Andere titel, originele doet er niet meer toe

Ow en nou moet ik effe slikken.

Ik kan boos zijn maar ook uitpraten, vergeten en vergeven.
Ik denk de meeste hier op ikkeben wel.
Als jij zegt dat je er spijt van hebt en je excuses aanbiedt
kun je toch proberen een nieuwe start te maken ?

Als het aan mij ligt wel. We maken inderdaad allemaal weleens fouten.
En volgens mij Nancy, heb jij van deze fout geleerd.
Toch ?

die meningen gingen over bepaalde topics , niet over de site
waarom zou ik er dan nog blijven komen
die meningen gingen over bepaalde mensen , die reageerde op topics op dat moment
op een ander moment zijn die mensen toppers , hoe ze anderen helpen
maar goed , hoe ik het ook uitleg , dit valt gewoon niet meer recht te breien
en dat is jammer

groetjes Nancy ,mama van Randy 10jr, Damon 7jr en Chloë 8 mnd

waar lees je dan dat ik me zwaar beledigd voel natasja?

quote:
Dan erbij geeft Kim aan wat wel niet een zware dag moet zijn (want wat Kim allemaal wel niet moet doen op een dag) dus dat zij eigenlijk niet moet zeuren, want dat was nog niks. Dat vind ik ook erg minderwaardig na diegene toe die de topic opent en in de put zit.
volgende keer dat gewoon melden hier op ikkeben en niet op hyves...

enne

doei natasja want hieruit blijkt wel weer dat je totaaal de clou mist… maar afijn leuk datje nog effe gereageerd hebt… en mag ik nu effe weer gewoon genieten van mijn site… waa rhet allemaal niet meer lekker loopt blijkbaar…

kijk het is en blijft makkelijk

dagdag als je het nhier niet leuk vind. welkom als je je wel thuis voelt en we net toevallig wel de juiste adviezen geven…

Ikkeben is KIM en met mij vele vele anderen waar jullie ook gewoon deel van uitmaken…

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

Nancy, schrijf dat dan ook op Hyves dat die mensen die je door het slijk haalt op andere momenten toppers zijn! Net zo makkelijk toch?

Er is best nog wel wat recht te breien. Natasja is wat dat betreft toch ook op de goede weg?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 10 Jul 2007 22:07:59

Nou moeders,
We maken allemaal wel fouten in ons leven. En Sje, Kim, Miranda en wie zich nog meer aangesproken voelt…mijn oprechte excuses en zal in de toekomst jullie een persoonlijke mail sturen als ik het ergens niet mee eens ben.
Ik hoop dat wij drieeen ons toch nog kunnen/mogen vertonen op deze site en dat we elkaar gewoon weer aan kunnen mailen(kijken).
Dames nogmaals sorry wij hebben het niet zo kwaad bedoeld als dat jullie gelezen hebben.
Gr. Natasja

en oja…
jullie zijn en blijven gewoon welkom want daar staat ikkeben voor…

en als je je ergert aan "de kliek"zeg dat gewoon hier.

Oké, Natasja is de eerste winnares van een “excuses aanvaard” van Sje.

Wie volgt?

Groetekes, Sje

Gewijzigd door - Sje op 10 Jul 2007 22:09:32

Kim. Ik mis helemaal niet de Clou, Ik bied mijn verontschuldigingen aan !!!
Ik zeg dat ik me verontschuldigingen aanbiedt aan degene die zich beledigd voelen. Kijk dit bedoel ik. Je kan wel op elk korreltje zout gaan leggen, maar dat is toch niet de bedoeling. Ik bied hierbij nogmaals mijn excuses aan, maar als jij Kim niet meer wilt dat ik op deze site van JOU reageer of ergens in voorkom, zeg dat dan ook gewoon ! Dan zijn we allemaal even eerlijk op dit moment.
SORRY ALLEMAAL !!!

Sje, bedankt dat je mijn excuses aanvaardt.

Oh ja, bij 3x “excuses aanvaard” trek ik mijn 1002e advies weer in.

Nog 2x “excuses aanvaard” nodig. Nancy? Wendy?

Groetekes, Sje

quote:
Sje, bedankt dat je mijn excuses aanvaardt.

Groetekes, Sje

he…kijk nou eens naar de tijden van de reacties… zo snel kan ik nou ook weer niet typen enne ik vraag nergens om excuses… wil gewoon ikkeben weer ikkeben hebben… en als jij vind dat ik weer eens zeur mail me dan… dat doet die Sje ook bijna dagelijks… enne dan leer je mekaar een beetje kennen en leer je ook lezen door de regels door…(sorry tussen de regels door, maar ja ik doe ook een raam los en niet open)

ene sje jij hebt al 2600 zoveel adviezen gegeven

Groetekes, Sje

Kim.
Jij kan nu toch ook gewoon reageren ipv van “EH” en “doeidoei”. Kunnen we vanaf nu dan weer gewoon ikkeben ikkeben laten ?
Kom op niet haatdragend blijven.
Alles weer goed nu ?

Ik bedoel “he”

zucht zijn we er ? Toppieeeeeeeeee. Ik eerst een heel vehaal typen, maar blijkt weer niet nodig inmiddels. Hoop dat iedereen weer lekker languit voor ikkeben gaat zitten.

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

tuulk… ben een boer blijf een boer wil je een biertje?

Doe mij maar port eigenlijk. Mag dat ook?
Proost Natasja!

Groetekes, Sje

of heb je liever rosè?
zoals asje al vind ze mijn rose hoofdpijn wijn…