Appelsap?

Wil, ik ben het helemaal met je eens! Het gaat vooral om de dikmakende tussendoortjes. Al zou ik Eva niet, zoals ik dat laatst op het strand zag, een fles van 300cc appelsap geven. Die fles zat echt tot de nok toe vol. Eva zou het niet eens lusten. Maar wat je zegt, een beetje zoet is niet slecht. Vind ik dan. In Covelt zitten ook geen toegevoegde suikers en van die 100cc (soms dus 50-50) krijg ik echt niet meteen een dikzakje. Ze geeft niks om koekjes ofzo. Ik gaf haar laatst een likje ijs en ze zag het ijsje en draaide haar hoofdje weg. Ze was niet geïnteresseerd. Het zou zeer goed kunnen dat ze zondag niet eens gebak wil! Nou, dat eet ik dan met liefde op!

Enne…ik ga Eva alleen Fristi of Chocomel geven op een terras of met een feestje ofzo, want daarin zit zoveel suiker dat ze zou stuiteren denk ik. Ja, met suiker, daar ga ik zeker wel op letten. Niet omdat ik bang ben dat ze dik wordt, maar wel omdat ik van haar niet zo’n abnormale zoetekou wil maken als ik zelf ben. Score maandag: taartje, ijsje, 6 chocokoekjes, score gisteren: taartje (veel jarigen op het werk), vette tosti, uit eten met aarbeienbavarois. Dinsdag sloeg ik ook al veel achterover. Het is dat ik geen aanleg heb om loeidik te worden, want anders zou ik nu ton- en tonrond zijn!

Groetjes Rainbow, trotse mama

Zeg nooit nooit het Rainbow dat kan altijd nog komen. Maar ik zit te kwijlen ik ben gister bij de dieetist geweest enne das geen vetpot hoor wat ik nog mag

Maar ik heb gezegd dat ik op Morgan (en mijn) verjaardag even nergens op let. Dat mocht ook zei ze en dan nog zit ik wel aan de zoetjes en light cola en zo.

Maar zucht wat zou een koekje lekker zijn nu

Groetjes,

Michèle

Tja, ik merk ook wel dat ik minder kan eten hoor. Ik kijk er alleen niet naar, maar ben in drie jaar tijd ook wel 6 kilo verzwaard, van 56 naar 62! Maar met die 56 was ik wel een beetje dunnig zonder borsten enzo. Nu zie ik er toch beter uit, vrouwelijker! Ik heb al 500 pogingen gedaan om naar 60 te gaan, maar ik kan het gewoon niet. Sonja lukt niet, repen niet, niks…Ik hou te veel van lekker eten, lekker Brabants Bourgondisch! En alles wegspoelen met rosé!

En ja, jij bent zondag ook jarig! Dat is makkelijk te onthouden. En dan Morgan de 3e! Maar…jij bent toch ook niet te zwaar???

Ik ben de 30ste ja en Morgan 3 sept. Maar we vieren het samen op haar verjaardag.

Ik ben 1.61 en weeg 70 kilo… Dus ja ik ben te zwaar. Mijn BMI en vetpercentage zijn ook te hoog. Dus alles moet naar beneden met die suikerziekte.

Groetjes,

Michèle

Aha…maar met de dietiste moet het wel lukken. Heb je een goede stok achter de deur! Succes meid en niet te veel aan ijsjes denken enzo. Maar…als je jarig bent mag het natuurlijk wel even! Toch!

nee idd chocomelk en fristi is idd iets te.
maargoed lekker appelsapje op een dag. en ik blijf het dus toch gewoon geven zoals ik nu heb gedaan.
verder eet ie hartstikke goed en drinkt zijn melk goed leeg dus dat ik toch wel belangrijk…als ie zoiets had van: nee ik wil appelsap en geen melk. en dronk daardoor geen melk meer werd het een ander verhaal.
hij was net supermoe.
na het warme eten even in bed gelegd.
we waren op de verjaardag van de moeder van mijn vriend en toen we terug naar huis moesten reed de bus niet! het was snikheet en 10 min later nog geen chaufeur in de bus (we zaten er al wel in. stampvol was het al)
half uur later komt er ineens een andere bus aangereden die die kant op ging weer.
moesten we overstappen en kwam die 1ste chaufeur die een half uur eerder al had moeten rijden aangescheten tjonge zeg! is toch niet normaal. rico had het bloedje heet en zijn drinken was al op.
nouja thuis heeft ie dus wat later warm gegeten dan normaal en lag ie uiteindelijk om half 7 op bed. het arme schaap had namelijk nog maar 1 slaapje gehad en was doodmoe.
toch sliep ie pas om 7 uur en om half 8 moest ie zn fles alweer haha.
was helemaal overstuur omdat ie zo moe was.
dus na zn fles meteen weer naar bed gebracht… eerst snel verzorgd natuurlijk maar daarna zn bed in. en sliep meteen weer.
ik kan zelf ook ewl een goede nachtrust gebruiken nu

@rainbow Ja met me verjaardag mag het wel. Ik ga de taart niet overslaan enne ik heb een heel schema wat door de weeks, in het weekend en op feestdagen zeg maar mag. En het is niet dat ik niks mag, maar nu moet ik er extra op letten en niet elke dag koek eten of zo. Ha ha ha ben geen snoeper, maar als je het niet mag zeg maar…

@ Inge. Arm schaap. Had die chauffeur nog een verklaring?? Ik heb het een keer toen ik naar me werk moest. Toen vielen er duitse chauffeurs in en die kwam echt 15 min te laat, dus ik zeg je bent te laat. Ja zegt is gebrekkig nederlands eerst nog koffie en raugen. Dus ik zeg ja ik te laat op me werk. Nou puft ie ik mocht blij zijn dat hij reed anders kwam ik nergens. Ik heb wel een klacht ingedient tegen hem en sindsdien vertrok hij elke dag op tijd, maar mijn aankijken deed ie niet meer. Oh ja wel wegrijden als ik aan kwam rennen want hij moest op tijd vertrekken. De etter.

Groetjes,

Michèle

Het was tenslotte een Duitser Michèle…

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Ja ik weet het Mriek, maar ik heb soms nog hoop in de goedheid van de mens

Groetjes,

Michèle

Dat siert je.

Groetjes,
M

Lilypie Tweede Ticker

Dank je.

Groetjes,

Michèle

pff ja belachelijk toch
nou
uiteindelijk kwam dus dezelfde lijn aanrijden die wij dus moesten hebben, moesten we overstappen en die chaufeur was dus al kwaad op die andere chaufeur, want die kwam dus een half uur te laat aanlopen en zei dat wij in zijn bus moesten zitten en dat die andere geen dienst meer had.
toen zei die 2e chaufeur: jij bent een half uur te laat dus nu chaufeur ik ook!
die andere: tja kan gebeuren he \iedereen komt wel is te laat: die 2e chaufeur weer: niet in dit vak!" chaufeur 1 weer iets in de zin van: ik neem nu de reizigers mee.
maar chaufeur 2 deed toen de deur voor chaufeur 1’s neus dicht (haha) en reed aan.
enterecht dus. mijn vriend was na 10 minuten al chagerijnig naar binnen gelopen en gevraagd wat er aan de hand was.
ja kon nog wel even duren.
en daarna ook hij de enigste die het inititatief had genomen om te vragen aan chaufeur 2 met welke bus we nou mee moesten en hoe het allemaal zat.
toen kwam er dus uit dat die chaufeur 1 gewoon te laat was en chaufeur 2 vond dat belachelijk dus zei dat we moesten overstappen…zucht… snap je het nog?

Ja ik snap het nog. Wij hebben het heel soms met de trams hier, Dan moet de een op de ander wachten. Je begint dan zeg maar om 17.00 dus stap je op de tram die om 17.00 bij zeg maar halte jansenstraat is. Niet in de remise. Maar als de 2e bestuurder te laat is MOET de eerste wachten want zijn dienst zit er op. Dus das ook wel eens wachten. Een kennis van mij werkt bij de HTM en die zegt ook dat daar best fikse uitbranders op staan.

Groetjes,

Michèle

pff ja ik herinner me preston palace nog wel.
we moesten in Utrecht dus ook overstappen voor de trein rechtstreekt naar Eindhoven. we moesten dus met zo’n roltrap eraf, en je weet nog wat ik erover zei: vond het doodeng rico en papa op dat ding dacht echt van pfffffffff…
enfin we zaten in de trein (de vorige hadden we al gemist) daar wachten wachten (was opzich niet erg, zaten in zo’n trein waar het nederlands elftal ook wel is mee gaat. airco alles eerste klas echt heerlijk) komt er een gozer aan zegt ie: ja sorry we hebben geen machinist!! moesten we dus overstappen en wel 2x de roltrap op en af en ik was echt zenuwachtig van die onzin haha.
en nouja…toen zaten we in een trein ZONDER airco (op een snik hete dag) en we hadden niet eens een stoel. konden we anderhalf uur gaan staan in die junk trein.
(ja echt stikte van die hero gastjes)
tralalaaaaa

Hmm schiet altijd lekker op zeker als je denkt dat je luxe vervoer hebt.

Groetjes,

Michèle

ja precies, wordt je eens als een koningin behandeld pakke ze het ook meteen weer van je af

rico heeft net lekker gegeten,
erwten met wortelen aardappel en gehakt, en hij greep zo in mijn macaroni dus had ik m daar ook een paar hapjes van gegeven.
daarna had ie nog zo’n goedkope versie van danoontje gehad met frambozensmaak.
en ik heb geen toetje

Ah arm schaapje… ik voel met je mee. Wij gaan morgen met de trein

Morgan had bloemkool met aardappels en tartaar. Ze had er al rauwe van gegeten ook toen ik zat te schillen en ook nu heeft ze met smaak gegeten en vla na. Enne ik mag geen toetje

Groetjes,

Michèle

vanwege dat suiker??
dan mag je baby toetjes kopen voor jezelf

Mag ik ook niet schat, zit ook wel iets suiker in.

Groetjes,

Michèle

is het zo heftig dan? omdat je zei iets van suiker overgehouden… maar mag je dan heeeeeeelemaal niks?
wat mag je dan nog wel, tjonge kunnen ze daar niks meedoen? dat je bijvoorbeeld wel eet in mate maar je suikerspiegel dan nog wel op pijl kan houden met medicijnen weet ik het?