Ik ben zo gefrustreerd Sje, dat de baby er nog niet is.
Als ik nou even flinke bonje met jou maak ?
Lucht mij dat misschien enorm op en kan ik daarna die excuses
inzetten die jij nog klaar hebt liggen
Ik ben zo gefrustreerd Sje, dat de baby er nog niet is.
Als ik nou even flinke bonje met jou maak ?
Lucht mij dat misschien enorm op en kan ik daarna die excuses
inzetten die jij nog klaar hebt liggen
tis nu hopelijk wel een keer over…met of zonder excuses, die ik niet zo belangrijk vind… laten we het effe gezellig houden hier en als mensen het niet meer leuk vinden hier… niemand heeft je ooit gedwongen lid te worden en we zijn allemaal onszelf… heb het nu wel effe gehad met het excuses spelletje wellus nietus…niemand is perfect
al met al gaat het helemaal nergens over.
kimmie gaat vakantie boeken lekker gezellig knus op de camping rond het kampvuur… binnenkort ikkeben meeting voor iedereen… dus echt iedereen
quote:
Ik ben zo gefrustreerd Sje, dat de baby er nog niet is. Als ik nou even flinke bonje met jou maak ? Lucht mij dat misschien enorm op en kan ik daarna die excuses inzetten die jij nog klaar hebt liggen![]()
Je tijd gaat nnnnnnnnnnnnnnnnu in! Begin maar!
Kim, waar ga je heen met vakantie?
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 11 Jul 2007 22:22:59
Dan eh… hoop ik lekker te barbeknoeien bij mijn moeder en haar man of bij mijn schoonouders met heeeeeeeeeeeeel veel pakjes onder een mooi versierde kerstboom voor de kindertjes en ga ik voor het eerst aan Joyce laten zien ( hoop ik dan ) hoe leuk sneeuw is. Dan gaan we sleetje rijden en een sneeuwpop maken
( waar natuurlijk heeeeeeel veel fotoos van gemaakt worden om in te plakken in haar fotoalbum ) en dan… zeg, het is nog lang geen kerst ! Laat ik eerst maar eens bevallen dan fantaseer ik daarna wel weer verder over de kerst !
Nou, en als je dan klaar bent met barbeknoeien, kom je die andere kerstdag gezellig naar ons!
Groetekes, Sje