Andere titel, originele doet er niet meer toe

Hij zegt : als er wat is dan bel ik wel een ambulance.
Nou zeg ik, die nemen me echt niet mee hoor als je zelf een auto voor de deur hebt staan maar gewoon niet kan rijden omdat je teveel gedronken hebt.

Hij kan wel lekker koken en leg me goed in de watten nu ik zo hoogzwanger ben maar soms… grrrr

ahjoh…

mannen

sla alvast dat nr van die taxi op je gsm…

enne meiden , ik hoop dat jullie kunnen zien dat wij niet de kliek zijn alleen dat we elkaar al iets langer kennen dus …

he tis nu effe qalexandertijd

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Denk ik advies te kunnen vragen aan Asje, heet de topic ineens Asje weet het ook niet meer ! Kimmetje mag ik jou ook mailen net als Sje, ik heb nl. een klacht !!!

laat komen die klacht

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Oh luitjes, nu lijkt het net alsof ik Kim echt zo vaak mail, maar dat is helemaal niet zo. Ik ben meestal de reclame-speurhond.

Overigens Miranda, met klachten over Asje kun je ook bij mij terecht hoor. Ik verzamel ze voor Kim en geef ze dan in 3 etappes per dag door.

Groetekes, Sje

wou jou net advies vragen wat ik met me vent aanmoest, die hier van de stress zit te drinken omdat de baby maar niet komt en schrijf jij dat jij het ook niet meer weet. Ga er wel vanuit dat de bazen van Ikkeben mij kunnen helpen en kunnen voorzien van adviezen hoor hihi

Zo heb heel wat gemist zie ik een lekkere borrel
Hoop dat het verder nog opgelost word vandaag ofzo

Groetjes van Heleen mama van Robin en Justin

Eens kijken Miranda, wat is wijsheid.

Je verveelt je natuurlijk te pletter omdat je over tijd bent, dus je hebt alle tijd om op datingsites naar een andere vent te zoeken die niet drinkt. Dan ben je in elk geval verzekerd van gratis vervoer naar het ziekenhuis in plaats van dat je een taxi moet bellen omdat je man lazarus op de bank ligt.

Groetekes, Sje

Goed…

Ik wil toch nog ff reageren.
Ik lees net dat er, nadat ik lekker mijn bedje in ben gegaan, er nog een aantal reakties zijn geweest.
Ik ga niet mijn excuus aan bieden voor iets wat ik niet heb gedaan…
Ook ik heb veel gehad aan deze site in een periode , dat het ff niet zo lekker ging, en vind het jammer dat het nu op deze manier moet gaan.

Als IK mensen toch gekwetst heb op de een of andere manier, onbewust,dan spijt het me wel.
Ik ben daar zeker niet op uit geweest.
Maar ik ben niet van mening dat ik andere volwassen mensen op hun fouten of daden moet gaan wijzen.

Gr Wendy

quote:
Zo heb heel wat gemist zie ik een lekkere borrel Hoop dat het verder nog opgelost word vandaag ofzo

Ik hoop ook dat het vandaag verder opgelost wordt. Logde al speciaal vroeg in om te kijken of er nog nieuws was in dit topic en of ik nog “excuses aanvaard” kwijt kon. Die liggen hier hartstikke in de weg namelijk.

Groetekes, Sje

Tja op zich wil ik ze best voor je opruimen, want ik ben best netjes

Groetjes Wendy

Nou, doe een poging zou ik zeggen. Ik ben een en al oog.

Neem gerust de tijd voor je opruimpoging want ik ga nu afsluiten omdat ik met mijn dametjes ga zwemmen. Vanmiddag ben ik weer online. Dus dan lees ik je opruimactie wel. En misschien die van Nancy ook, wie weet.

Groetekes, Sje

quote:

Als IK mensen toch gekwetst heb op de een of andere manier, onbewust,dan spijt het me wel.
Ik ben daar zeker niet op uit geweest.

Bij deze dan…

Oké, jij bent de tweede winnares van een “excuses aanvaard”.

Groetekes, Sje

kijk, dat lees ik nou graag !

Dat laatste dan, niet dat wat jij eerder aan mij schreef Sje ! FOEI !!!

Ik heb de liefste, knapste vriend die ik me maar kan wensen dus nee hoor,
geen tijd verspillen aan zoeken naar een andere vent op datingsites.

Je kent me toch Miranda?!

Groetekes, Sje

Hey dat gaat de goede kant op he
Gelukkig maar

Jaja, gaat inderdaad de goede kant op. Heb nog 1 “excuses aanvaard” over, maar ik vrees dat Nancy daar geen interesse in heeft.

Groetekes, Sje

Dan laat je die toch lekker waaien Sje
Ik vind het wel top dat de andere twee meiden het wel hebben gedaan

Vind ik ook goed van ze. Is niet niks namelijk.
En dan vind ik dat ik ook mijn poot niet koppig stijf moet houden en niks met die excuses moet doen.

Als ik nou die “excuses aanvaard” echt over ga houden, is er dan nog iemand anders die ergens spijt van heeft en dat hier op wil biechten? Kom maar over de brug hoor! Ik heb nou al zo’n golf gehad in de afgelopen dagen, kan nog wel iets bij.

Groetekes, Sje