Astridddddddddddddd

Zou je graaaaaag willen helpen…maar HOE ??
Jee meis, ik vind het echt rot voor je hoor
Kan alleen maar keihard duimen!

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

ik duim voor je mee . dat het lange wachten nu word beloond .sterkte meid

groetjes marielle mama van tanja

quote:
wil graag me kindje kunnen knuffelen

Lekker je buik masseren, misschien denkt je baby wel; dat is lekker ik denk dat ik er maar uit kom!!!

Sterkte.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Jeetje, Astrid. De laatste loodjes zijn ook lange loodjes. Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten voordat je je kleine in je armen krijgt. Heel veel succes.

Ik zou je ook zo graag willen helpen
Babytje kom maar gauw

Groetjes van Heleen mama van Robin en het broertje of zusje van Robin

baby van astrid,kom er nu maar gauw uit,want papa en mama en je zusje evianne kunnen niet meer wachten en willen nu wel zien hoe je er uit ziet…

dus kom maar lekker snel,want deze ikke benners willen het ook heel graag weten en je zien hoor.

zo hoop dat het helpt astrid

Alles dus nog steeds rustig hier. Ben blij dat ik morgenochtend al meteen naar het ziekenhuis kan, dan hoef ik niet eerst een halve dag weer duimpje te draaien. Maar voor hetzelfde geld sturen ze me gewoon weer naar huis. Ben erg benieuwd. Nou langer dan 5 dagen mag het allemaal al niet meer duren, dus we zien wel. Maar stiekum hoop ik dat ze morgen nog eens proberen te strippen of zo. Ben ook zo benieuwd hoe hij/ zij eruit ziet. Of het bv weer zo`n witte is. Ik ga zo wel nog even een maat grotere kleertjes pakken, ben bang dat hij/zij niet meer in de kleinste maatjes kan.

Groetjes Astrid,mamma van Evianne 03-04-2003

dus als we na 12 uur in de middag geen berichtje zien van je,hebben ze je gehouden…pfffff dat word f5en heel de dag hiihihihihi

Als ze me daar houden zoek ik wel effe internet ergens. Hihihi, kijk wel of ik iemand effe kan bellen of zo.

ja doe maar anders zitten we heel de dag te shaken hier hahaha

ik heb wel afleiding hoor eerst met kaitlyn naar de ka maarja zodra we thuis zijn klik op ikke ben hahha

Isse geregeld hoor. Ik bel Biebje effe.
Maarruuuhmmmm ik zie dat deze topic al open is vanaf 29 mei. Dus we zijn met zijn allen al haast 2 weken in de ban van mijn zwangerschap. Hihihihi)

Gewijzigd door - Evianne`s mama op 12 Jun 2005 15:54:46

whaaaaaa zijn we zo erg zeg pfffffff

ike ben niet zp hoor hahahaha

oooohhhhh oeps ik heb de topic zelf geopent hahhhaha

Hahahaha, volgens mij zijn we zelfs al langer in de ban van je naderende bevalling joh!

Ach, leuk toch, al die meelevende mutsen

Groetjes Bianca, mamma van Stephan en…?

Zeker leuk, hihihi dat houd me lekker bezig. Ja en dit was al inderdaad niet de eerste topic die erover ging. HIhihi lief hoor, maar wat zal iedereen het rustig hebben als de baby er is.

Haha, in de ban van de baby.
Leuke titel voor een nieuwe film.

Sterkte morgen en we horen het wel.

Groetjes van Jolanda, mamma van Lisa (25-08-'02) & Cas (02-12-'04).

Hahaha
Spannend hoor morgen
En ja na jou Astrid volgen er vanzelf nog een paar
Dus gaan we daar weer lekker mee afwachten
Maar eerst jullie kleine kruimel
Ga morgen zeker vaker kijken hier dan normaal
Alvast heel veel succes he meid
Denk aan julie hoor

goed morgen astrid en de andere
vandaag is het de grote dag, dat de baby komen mag .hopenlijk gaat het vandaag lukken astrid heel veel sterkte , ik was vanaf zaterdag middag weg, tot gisteren avond.maare ik moest meteen op ikke ben kijken ,of astrid al was bevallen .erg he nieuwschierig .nou meid alle sterkte toegewenst ,en hopenlijk kunnen jullie gauw de kleine in jullie armen sluiten succes.we horen het wel

groetjes marielle mama van tanja

Astrid hoe laat moet je in het ziekenhuis zijn?
Misschien ben je er al

Om 10.00u, dus ik ga nu weg. Doejjjjjjj

Spannend zeg