Wil, ik ben het helemaal met je eens! Het gaat vooral om de dikmakende tussendoortjes. Al zou ik Eva niet, zoals ik dat laatst op het strand zag, een fles van 300cc appelsap geven. Die fles zat echt tot de nok toe vol. Eva zou het niet eens lusten. Maar wat je zegt, een beetje zoet is niet slecht. Vind ik dan. In Covelt zitten ook geen toegevoegde suikers en van die 100cc (soms dus 50-50) krijg ik echt niet meteen een dikzakje. Ze geeft niks om koekjes ofzo. Ik gaf haar laatst een likje ijs en ze zag het ijsje en draaide haar hoofdje weg. Ze was niet geïnteresseerd. Het zou zeer goed kunnen dat ze zondag niet eens gebak wil! Nou, dat eet ik dan met liefde op!
Enne…ik ga Eva alleen Fristi of Chocomel geven op een terras of met een feestje ofzo, want daarin zit zoveel suiker dat ze zou stuiteren denk ik. Ja, met suiker, daar ga ik zeker wel op letten. Niet omdat ik bang ben dat ze dik wordt, maar wel omdat ik van haar niet zo’n abnormale zoetekou wil maken als ik zelf ben. Score maandag: taartje, ijsje, 6 chocokoekjes, score gisteren: taartje (veel jarigen op het werk), vette tosti, uit eten met aarbeienbavarois. Dinsdag sloeg ik ook al veel achterover. Het is dat ik geen aanleg heb om loeidik te worden, want anders zou ik nu ton- en tonrond zijn!
Groetjes Rainbow, trotse mama