Ik had even gemaild naar Difrax en ik waarschijnlijk zit het ventiel niet helemaal goed. Ik moet dat even testen en anders mag ik de beker ruilen. Daar heb ik niet zo’n zin in, want ik heb dat ding al maanden en ik heb geen idee waar ik 'm toen gekocht heb! En dat ruilen gold alleen bij zaken met een Difraxvertegenwoordiger. Tja, hoe weet ik die nou te vinden? Maar goed, op zich dachten ze wel met me mee en de beker met harde tuit lekt niet.
Ik vraag me toch al af waarom ik al die bekers koop, want Eva drinkt er dus gewoon wéér niet uit. Vandaag op het kdv had ze weer geen sap op. Ook niet uit de fles. Ik geef de tuitbeker wel en dan zet ze 'm aan haar mond, maar uiteindelijk drinkt ze helemaal niets. Gisteren aan zee ook niet. Ze is geloof ik op het kdv het enige kindje dat zelden iets drinkt. Ik geef de beker dan maar, zodat ze wel kan oefenen. Zou het helpen als ik daar ook melk in ga doen? Dat ze dan ‘gedwongen’ wordt om daar uit te drinken omdat ze anders honger heeft? Of werkt dat averechts? Het is echt een probleem! Ik vind het best wel vervelend dat ze niets drinkt, maar goed, dat weten jullie wel!
Groetjes Rainbow, trotse mama