Andere voeding

Hoe gaat het nu met de andere voeding Bieb
Ben benieuwd

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

quote:
Hoe gaat het nu met de andere voeding Bieb Ben benieuwd

Hmm…ik kan nog niet zeggen dat ik veel verschil merk, maar goed, we zijn pas vanaf vrijdagavond bezig.
Nu dus zo’n 4 dagen.
En wat ik begrepen heb is dat het dus wel 1 a 2 weekjes kan duren voor je echt verschil merkt.
We wachten maar af
Straks eerst naar het cb om haar te laten wegen (na 3 weken! )
Ben erg benieuwd!

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

OOO spannend ben ookbenieuwd wat ze aangekoemn is
Justin moet volgende week maandag naar het cb krijgt meteen zijn eerste prik
Wij zijn vandaag met de andere speen op de fles begonnen
Normaal deedJustin 10 min over een fles nu hebben we er de oude speen af en toe erop gedaan anders had ik nu nog gezetten hahahaha
Maar we blijven door gaan

Hoi heleen.

Dus nu is hij weer te lang bezig met zijn flesje wat een gedoe hé!
zo ben ik ook een tijdje bezig geweest tot ik eindelijk de juiste speen gevonden had.

Welke heb je gekocht? de S want die duurde mij op een gegeven moment ook veel te lang dan zat ik zoms wel een uur tot anderhalf op de bank. (vermoeiend)
toen heb ik de M geprobeert en die ging goed 20-30 min en het was op.

veel suc-6 allemaal

Groetjes Marianne Mama Van Ruben.

Ik heb van Difrax de S speen.
En dat gaat echt prima, ze doet ongeveer 15 minuten over een flesje van 130 cc.

Groetjes Bianca, mamma van [url=“http://www.stephanveenhuizen.kleutersite.nl/”] Stephan /url en Kaya (19-11-2005)

Ja die heb ik ook Difrax de S
Morgen gaan we ff een m halen
Hij heeft vanmiddag wel 4,5 uur geslapen met een fles van 200 cc
Maar we blijven proberen
Bedankt in ieder geval

Kaya heeft vandaag trouwens voor het eerst om de 4 uur gedronken in plaats van om de 3 uur.
Soms was het ff rekken maar het viel erg mee.
Dus vandaag kom ik netjes uit op 6 voedingen

Ze krijgt nu trouwens vrij laat haar laatste voeding (half 12)
Ben erg benieuwd wanneer ze nou vannacht komt.
Normaal gesproken tussen half 3 en 3 uur.

Nou, we zijn nu weer overgestapt naar andere voeding.
Was niet de bedoeling maar toch…
Met die voor hongerige baby’s zat ik nu eindelijk op 6 voedingen i.p.v. 7
Dus wat dat betreft ging het goed.
Maar elke dag kreeg Kaya meer krampen.
De laatste paar dagen was al niet echt leuk omdat ze dus bijna de hele dag aan het piepen was. Erg sneu.
Maar vandaag heeft ze dus echt urenlang gegild en gekrijst van de kramp.
Jee, ik kreeg haar amper stil
Ze krijste zo hard dat we elkaar gewoon niet meer konden verstaan.
Pffff…dan huil je zelf zowat mee op het laatst, zo zielig…

Dus Peet uiteindelijk naar de AH om Friso Comfort te halen, tegen krampjes en spugen dus.
Ik hoop niet dat ze nu terug valt naar die 7 voedingen, maar dat zien we dan wel weer.
Alles beter dan een baby met enorme pijn

OHHHH wat zielig en ze is nog maar zo klein. Ik hoop echt dat het dan nu zeker wat helpt tegen de krampjes.
Dikke knuf voor dr

oh wat erg voor der!!! hopelijk helpt het vlug want das niet niks he!! hopelijk is het weer vlug vergeten!

liefs jessica, &

ach arm meisje
wat ziellig zeg pfff die rot krampen
heb je trouwens cinababy al geprobeerd Bieb?
Bij Justin helpt het wel
Succes meid met je meisie

aaach wat zielig voor je moppie!

ik hoop dat die andere voeding beter gaat, dan maar een fles meer vind je niet?

hopelijk gaat het snel weer beter, sterkte

groetjes christa mama van diantha

Ik hoop dat het allemaal wat beter gaat met Kaya, en dat de nieuwe voeding aan slaat?
Want ik kan me voorstellen dat je zelf ook wel een beetje uitgetelt begint te raken.

Groetjes Marianne Mama Van Ruben

Hoi Bieb
Merk je al wat verschil met deze nieuwe voeding?
En hoe is het met Kaya nog steeds krampjes?

Ze heeft nu 6 voedingen gehad met die nieuwe voeding en het lijkt beter te gaan.
Na de eerste voeding gisterenavond viel ze uitgeput in slaap (ze was de hele dag al aann het huilen geweest, dus total loss)
Vanmorgen is ze wel wakker geweest vanaf 8 uur, maar toen had ze het wel naar haar zin.
En de rest van de dag heeft ze weer geslapen (ff schade inhalen na gisteren )
Nu is ze vanaf 15.45 wakker, heeft fles gehad en daarna begon ze dus weer te huilen…
Nou ben ik er alleen nog niet 100% achter of dit door krampjes komt of dat ze gewoon een soort huiluurtje heeft.
Stephan heeft dat nooit gehad dus ik weet niet echt hoe een baby dan huilt. Echt keihard of meer een beetje zeurderig?

Nee, het zijn toch echt krampjes waardoor ze nu huilt…

Oh wat zielig is dat he.

Wij deden venkelwater door de flesjes. Dat hielp erg goed.
1,5 ml per flesje geloof ik. Echt heht proberen waard hoor!
Alles beter dan die krampjes.

Tessie

hey bieb, hoe gaat het nu met kaya?

vanmiddag had ze nog krampjes he?
als diantha krampjes had , legde ik haar omgekeerd in mjn armen, dus met haar buikje naar beneden. leg ik het duidelijk uit? volgens mij niet. dan keek ze naar beneden dus.
of ik legde haar op haar buik op schoot kon zo haar ruggetje lekker masseren. of lekker in badje.

ik hoop in ieder geval dat ze nu lekker slaapt en geen last meer heeft.
groetjes christa mama van diantha

Bedankt voor jullie reakties weer!

Het gekke is dat Kaya dus nog harder gaat huilen als ik haar op haar buik leg…
Ik had al eens eerder gehoord dat baby’s dat prettig vinden als ze kramp hebben, maar zij dus niet helaas
Ook die houding op mijn arm (die je best duidelijk uitgelegd heb Christa ) vind Kaya niet fijn.
Ze slaapt nu trouwens en ik ga haar nu haar laatste fles voor vandaag geven.
De krampjes zijn in ieder geval minder dan gisteren. Hopelijk morgen wéér een beetje minder

Hoi Bieb
Ben er een beetje laat mee maar misschien kun je een paar flesjes aanmaken met rooibosthee
Het helpt niet meteen maar na een dag of thee merk je dat ze rustig word en zich iets prettiger voelt
Bij Justin helpt het heel goed
Ik ben nu Justin zijn oogjes aan het schoonmaken met rooibos thee en ik zie nu al verbetering
Dus is het het proberen waard denk ik
Succes met je meisie