgerust bent voor de bevalling?

Hier ook de laatste loodjes alleen nog wat langer (5 weken). Komt die uitdrukking van het feit dat het wel loodzwaar lijkt te worden? Zodra ik even iets doe dat niet bij een hoogzwangere (ben ik dat wel?) hoort, wordt ik meteen afgestraft met harde buiken. Nog 3 daagjes en een avond werken en dan kan ik met verlof.

Whahaha een meldingsplicht…

Ik heb kriebels zat joh, maar kan gewoon echt niks meer en dat is zeker niks voor zon bezig bijtje als ik. Maar ja, wat wil je met zon enorme buik ? En uitgerust, pfff weet niet hoor, doordat ik echt pijn heb met het draaien in mijn slaap, slaap ik niet zo heel best. Maar goed, de laatste loodjes dus en ik heb mazzel dat Daan nog thuis is.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

quote:
ik heb mazzel dat Daan nog thuis is.

Nog steeds vanwege zijn rug? Jeetje zeg, dat is al een aardige tijd, zit er enige verbetering in of dat ook nog niet eens?

Er zit wel verbetering in, maar hij kan gewoon nog niet aan het werk. Het duurt mede ook zo lang omdat je steeds moet wachten voordat je bv met een therapie kan beginnen. Hij is net begonnen met een nieuwe intensievere fysiotherapie dus we zullen wel weer zien. Thuis gaat het eigenlijk best goed, maar ja daar kan alles in zijn eigen tempo en kan ie ophouden wanneer ie wil. Hij heeft laatst wel geprobeerd om te werken, ha die ook echt zin in, maar helaas was ie toen na een uur alweer doodop, ging nog voor geen meter. Dus tja, ik profiteer en geniet maar van het feit dat ie er is want dat is nu wel erg prettig. Evianne is inmiddels enorm naar hem toe gegroeid tja wat wil je als pappa veel moet fietsen en lopen en ze steeds mee mag.

astrid, de bevalling zal niet meer heel lang op zich laten wachten dus ik wil jou en je man heel veel sucses wensen. met de laatste loodjes en met de bevalling.
ook ik hoop voor jullie dat jullie snel jullie kindje vast mogen houden.

toi toi toi

knuffel van maureen

mama van fabiano: 3 jaar, alessandro: anderhalf jaar , en genarro: 2 jan 2005

ahahahhahahha astrid het feest kan begingen want bieb is binnen, limburg,dus je heb nog een week de tijd.om te bevallen grapje tussen door sterkte meid

groetjes marielle mama van tanja

Gewijzigd door - zaan5 op 06 Jun 2005 17:19:55

Whahaha, heb dr nummer zodat ik haar een sms-je kon sturen. Was bang dat ze het anders zou missen. Zou wel leuk zijn als het nog effe lukt voordat ze terug gaat naar Lelytown.

hahha slimme bieb om haar nummer te geven…

voel je al wat of is het gewoon stilte voor de storm

Ik gok op morgen want, zomaar een gevoel.
Ik heb namelijk je kaart al gemaakt en die hangt op mijn weekkalender op de dinsdag!
Dus wie weet.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Whahahaha had je die niet op een eerdere datum kunnen hangen dan… Hihihi geintje hoor !!!

Hahaha ik kan 'm nog op vandaag hangen!!
Je zegt het maar hoor!

ahahahahahihihiihih straks gebeurt het op daan zijn verjaardag

groetjes marielle mama van tanja

dan is het wel een mooi verjaardags kado

heb een raar gevoel,maar zal er naast ziiten al hoop ik voor jou niet en ben je nu bezig of je bent al aan het genieten van jullie nieuwe wondertje

ben gewoon weer te nieuwsgierig

Ze is ook niet op de msn opline!! Wie weet.
Ik ga zitten duimen!

ojeeeeeeeeeeeeee,astrid niet op msn

duimen maar ,voel ik het toch goed misschien

go astrid,go astrid

WHAAAAAAAAAHAHAHAHA lieverdjes, ikke was effe mee om de grote boodschappen te doen. Evianne was naar het kdv, dus ikke dacht laten we effe gaan. Ik zit immers de hele dag thuis zowat en hoop nu door wat meer te bewegen dat er eindelijk wat gaat komen. Ik had immers eergisteravond wel al wat goeie voorweeen en gisteren bij de vk bleek dat ik al 2 cm ontsluiting had en er verder klaar voor was. Toen heeft ze me gestript ( stimuleren van de baarmoeder ) maar dit heeft nog absoluut geen resultaat en zelfs nu effe geen voorweeen meer. Dus ik ga er vandaag een actief (zover als het lukt dan ) dagje van maken in de hoop dat…

Ow ja, heb ook meteen tonic gekocht. Dus drie keer raden waar ik nu aan zit hihihihi. Ben benieuwd !!!

oke,ja dat moet ook gebeuren he de boodschappen…

maare we houden je verder niet in de gaten hoor hahah

ene tonic goed zo ananas ook gelijk gehaald hiiihihih

meis ga gewoon duimen dat het strippen als nog aan slaat

hoeveel dagen liep je nu over tijd???

Vandaag 5 dagen over tijd.