haj ERik, heb je lekker geslapen? IKKE WEL!! gisteren ook want ikke heb al 2x goed geslapen s’nachts, en ikke heb ook nog s’ochtends tot half 10 geslapen waardoor mama ook eens lekker kon bijslapen en ikke heeeeel vrolijk ben!
heb je ook slagroomtaart gegeten of niet?
ikke wil dat wel doen…of ja…eten, ikke wil gewoon voor 1 keer het huis nog viezer maken dan ik al doe als ik fruit krijg
Alvast gefeliciteerd Erik
dag lieve erik!
een beetje laat maar alsnog van harte gefeliciteerd met je eerste verjaardag!!!
was de taart lekker?
en heb je er veel mee geknoeid?
wat heb je allemaal voor leuke kadootjes gekregen?
hoop dat je een ;euke dag hebt gehad!!
groetjes karion en ruben! ( en sander ook, die mocht ik niet vergeten zei hij haha)
karin

@Jol1: ik heb het als een heel bijzondere dag ervaren. Veel terugdenken aan dé dag een jaar geleden natuurlijk en met toch ook wel wat traantjes. Maar vooral dus heel mooi, echt super zo’n eerste keer je kleintje jarig!
@Inge: wat goed Rico, dat jij zo goed geslapen hebt! Ikke was vanmorgen alweer om half 7 wakker, jij hebt mama lekker verwend door zolang te slapen. Dat had jouw mama ook wel verdiend hè? En ikke heb echt wel slagroomtaart gegeten, dat vond ik heel lekker! Moet jij ook aan papa en mama vragen, of jij dat mag eten. Is echt het allerlekkerste dat er bestaat!
@Karin: dank je wel nog! Ikke heb nog niet heel veel cadeautjes gekregen, want zondag komt alle familie en dan krijg ikke denk ik m’n cadeautjes. Heb van papa en mama een duwfietsje gekregen, stoer hè?
Groetjes!