Alvast gefeliciteerd Erik

Lieve Erik,

Wij gaan vannacht op vakantie, dus ik kan je helaas niet feliciteren morgen. Daarom wil ik je bij deze alvast feliciteren met je verjaardag. Heel veel plezier morgen met je papa en mama en natuurlijk ook volgende week zondag als alle visite komt. Leuk hoor dan ga je vast heel veel kadootjes krijgen.

Jullie krijgen allemaal de groetjes van mama, want die kan door onze vakantie even 2,5 week niet op het forum komen.

Groetjes,

Tim

Lilypie

Ja gefeliciteerd!! Morgen wordt Minke 1 zoals je weet Mriek leuk he zo dicht op elkaar!
Fijne dag Erik!!

Lang zal je leven,
lang zal je leven,
lang zal je leven in de gloria
in de gloria, in de gloria

hieperdepiep HOERA

heeeeeeel veel plezier vandaag!

een hele grote verjaardagskus van Lindsey

liefs,
Rinske

Hieperdepiep voor Erik een hele fijne dag kleine, grote vent
En hoop dat je heel veel mooie cadeautjes krijgt

Liefs Michelle, rene, madelon en dylano

Groetjes Michelle

Lilypie Kids birthday PicLilypie Kids birthday Ticker

Lilypie 1st Birthday PicLilypie 1st Birthday Ticker

Hoi Erik,

Wauw, al 1 jaar! Dat is stoer! Zelf ben ik vandaag een beetje ziek, ik heb koorts en pijn aan mijn oor, maar ik zal toch een liedje voor je zingen:

Jarige Job gaat nooit verloren, trek 'm aan zijn oren, trek 'm aan zijn oren.
Jarige Job gaat nooit verloren, trek 'm aan zijn ohohohohoren!

Kusje Eva

Groetjes Rainbow, trotse mama

Er is er een jarig, hoera, hoera
Dat kun je wel zien dat ben jij!!
Dat vinden wij allen zo prettig ja ja
En daarom zingen wij blij
Hij leve lang hoera hoera
Hij leve lahang hoeraaa
Hij leve lang hoeraaa!!

Een dikke kus van Mama en een dikke knuffel erbij van Rico!!

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

snif snif… nu ga je ons verlaten en verhuis je naar de volgende groep … maar zeg maar tegen mama dat ze ons nog veel tips en advies moet blijven geven!!

Oh ja proficiat smak smak met je verjaardag!!

Lekker kliederen met gebak… enne papier scheuren… geniet ervan…

hartelijk gefeliciteerd erik!
Nu is het baby zijn er echt af!
papa en mama ook gefeliciteerd en een fijne dag

groetjes gytha

ohja natuurlijk dan gaat ze hier weg
of misscihen ook niet, maar wij blijven ongeveer wel gelijk lopen met elkaar allemaal dus we zien elkaar wel weer terug bij de dreumese groep

Lilypie Eerste Verjaardag PicLilypie Eerste Verjaardag Ticker

Gefeliciteerd Erik en pappa en mamma natuurlijk ook. Enne mamma mag hier gewoon ons met adviezen blijven bestoken.

Groetjes,

Michèle

Er was toch al een erik-feliciteer-topic?

Groetekes, Sje

Ikke wil even zeggen dat ik jullie allemaal heel lief vind! Mijn mama heeft een goed forum uitgekozen om met andere mama’s te kletsen. Ikke lig nu lekker in bedje (stiekem typen, hihi). Vanmorgen kwamen mijn twee oma’s langs en ik ben daardoor heeel moe geworden. Ga zo toch maar even slapen denk ik…

Snappen jullie waarom mama al de hele dag af en toe moet huilen? Het is toch feest? Ikke heb het haar gevraagd, maar ikke denk dat ze het niet begrijpt, want ze geeft maar geen antwoord. Gelukkig knuffelt ze me wel heel veel, dus ikke ben toch heel blij.

Dank jullie wel voor alle mooie liedjes! Zo mooi kan ikke nog niet zingen, maar ikke ga goed oefenen voor als jullie jarig zijn.

Ikke moet nog van mama zeggen dat ze naar de andere groep gaat, maar dat ze ook heel vaak bij jullie komt spieken…en tot snel bij de andere groep!

Kus van Erik!

Groetjes!

Lilypie Eerste Verjaardag Ticker

Lieve Erik,

Fijn dat je tot nu toe een leuke verjaardag hebt.

Geeft niks dat mama af en toe moet huilen. Ze is niet verdrietig, ze is heel gelukkig. Precies een jaar geleden kwam jij uit haar buik en papa en mama hadden zich heel erg op je verheugd. Het is heel erg fijn om een kindje te mogen krijgen en je houdt daar meteen verschrikkelijk veel van. De dag waarop iemand mama wordt is de mooiste dag van haar leven.

Je mama is nog steeds heel erg gelukkig met jou en ze denkt vandaag terug aan hoe het vorig jaar was op de dag dat jij geboren werd. Die dag heeft ze ook vast heel wat traantjes van geluk gelaten.

Ga er maar vanuit dat het alleen maar een goed teken is dat mama vandaag af en toe huilt. Het zijn gelukstranen.

Pssssssssst…geef je mama even een zakdoek want ik denk dat dat nu wel weer nodig is.

Groetekes, Sje

Ikke kon van alle opwinding niet slapen en ben nu maar weer aan het typen, hihi. Maar is dat het tante Sje? Heb ikke eindelijk een antwoord. Gelukkig is het omdat ze blij is, ikke vind het niet leuk als mama verdrietig is.

Weet je? Ikke ben heel erg verkouden, dus kunnen mama en ik gewoon een zakdoek delen! Is dat een goed idee? Dat is toch wel heel lief van mij hè? Als ze mij straks uit bedje komt halen, zal ik haar meteen m’n zakdoek geven. Bedankt voor het goede idee!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Joepie…Erik is 1 jaar!!!

Gefeliciteerd Erik! Laat je vandaag maar lekker verwennen door je vader en je moeder. En let maar niet op de tranen van je moeder hoor (). Ze is alleen maar heel erg gelukkig met je. Je wordt ook al zo’n grote knul!!
En niet te veel taart snoepen he, haha

Dikke knuffel van Dani

Gefeliciteerd lieve Erik!!!

Heb je al mooie kadootjes gehad? Ben benieuwd!

Kus van Jesse!

En Mriek gefeliciteerd!!! Niet te veel huilen he

Liefs

Lilypie

Heeeeeeee stoere man, 1 jaar alweer ??? Joh Gefeliciteeeeeeeeerd en natuurlijk wens ik je daar nog heel veel happy jaren bij. En zal ik je wat verklappen, ik moet ook nog steeds een traantje weg pinken als me eigen grotere kindjes jarig zijn. Gek he, want ze zijn wel al 6 en bijna 4 jaar.Maar het klopt hoor wat digitante Sje zegt, dat komt omdat je mama dan terug moet denken aan toen je uit haar buik bent gekomen en ze je voor de allereerste keer mocht vasthouden. Ze is gewoon heel erg super blij met zo`n flinke kerel als jij !
Fijne verjaardag !

Elke minuut die je je druk maakt om je verleden gaat af van je toekomst!

Ikke lig nu heeeeel moe in m’n bedje. Ikke had maar een kort middagslaapje gedaan, want ik was veel te opgewonden en ben toen lekker nog met mama naar de stad gegaan om te winkelen. Heb allemaal nieuwe kleertjes cadeau gekregen en ook nog zwembandjes. We gaan straks in de vakantie namelijk heel vaak zwemmen, daar heb ik zo’n zin in! Nu lig ikke dus lekker te slapen (tenminste, dat denken mijn papa en mama, eigenlijk ben ik dus stiekem aan het ikkebennen…). Morgen is het allemaal alweer voorbij, maar gelukkig vier ikke het zondag nog voor alle familie dus dan krijg ik echt heel veel cadeautjes hoop ik.

Bedankt dat jullie aan mij dachten vandaag, dat vind ikke heeeeel lief!

Groetjes!

Lilypie Tweede Ticker

Op naar je 2e jaar…

Droom maar lekker…

Wel gefeliciteerd, wel gefeliciteerd, wel gefeli, wel gefeli wel gefeliciteerd!!
Henkiepenkie changhai, henkiepenkie changhai (volgens mij zongen we dit vroeger ook op school )

Ik had niet gezien dat er een topic aan gemaakt was, had al bij een ander onderwerp gereageerd.

Nou bij deze Erik, van harte gefeliciteerd met je verjaardag!! Je hebt tot zover een leuke dag gehad en ik denk dat je nu uitgeput in je bedje ligt inmiddels!

Hoe heb je het (behalve je tranen) ervaren Mriek?

Groetjes Jolanda