@Delmira: Nee ik zei persoonlijk dat als kinderen te pas en te onpas binnen komen vallen en vervolgens ook iets te eten en drinken verwachten dat ik dat niet vind kunnen. Stel je maakt een afspraak met een moeder dat er een kindje komt spelen vind ik het een ander verhaal. Maar als je in esthers geval een trampoline hebt en de hele buurt komt de hele dag door binnenvallen om daar te komen spelen zonder dat er een afspraak is gemaakt vind ik het onzin om voor iedereen eten en drinken klaar te zetten, dat is toch veelste veel?? ik zal gek zijn flessen ranja en dozen koekjes in huis te halen voor de hele straat omdat we toevallig een trampoline hebben die in trek is.
ik heb dan geen trampoline maar ik kan me de situatie van esther heel goed voorstellen.
Ongeacht of je gelovig bent of niet… Ik weet niet wat er precies allemaal in de bijbel staat ken het niet uit mijn hoofd. Maar de Paus heeft condooms en de pil wel degelijk verboden. in 1958 werd het weer goed gekeurd maar In 1968 werd de pil overigens weer verboden, toen de paus erachter kwam dat er bij pilgebruik geen eisprong plaatsvindt. Ongeacht of dit zo wel of niet in de bijbel staat. Veel mensen die ik ken die wel gelovig zijn zijn niet heel erg voor de paus. ze luisteren gewoon naar god/jezus en zij weten wat wel of niet ok is. verder maak ik hier geen woorden over vuil.
Gewijzigd door - MamavanRico op 19 Aug 2011 08:17:19