Appelsap?

Ik moet afvallen nu en sporten. En ik moet me aan een dieet houden maar dat moet ik nog even goed in mijn systeem krijgen.

Maar als het alleen daarmee niet lukt moet ik medicijnen slikken. En ja het is niet leuk, maar ja er is goed mee te leven. We waren even bang dat het wat anders was omdat ik ook heel erg maagkrampen had.

En ik mag niet veel meer nee, althans geen suiker en vetten en zo.

Groetjes,

Michèle

Ik breek ff in moet je nu ook op je koolhydraten letten Michèle net alsbij zwangerschapssuiker?

Liefs Michelle

Lilypie - Personal pictureLilypie

was dat uit je klachten gekomen die je laatst bij mama’s hoekje vermelde?
weet je nog toen we het erover hadden dat we niet echt onszelf waren en lichamelijk ook nogal brak enzo?
en hoe voel je je verder geestelijk nu? omdat je ook zo vermoeid was?
ik heb nu al een week ontzettende krampen in mijn maag en darmen (lijkt wel alsof ze op mijn rug zitten)
heb hier al last van sinds de bevalling maar met vlagen weetj e wel. zo 1 x in de maand of 2 maanden… een week of weeti k hoelang het duurt.
is echt vervelend.
het voelt echt aan als weeen, ze komen… dan de piek en ze ebben weer wat weg
maar het drukkende gevoel blijf je houden.
ik snap echt niet waar het aan ligt.
de dokter scheept het maar af met spastische darm… maar wel vreemd elke keer halverwege mijn pil ALS ik het heb. heb het volgens mij ook al eerder metj e over gehad maarja ik weet niet wat het is.
heb vroeger spastische darm gehad… dat voelde echt wel anders als dit.

spanningen die eruit komen misschien Inge

Liefs Michelle

ja spastische darm dus
maar ik twijfel daaraan omdat het zo schematisch verloopt weet je wel.
dus in de zin van 1 of 2 x in de 2 maanden.
elke keer halverwege mijn pil
en goeie genade
mn darmen zijn zo ontzettend pijnlijk, er kan letterlijk niet eens lucht in mn darmen zakken of ik lig al dubbel en de tranen lopen bijna over mn wangen zo’n pijn doet het… steken en als ik dan de hand op mijn buik leg voel je letterlijk samentrekkingen
pfff ik wil liever weeen! (als ze maar niet zo constant aanwezig zijn als met rico’s bevalling haha)

hahahaha mafkees maar misschien een keer ff laten checken

Liefs Michelle

hahaha effe dimme he dame
nee idd moet me maar es door laten sturen. maar ben 'niet zo’n ziekenhuis bewoner

@ Michelle ja ik moet ook op mijn koolhydraten letten. Niet zo erg want ik hou toch al niet van aardappels. Enne ik mag wel volkoren en meergranen pasta dus dat scheel.

@ Inge. Hmm twee weken na je menstruatie. Wel een aan ovulatiepijn gedacht?? Niet veel vrouwen hebben er last van maar ik ken ze die er net zoveel last van hebben als van hun mentruatie.

Groetjes,

Michèle

ja wel aan gedacht maar met de pil kun je toch geen eisprong hebben?
dat zegt de dokter tenminste.
en het is niet elke maand 1 of 2 x in de 2 maanden.
maar heb het nu al een week en dat lijkt me dan ook stug.
en het voelt meer als mn darmen aan. het trekt ook naar mn maag toe en noem maar op. zit meer te denken dat alles door de zwangerschap niet goed op zijn plaats terecht is gekomen ofzo. echt mn darmen zitten in mn zije n in mn rug ervan zo voelt het dan he en telkens met ontlasting of zo of je moet een scheet laten haha(dat woord is zo dom om te zeggen) dan steekt het van alle kanten

Anders je even door laten verwijzen. Zelf even de molen in zeg maar. Daar kun je gewoon op staan bij je HA. Jij betaalt zijn salaris dus laat ie er ook maar wat voor doen.

Groetjes,

Michèle