Wat hebben wij hier thuis toch een haai! Gisteren dronk ze opeens zelf, met haar handjes hield ze de fles vast tijdens het drinken. Dat ging goed. Daar was ik al blij mee, want ze vertikte het eerst om zelf te drinken. Vandaag zei haar leidster op het kdv dat mevrouw gewoon uit een tuitbeker zat te drinken, terwijl ze dat noooooit deed. Ze zei al: ‘Er is een wonder gebeurd!’. Eef zag dat de andere kindjes ook uit zo’n beker dronken en toen deed ze het ook. De haai. En hier net doen alsof ze écht niet weet hoe het moet!
Enfin, ik had er al 5 bekers staan ofzo en die pakte ik er maar weer eens bij. In sommige zat al schimmel! Tja, ooit diksap eruit gehaald en ze vergeten om te spoelen…Ik pakte de schimmelloze Difrax antilek. Misschien zit het ventiel niet goed ofzo, maar dat ding lekt als een gek. Ook die van Avent is zo lek als iets, heel de vloer lag vol water! De Bibi is ook al niks! Welke hebben jullie? En is er eentje die echt NIET lekt?
En wie heeft die van Difrax? Hoe werkt dat slow-fast blauwe ventielrubbertje in hemelsnaam? Ik heb het er gewoon op gedaan, volgens mij kan dat maar op één manier en het witte ventiel zelf kan volgens mij ook maar op één manier. Nou ben ik niet wiskundig en niet goed in puzzelen, maar zo moeilijk lijkt het me niet? Toch lekt het ding zodra ik 'm op z’n kop hou. Niet een druppel, maar hele scheuten! Gebruiksadvies graag!
Groetjes Rainbow, trotse mama

Gewijzigd door - Rainbow op 19 Aug 2009 22:47:16