Chateau Migraine heet dat dan.
Groetekes, Sje
portje erbij toe maar, staat ook bij mij in de kast voor alle bejaarde tantes… aaaaaaaah sje… nee port? kan niet…
groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!
ach alles wat ik eigenlijk wil zeggen is… in het echte leven kan ik iemand aankijken en zeggen… met een knipoog… hier komt het voor iemand die me niet kent zoooo raar over
enne die topic naam… nee asje verzin maar wat anders…
Sjow,`1 biertje en meteen een andere topictitel dan maar. Hey Kim, zit je wel dwars he van die Chateau migraine. hahaha Maar goed dat je het bier weer geintroduceerd hebt bij me dan.
Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!
verzin nou maar weer een andere titel voor ik flip
Port kan niet? Maar ik ben al bijna bejaard Kim! Echt!!! Dus toch maar portje uit de kast trekken voor mij?
Weten Nancy en Wendy dit topic nog te vinden nu de titel veranderd is? Ik heb nog 2x “excuses aanvaard” in de aanbieding namelijk.
Groetekes, Sje
Tjonge, bleh, zit ik de hele dag al me energie hierin te stoppen, komt het eindelijk goed kan ik niet meedoen met dat biertje roseetje wijntje enzo. Laten jullie nog wat voor mij over voor als ik bevallen ben ? Dan drink ik er graag ook eentje mee !
Alcoholvrije cocktails zijn ook best goed te drinken hoor Miranda. Met een scheut tonic erin smaakt het alsof er alcohol in zit en tonic is een goede weeënopwekker! (Als je er 5 liter per dag van drinkt).
Groetekes, Sje
Lievie, wat wil jij drinken dan ?
he miranda we hadden nog wel zo gehoopt dat de bealling spontaan op gang was gekomen aangezien jij de hyves had gecheckt… had je ook wat te doen… dachten we totdat je je druk ging maken en wij allemaal begonnen met hopen dat we weer allemaal digitante worden en jij onder de brievenbus kan gaan liggen want dat komen de kadootjes los hoor!!
Heb je het tegen mij, Asje? Port graag!
Zullen we van de titel maken “Eerlijk duurt het langst”?
Groetekes, Sje
Gewijzigd door - Sje op 10 Jul 2007 22:38:18
Ja, zou mooi zijn geweest Miranda als door alle opwinding in dit topic de bevalling begonnen was. Haha!
Groetekes, Sje
Miranda, deze alceholvrije is voor jouw. Heb effe speciale champie voor je besteld.
proost allemaal
Gewijzigd door - Asje op 10 Jul 2007 22:39:51
Nee, nog niet allemaal. Nancy en Wendy moeten zich nog melden.
Wat is dat trouwens voor een cocktail: wit met een rood kruisje? Zwitsers drankje?
Groetekes, Sje
En een nog een portje voor die bijdehandte digitante Sje
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa lekker prosie !!!
Me vriend zit al aan de derde halve liter, geef em net op ze’n falie.
Ik zeg, wat als de bevalling ineens begint en ik wel naar het ziekenhuis wil, dan kan jij niet rijden ! o o o zit ik even te ikkebennen… moet de boel hier wel in de gaten houden hoor
Whahahaha o jeeeeeeee nu moet je wel thuis bevallen dan.