Asperges

mogen baby’s van 8 maanden ook verse asperges hebben? want madelon heeft ze gister vers van het land meegebracht uit brabant dus dat wordt smullen vanavond, maar vroeg me af of dylano dat ook mag hebben, Wij eten dat met aardappelpuree en hard gekookte eieren en botersausje. dat sausje laat ik dan weg bij dylano en hoeveel ei mag hij hebben?

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

hoi
volgens mij mogen ze dat wel gewoon hebben, zou idd het sausje weg laten. Ik doe meestal 1 ei per maaltijd…

groetjes en eet smakelijk!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

braaaaaabannnttt

klinkt heerlijk mag ik mee eten?

Ja hoor mogen ze hebben. Is familie van de Lof.

Groetjes,

Michèle

Ik zou het gewoon proberen. Hou er wel rekening mee dat urine vervelend gaat ruiken van asperges, dus niet schrikken als hij morgen een erge stinkluier heeft.

Groetekes, Sje

Geen probleem

Hylke smult er ook elke keer van.
Dat sausje hoeft er niet eens bij.
Hoewel een klein beetje natuurlijk geen kwaad kan.

M.

Nou hij heeft het op hahahaha, ging redelijk goed moet ik zeggen, had ook nog een paar hapjes yochurt van mij op en om 7 uur zijn fles. Maar om kwart over 8 hoor ik hem wat jengelen en meestal wacht ik dus ff af wat hij gaat doen doorslapen of huilen maar had nu zoiets van snel zijn tut geven voordat hij overstuur raakt, had hij gister nl. Kom ik op zijn kamer ligt hij helemaal in het overgeefsel alles eruit avondeten en zijn fles. Het lag echt overal op de grond en tegen de muur om va nzijn bed en het manneke zelf nog maar niet te spreken. Alleen 1 pech weet dus niet waar het van komt want stomme ik hij had ook nog nooit ei op en geen asperges en geen yochurt. Voel me helemaal schuldig nu

Groetjes Michelle

Aaaah, dat is toch ook wat.
Binnenkort nog maar eens proberen dan,
en dan een voor een

Oh, zul je zien dat dit nou komt door een virus ofzo,
en niet door het eten.

M.

Ben bang dat het toch door het eten kwam, heb hem om kwart over 4 een fles van 150 gegeven dacht dat manneke heeft honger nu al was hij gewoon aan het praten en niet jengelen maar was ook meer voor me eigen gevoel van heeft hij nu nog wel genoeg vocht enzo. hij dronk hem heerlijk leeg en vanochtend pas om kwart voor 8 wakker ipv 6 uur de fels van 8 uur heeft hij niet helemaal op maar zijn fruithap weer wel en alles is er verder (afkloppen ) nog ingebleven

Groetjes Michelle

Ach gossie, wat sneu! Kan me indenken dat je je schuldig voelde Michelle. De volgende keer maar rustig aan met nieuwe dingen tegelijk geven, haha. Hoe is het verder vandaag gegaan? Nog overgegeven?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

snap dat je je rot voelt maar jij kunt dit ook niet weten!
rico ging ook mer spugen toen hij yoghurt kreeg!
en dat stinkt ook zo zuur he, misschien is het dat wel en heeft ie wat “teveel” binnen gehad.
maar bij rico was het probleem de Koemelk en het zure van de yoghurt wat m niet beviel

Nee hij heeft gelukkig niet meer overgeven dus is echt zijn eten geweest wat dwars heeft gezeten. vandaag op safe gespeeld, gewoon bruine bonen zijn lievelingskostje wel van 8+ en moet zeggen dat die stukjes meevielen niet groter als de friso 6+ ging wel met een hoop gemopper maar hij heeft het op. meneer moppert bij zijn warm eten altijd als er stukjes inzitten hij is er een van het gemak wil het het liefste gewoon zo doorslikken en geen moeite voor doen.

Groetjes Michelle

Fijn dat het gisteren beter ging. En vannacht ook alles goed gegaan?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ja heerlijk Mriek alleen hoordr ik hem om kwart over 4 even, dus ff snel tut gegeven die dacht natuurlijk gister kreeg ik ook ene fles rond deze tijd hahahaha. hoe knus ik dat de nacht ervoor ook weer ff vond daar gaan we dus niet aan beginnen, hij is weer helemaal het heertje. gaat nu goed rechtop zitten zelf en kruipt opeens een klein stukje ipv tijgeren en tandje nr 7 is door dus dat heeft misschien ook wel allemaal dwars gezeten. ook is hij slaap aan het inhalen denk ik want hij heeft vanmorgen 2 1/2 uur geslapen

Ben jij helemaal opgeknapt van de buikgriep?

Groetjes Michelle

ooh meid maar dat geeft niks, lekker verwennen
en aan die stukjes daar ewnt ie wel aan, geef m maar es 'n kwartier later zn warme hap, dan moppert ie alleen dat het te lang geduurt heeft

Hij is niet meer zo dol op zijn warme hap heeft liever brood

Groetjes Michelle

Wat fijn dat het met Dylano weer zoveel beter gaat en dat 'ie weer iets heeft bijgeleerd. Superzoon heb je!

Ik ben nog niet helemaal de oude, heb nog wel veel krampen maar daar blijft het bij. Niet ziek ofzo, maar nog wel wat halfjes. Gaat vast snel weer helemaal oké.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

jah jullie mopperen dat ze te sloom zijn mini_boy en jij en ik mopper dat het te vlug gaat tis ook nooit goed hahahahah.
Wel vervelend dat je die krampen blijft houden, hoop voor je dat het snel over is

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Haha, da’s waar…er is bij iedereen altijd wel iets te klagen…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

we moeten wat doen toch

Liefs Michelle