Asperges

Daar heb je gelijk in. Wat ben je toch een wijze vrouw! HAHA!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

hahahahha krijg je op deze leeftijd komt bij jou ook, ze zeggen toch hoe ouder hoe wijzer

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

Da’s idd waar. Nog eventjes en dan ben ik net zo oud en wijs als jij…

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Liefs Michelle

Ik hoop de oorzaak gevonden te hebben van het overgeven vanavond was het weer bal tot 2 keer toe heel zijn bedje en hijzelf onder, hopelijk is er nu alles uit.
Dylano krijgt druppels tegen zijn jeuk van het eczeem en hij kreeg die met de asperges en ook vanavond (hij heeft lentegroente op potje 8+ op) maar alletwee de keren heb ik hem ook gelijk zijn druppeltjes voor zijn tanden gegeven en de rest vna de avonden niet dus misschien is dat wle de oorzaak. Ik ga het in ieder geval niet meer samen doen. al heeft hij dat wel vaker gehad volgens mij nu ik dit zo zit te typen.
pfffff weet het nu ook niet meer. Doe het voorlopig in ieder geval maar niet meer samen en dan maar hopen dat hij ook niet meer over hoeft te geven. arm manneke

Liefs Michelle

wie weet helpt t!!
ik hoop iig dat je oorzaak snel vind want kan me zo voorstellen dat je er niet echt vrolijker op wordt, en daarbij is het voor t kleine mannetje ook niet echt geslaagd natuurlijk. Succes ermee!!!

liefs,
Rinske

Hè, wat sneu. Hopelijk is dat de oorzaak Michelle. Vanavond meteen uittesten!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Hoe bedoel je uitesten Mriek??? ga die druppels voorlopig niet meer samen geven

Liefs Michelle

Dat bedoel ik, uittesten hoe het gaat als je die druppels niet meer tegelijk geeft.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

ow nu snap ik hem

Liefs Michelle

En? En?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

vanavond geen druppels voor zijn tanden en tot nu toe alles erin gebleven maar had niet heel zijn avondeten op maar wel zijn hele fles meestal is het andersom dus denk toch dat het aan de combi ligt.

Liefs Michelle

Fijn, dan weet je dat ook weer. Vannacht ook rustig gebleven?

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Nou vanaf 12.00 uur tot half 6 als schijnt madelon er vannacht nog uitgeweest te zijn voor hem maar daar heb ik niets van meegekregen dat moet ik straks is ff vragen als ze thuis is van der werk maar in ieder geval niet gespuugd. maar weer volop sprongentijd hiep hoi!!!

Liefs Michelle

Wat een toegewijde grote zus, handig hoor. Haha.

Bjek, hier ook een sprong hoor. Feest! sterkte ermee Michelle.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Indd handig mriek maar had echt zoiets vreemd dat ik hem niet gehoord heb, maar wat was het geval er was bij ons voor (hun slapen allebei aan de voorkant) een autoraam ingegooid of geslagen door een stel dronkelappen en daar waren hun allemaal wakker van geworden (wonen op de zesde verdieping kun je nagaan wat een herrie dat maakt) dus dylano was ff aa nhet babbelen en daar wordt ik midden in de nacht niet wakker van dus madelon had ff zijn speen gegeven

Liefs Michelle

Jeetje, wat een crimi-toestanden zeg. Ben ik niet gewend hè, in mijn durp gebeurt dat nooit. Haha! Lief dat Madelon hem z’n speentje gaf. Kan ze vast oefenen voor als ze later ooit zelf moeder is, het gebroken-nachtenverhaal kent ze in ieder geval alvast. Dat scheelt toch weer.

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

dat is iets wat zeker is. Ze weet dat baby’s 's nachts wakker worden hahahaha. Normaal gebeurt dat hier ook niet Mriek woon op een rustig stuk in rotterdam maar dit weekend was het wel bal

Liefs Michelle

Haha, heel Rotterdam is toch crimi?

Voordat Erik werd geboren wist ik natuurlijk wel van gebroken nachten, maar was toch verrast hoe het écht bleek te zijn. Een stuk minder leuk dan ik had gedacht…Madelon is in ieder geval beter voorbereid dan ik was…toch handig, zo’n klein broertje op oudere leeftijd. Lijkt me voor haar ook wel heel bijzonder, ze maakt het natuurlijk superbewust mee allemaal. Leuk hoor!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Ja is ook heel leuk en voor mama ook wel eens makkelijk zij werkt in de zorg dus ook regelmatig door de weeks thuis en dan komt dat af en toe toch wel goed uit Ze is er ook stapelgek op en ook niet te beroerd om zijn luier enzo te verschonen alleen 's morgens kan ze hem af en toe zijn nek wle omdraaien als hij om 6 uur wakker is zij slaapt ernaast hahahha

Liefs Michelle