Antislipsokken


#1

Over iets minder dan 3 weken is morgan 18 maanden en aangezien ze aardig grote voetjes heeft dacht ik ik ga even kijken voor nieuwe sokken, zeker gezien ik zo’n hemafan ben kwa sokken. Alleen de antislip lopen maar tot 18 maanden en de ‘grotere kindjes’ sokken beginnen vanaf maat 23, nou is dat niet zo’n probleem maar ze hebben geen anti slip. Weet iemand van jullie waar je wel anti slip sokken in grotere maat hebben want ze holt overal heen maar op gewone sokken glijdt ze uit op het laminaat omdat ze niet rustig kan/ wil lopen en op blote voeten nu wil ze niet en vind ik te koud.

Groetjes,

Michèle


#2

Bij de zeeman hebben ze vaak anti slip sok sloffen
tja hoe leg ik dat uit hahahaha, hoop dat je hem snapt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#3

Ja die heb ik maar die doet ze uit, Dat zijn ondingen ze slobberen en ze kan er alleen maar mee stil zitten willen die niet uit gaan.

Groetjes,

Michèle


#4

Ik heb Tim nooit anti slipsokken aangegeven, dus geen idee waar je die kan kopen. Maar ze zal toch eens moeten leren dat ze niet altijd maar kan rennen. Misschien dus goede reden om gewone sokken aan te trekken. Niet dat je haar nu bewust moet laten vallen, maar misschien leert ze dan wel sneller om wat rustiger te lopen. Omdat ze toch merkt dat het op sokken wat gladder is.

Groetjes,
SAndra

Lilypie Tweede Ticker


#5

Hier ook een grote fan van anti slip!
Waar je de grote maten kunt kopen weet ik niet helaas. Thoby heeft nog een klein maatje.

Maar misschien wel een tip,

Ik laat thoby thuis vaak in een truitje en een maillot rond rennen.
Lijkt me zo lekker zitten…maar probeer maar eens een maillot te vinden met anti slip…nergens te krijgen!
Dus…heb ik een rolletje anti slip gekocht en met de hand een paar stukjes van die anti slip onder zijn maillotjes genaaid! Werkt perfect en was zo gebeurd.

Groetjes
Margot


#6

Ik doe sokken over der maillot aan, warme voeten en geen gedoe met naald en draad.Maar ik ben vrij volgende week misschien met pappa maar eevns gaan snuffelen en anders zal ze er inderdaad aan moeten geloven. Helaas wil het kdv wel liever dat ze anti slip aan heeft. Misschien vind in sloffen die ze niet zo snel uit kan krijgen.

Groetjes,

Michèle


#7

Dan lees ik even mee want ik heb Nick ook altijd sokken met anti slip aangedaan. Ik haalde ze altijd bij de hema. Maar inderdaad ze gaan niet verder dan 18 maanden.
Ik zal ook vast eens gaan neuzen. Misschien bij de Prenatal of andere babyspeciaalzaak. En ik ben niet zo van naald en draad dus dat is geen optie.

Groetjes Bianca


#8

weet dat ze ze bij de zeeman verkopen maar vanaf welke maat weet ik niet.
rico heeft ook slofjes met anti slip, en volgens mij ook van de zeeman, en heb ook mt 24 daarvan al

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#9

Oke zal ik daar zo ie zo even kijken van de week. Stom ik was er vanmiddag want ze is uit der pyjama’s gegroeid maar ja ik was HEMA minded dus niet gekeken

Groetjes,

Michèle


#10

hahaha, ja ik heb dat ook heel vaak dan ben ik in een speciale winkel, maar dan voor dingen die even voorrang hebben en dan vergeet ik de andere dingen die ik moest hebben.
of juist net andersom, dan neem ik alle onzinnige dingen mee, kom ik thuis: shit pampers vergeten" kan ik weer terug!

Lilypie Tweede PicLilypie Tweede Ticker


#11

ha ha ha ik heb alleen de nijging pampers te vergeten als ik wegga. Zoals laatst heel morgan der tas ingepakt voor het logeren, had ik alles alleen geen luiers. En Mervin zal ook niet even meedenken dan. Dan kan ik echt pissig worden.

Groetjes,

Michèle


#12

Ik heb indd ook antislipsokken van de zeeman maar weet niet of ze die ook in meisjes hebben.

Was er op aan het googlen en ze hebben ze zelfs bij ikea
Maar er staan sites bij waar je voor een paar sokken 10 euro betaald. Weet je waar je ook nog zou kunnen kijken, op de markt.

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#13

ja daag 10 euro voor een paak kindersokken geef ik ook niet uit hoor. Maar de markt is inderdaad een goede tip !
Volgende week maar eens kijken…

Groetjes Bianca


#14

HOi,

Hans textiel, Zeeman en geloof het of niet meer hier ook bij de ikea verkrijgbaar. Verder denk ik ook wel bij een scapino ofzo.

groetjes

lon106


#15

Wij hebben die van Ikea, ze zitten goed maar de kleurtjes vind ik niet echt geweldig. Ze waren nog geen vijf euro per drie paar geloof ik. met familycard nog wat goedkoper.

Slofjes waar wij helemaal weg van zijn (en die hier niet uitgedaan worden) zijn die van aapie babyschoenen. Ze hebben een eigen site. Maar Morgan heeft een grote voet als ik het zo lees? Die Aapies hebben ze ook wel in XL maten maar ik weet niet of Morgan ze dan nog past. Wij hebben pas ook zo’n soort slofje in Duitsland gekocht (waren op vakantie bij Aken), daar verkopen ze ook grotere maten. Het zijn volledig leren slofjes, je zou denken dat je daar dan ook mee uitglijdt. Heeft Julian tot nu toe nog geen last van gehad


#16

Hahaha, ik ben ook altijd gefixeerd op de HEMA-sokken. Ik heb alleen die, in alle soorten en maten en met die anti-slip teentjes erop…Die zitten perfect! Eva heeft kleine voeten en kan die nog goed aan. Ik zou ook eens op de markt gaan kijken. En van die slofsokjes dan? Die heb ik van Hello Kitty van H&M? Met antislip-puntjes erop. Gaan wel zo uit trouwens…Hmmm…blote voetjes? Is wel koud…Moeilijk! Prenatal heeft dacht ik ook grotere…maar pin me daar niet op vast! Succes en Morgan niet laten rennen…hmmm, weet niet of dat gaat lukken!

Groetjes Rainbow, trotse mama


#17

Morgan heeft maatje 21/22 schoenen, maar brede voeten. Dus ik moet even kijken. Maar we kunnen inderdaad wel even op de martk kijken want zo zonder is nog geen succes denk ik.

Groetjes,

Michèle


#18

Moet zeggen dat Dylano nog steeds op blote voetjes loopt, zie mijn foto’s op hyves van zijn sokken, toe waren we dus net 5 minuten thuis. zucht

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#19

Ha ha ha dat bekkie dat ie erbij trekt ook. Nee Morgan houd ze gelukkig wel aan maar ja hoe lang kunnen ze nog aan

Groetjes,

Michèle


#20

Hoi,

Hier toen de kinderen jong waren zootjes van de schoenenzaak.
Met 1 jaar sloffen aan, bij de scapino gekocht.
Nu ze ouder zijn ook nog steeds sloffen aan.
Schoenen uitdoen in de berging en de sloffen aandoen in huis.
Zijn ze zo gewend. Lopen nooit op sokken of blote voeten.
Nou ja, alleen in de zomer dan wel of dan van die badslippers aan.
Heb nooit antislip sokken gehad. Maar zag ze wel een keer bij Zeeman liggen.

Groetjes Lisan.