Alsnog borstvoeding geven?

Ik had dat ook dat er bij mij geen toeschietreflex was als ik naar mijn kindje keek, naar gehuil luisterde, een foto van haar bekeek. Terwijl het als ze aanlag gewoon prima ging met de melkproduktie!

Mijn borsten wilden gewoon niet gefopt worden die wilden het kind live en plugged hebben!

Dus daarom lukte kolven bij mij ook niet. En toen attendeerde iemand me op die neusspray. Echt ideaal spul! Daar lieten mijn borsten zich dus wel door foppen!

Die spray wordt ook gebruikt door mensen die een baby adopteren en toch borstvoeding willen geven. Op die manier brengen ze, ondanks dat ze niet zwanger zijn geweest toch borstvoeding op gang en als dat eenmaal loopt, kunnen ze na een poosje zonder neusspray verder.

Groetekes, Sje

Nou ik heb de neusspray eindelijk binnen, het was niet meer op voorraad bij de apotheek.
Ik heb het gelijk geprobeerd, en het werkt inderdaat! Hihi, grappig zeg, twee minuten na het sprayen begon ik te lekken, dus direct aan de kolf, en de ‘opbrengst’ was in totaal 30 cc, een record! Bedankt voor de tip Sje! Ik had de hoop al bijna op gegeven, maar nu ga ik gemotiveerd weer verder

Lilypie Second Birthday tickers

Lilypie First Birthday tickers

Superspul is dat he?! Geweldig dat het werkt en dat je er extra hoop door hebt gekregen dat je missie gaat slagen!

Groetekes, Sje

Nou helaas… Ik ben er mee gestopt…
Toen Joey zaterdag in het ziekenhuis lag en ik bij hem bleef slapen, heb ik niet gekolft, en er eerlijk gezegd ook niet eens aan gedacht, mijn hoofd stond wel even ergens anders naar! Zondag pas laat in de middag kon ik weer kolven, en ondanks de neusspray was ik toen weer terug bij af… Ik vind het heel erg jammer, maar ik heb de kracht en de energie niet meer om opnieuw te beginnen… En ook de tijd ontbreekt een beetje nu, mijn beide kinders zijn ziek, en zelf ook niet helemaal lekker…
Jessey is inmiddels over op nutrilon forte, want die was echt niet meer te houden, en dat gaat al een stuk beter…
Ik heb mijn best gedaan, dus ik voel me niet meer schuldig, ik baal alleen verschrikkelijk… Misschien dan toch nog maar een baby’tje in de toekomst… Als dat ons gegund is natuurlijk

Je hebt het geprobeerd Anouk, maar het moet geen dwang worden. Ik vond toch al dat je het knap gedaan hebt, ik had de handdoek al in de ring gegooid.

Nu inderdaad alleen Jessey even op een goed spoor zien te krijgen.

Groetjes,

Michèle

je hebt het juist hartstikke goed gedaan! petje af

groetjes Kim, mama van Sofie,Victor & Alexander!!

“Opvoeden is een kind te helpen worden wat het is”

Nou, ik vind dat je ontzettend goed geprobeerd hebt!
Het zat er helaas niet in, maar daar hoef jij je verder niet schuldig over te voelen!
Liefs, Anne

Ik heb met open mond je moedige verhaal gelezen en zal je zeggen … ik had de moed al veel eerder opgegeven! Je ben een top wijf!!!

Goed bezig geweest meissie! Superstoer van je! Jammer dat het uiteindelijk niet gelukt is, maar je had wel wat anders aan je hoofd afgelopen weekend! En dat ging nou eenmaal voor. Logisch dat je niet aan die borstvoeding dacht.

Groetekes, Sje

Goed gedaan hoor, meid!

Groetjes Natasja

[img]http://m2.lilypie.com/cWOtp1.png" alt=“Lilypie Tweede Ticker” border=“0” />

Dankjewel Doet me goed, ik voel me toch wel een beetje een looser dat ik nu al opgeef, maar ik trek het echt niet meer! Misschien dat zoiets bij een eerste kindje beter zou lukken, maar met Joey erbij, en dan ook nog niet lekker te pas, word het wel heel moeilijk…

Het kolfaparaat is al terug naar de thuiszorgwinkel. Kan ik het afkolfsetje wat ik er zelf bij moest kopen, dus de flesjes en de slangetjes enzo, bewaren voor heeel misschien later…? of moet je dat altijd nieuw kopen als je weer gaat kolven? (en dan heb ik het over 3 jaar verder, minimaal) Zo niet gooi ik het maar gelijk weg namelijk…