Antislipsokken


#21

Lekker hè dat kopppie

Das heel makkelijk als je kindjes hebt die alles aanhouden, maar das hier dus juist het probleem

Dylano houdt niets aan

Liefs Michelle

Lilypie Kids Birthday tickers

Lilypie Second Birthday tickers


#22

@Lisan, ik heb nog nooit sloffen gevonden die ze gewoon aanhield en dan bedoel ik niet omdat ze ze zelf uittrekt, maar omdat ze gewoon niet goed aan blijven zitten.

Groetjes,

Michèle


#23

@ Michèle
Julian heeft ook erg brede voetjes en nog een raar hoge wreef ook (heeft Morgan dat ook?). Loopt hij hier zonder slofjes, dan zijn z’n sokken zo verdwenen. En dan ook echt verdwenen! Geregeld sta ik te kijken van de plekken waar hij ze weet te verstoppen: hondenmand, boekenmand, papa’s kastje of gewoon in zijn blokkendoos.
Door zijn brede voetjes loopt hij niet lekker op slofjes met een harde zool, hij zwikt daar doorheen of ze hangen half op zijn enkels (met uitzondering van de bredere Kiddykicks van Scapino, die hebben een harde hiel waardoor ze netjes blijven zitten) of de slofjes zijn allemaal te smal. Na een paar leren slofjes geleend te hebben, waren we helemaal om. Niks harde zolen, gewoon lekker flexibel. Goed voor de voetjes :smiley: Hebben hier Zootjes gehad, maar die zijn eigenlijk ook te smal voor ons mannetje.

Mmm, waarom vertel ik dit eigenlijk allemaal…Never mind, wil alleen die leren slofjes aanraden Ze vallen breed en ze geven heerlijk warme voetjes (zonder dat het zweetvoetjes worden), blijven netjes om de voetjes zitten en je hoeft nooit meer op zoek naar antislip sokjes haha.


#24

Nou ja der wreef is niet echt hoog. Ik heb heel smalle voeten en een hoge wreef en pappabreed met lage dus ze heeft mijn benen met pappa’s voeten. Ik moet echt even gaan zoeken, ook weer een leuk klusje voor deze week

Groetjes,

Michèle


#25

ik koop wel eens antislip sokken bij de action…



#26

Ik heb net sloffen gevonden bj de zeeman. Helaas wel met een harde zool maar hij is heel flexibel. Ze wilde ze meteen niet meer uit

Groetjes,

Michèle


#27

Hier ook HEMAsokfan! Nora kan die tot 18 maanden nog wel even aan.

Sinds de winter hebben we wel slofjes aan bij Nora. Dat was wel even zoeken naar goed, maar we hebben nu bij de scapino goede gevonden, zwarte, met klittenband aan de zijkant. Als ze er echt voor gaat zitten, krijgt ze ze wel uit, maar ze gaan niet uit zichzelf los. Daarvor hadden we 'kerstslofjes, van de Hoogvliet! Vond ze zo schattig, 2 euro! We hebben er maanden mee gedaan, die hadden zeg maar om de enkel heen een elastiekje, gingen ook niet zo maar uit.

Ik kan slofjes toch wel aanraden zeker met dit weer.

HEMA heeft volgens mij wel een aantal grotere sokken met anti-slip, alleen niet zo’n hele lijn als bij de kleinere maten.

Succes en geniet van je vrije weekje!

liefs

Lilypie Second Birthday tickers