@Rainbow:
je kunt gewoon een beetje kookvocht van het eten erbij doen,
of ipv dat een klein scheutje appelsap, moet je even uitproberen, elke keer een ieniemienie beetje
en dan wat mixen.
je kunt ook gewoon de aardappel en vlees pureren, en de groenten zelf in stukjes snijden.
ik doe nu de aardappel pureren het vlees heel klein snijden en de groenten ook in hele kleine stukjes snijden en dan gewoon met een lepel door elkaar roeren.
maar ik doe er binnenkort geen water meer bij.
hij heeft vandaag wel een potje gehad, van bonbebe, iets van pasta met kaas en groenten ofzo maar gadver ik ben al zo misselijk als een hond en toen werd ik helemaal ziek…
enfin het was een 12+ potje en zat 250 gram in, hij at het heel snel op en daarna ook nog een schaaltje yoghurt.
niks gespuugd! en nu ligt ie met een volle buik te slapen haha, hij viel bijna in zijn nieuwe hippe kinderstoel in slaap dus dacht, leg m even te bed.
vanavond een avond papje van bambix![]()
@Sandra, ja ik geef het gewoon regelmatig, maakt echt niks uit of ik nou diksap geef of appelsap, hij krijgt dit overigens alleen tijdens zijn liga om 3 uur.
de rest van de dag krijgt hij als ie wat drinken krijgt water of water met een paar drupjes roosvicee.
@Michele: ja vind ik ook wel maar was toch benieuwd… het is ineens zo anders he nu… eerst mocht hij alleen pepti melk en nu ineens mag ie vanalles, zelfs appelsap enzo is toch maf
ik hield hem kwa eten zo “klein/baby” omdat ie gewoon niks mocht, en nu mag er ineens wel vanalles en ik weet nog niet precies wat er mag.
dus voeg er nog een vraagje aan toe,
geef jij Morgan ook wel is choco pasta op dr boterham?
als je bijvoorbeeld eerst kaas of vlees geeft en DAN iets met pasta ofzo?
of stroop of jam mag natuurlijk wel dan… maar pasta is meteen zo drastisch alleen rico had laatst een stuk van mijn boterham afgepakt en opgesnoept…vond het heerlijk![]()